en ik ben nu echt stijf in de bene en armen en men poep !
hoe komt dit ? en wa doe ik er tegen ?
is echt wel vervelent
Grtzzz
Frederik Van Eeckhoven schreef:Idd op voorhand stretchen is voor 100% aan te raden. Wel na een opwarming natuurlijk.
Achteraf ... minder aan te raden. Allé ik zou het toch niet aanraden.
Ik had vroeger een trainer en die zei dat na een zware inspanning stretchen wel eens gevaarlijk kan zijn. Omdat je spieren dan moe zijn kunnen er kleine scheurtjes in komen. Niet meteen scheurtjes die je voelt, maar het kan schaden.
Of het waar is weet ik niet, kben geen dokter. Maar ik volgde zijn raad wel op. En met op voorhand stretchen en uitlopen was ik niet stijf.
Jeroen Van Wassehove schreef:Morgen wordt het nog erger ^_^
Davey Van Rode schreef:Frederik Van Eeckhoven schreef:Idd op voorhand stretchen is voor 100% aan te raden. Wel na een opwarming natuurlijk.
Achteraf ... minder aan te raden. Allé ik zou het toch niet aanraden.
Ik had vroeger een trainer en die zei dat na een zware inspanning stretchen wel eens gevaarlijk kan zijn. Omdat je spieren dan moe zijn kunnen er kleine scheurtjes in komen. Niet meteen scheurtjes die je voelt, maar het kan schaden.
Of het waar is weet ik niet, kben geen dokter. Maar ik volgde zijn raad wel op. En met op voorhand stretchen en uitlopen was ik niet stijf.
Ge kunt op 2 maniere stretchen. De benaaming van de 2 manieren ontgaat me nu ff maar de stretching na u inspanning is minder intensief dan die voor u inspanning. Das meer losmaken van de opgespannen spieren.
Schroyen Pierre schreef:Davey Van Rode schreef:Frederik Van Eeckhoven schreef:Idd op voorhand stretchen is voor 100% aan te raden. Wel na een opwarming natuurlijk.
Achteraf ... minder aan te raden. Allé ik zou het toch niet aanraden.
Ik had vroeger een trainer en die zei dat na een zware inspanning stretchen wel eens gevaarlijk kan zijn. Omdat je spieren dan moe zijn kunnen er kleine scheurtjes in komen. Niet meteen scheurtjes die je voelt, maar het kan schaden.
Of het waar is weet ik niet, kben geen dokter. Maar ik volgde zijn raad wel op. En met op voorhand stretchen en uitlopen was ik niet stijf.
Ge kunt op 2 maniere stretchen. De benaaming van de 2 manieren ontgaat me nu ff maar de stretching na u inspanning is minder intensief dan die voor u inspanning. Das meer losmaken van de opgespannen spieren.
Statisch of dynamisch strechten
Mario Van Den Broeck schreef:dat kan geen enkele werkende mens he :p om de 3 dagen. da gevoel is weg na een paar weekends cross , enkel als ge eens valt kunt ge dan nog serieus spierpijn hebben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten