Motorcross is duidelijk niet de enige sport die overlast veroorzaakt maar hier wordt het door de politici met de mantel der liefde bedekt (of zou dit teveel stemmetjes kunnen kosten?)
Motorcross vervuilt...jaja...
-
Guy DickGu
- the legend!
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Motorcross vervuilt...jaja...
Motorcross is duidelijk niet de enige sport die overlast veroorzaakt maar hier wordt het door de politici met de mantel der liefde bedekt (of zou dit teveel stemmetjes kunnen kosten?)
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Re: Motorcross vervuilt...jaja...
Dan moet je eens kijken naar een koers voor eliten zonder contract, amateurs en beloften.
Voor een peletonntje van amper 100 man rijd daar een hele stoet achter van dikke SUV's of van die oude omgebouwde lijkwagens.
Als je dan even verder wandelt dan zie je een rennerspark staan vol met bussen van over gans het land die speciaal zijn ingericht voor de renners, met douche, toilet, rustruimte...
Ik heb niets tegen die mensen, ieder zijn hobby, maar waarom de crossers viseren? Voor het geen wat die renners uitstoten op een jaar kunnen de crossers al een paar jaartjes gaan crossen.
Voor een peletonntje van amper 100 man rijd daar een hele stoet achter van dikke SUV's of van die oude omgebouwde lijkwagens.
Als je dan even verder wandelt dan zie je een rennerspark staan vol met bussen van over gans het land die speciaal zijn ingericht voor de renners, met douche, toilet, rustruimte...
Ik heb niets tegen die mensen, ieder zijn hobby, maar waarom de crossers viseren? Voor het geen wat die renners uitstoten op een jaar kunnen de crossers al een paar jaartjes gaan crossen.
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
- Bjorn Van Schepdael
- european champ mx2
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
en e voetbalplein verwarmen om e matchke bij -2 laten door tegaan is ook geen probleem voor het milieu ze
waar der geld zit kan da allemaal ze
waar der geld zit kan da allemaal ze
0 x
-
Patrick Van GorpPa
- ama lites national champ
De (Chemische)brand in Moerdijk (NL) een maand geleden heeft geen schade toegebracht aan het milieu...(aldus politici)
Iemand gezien wat een rookwolken daar vanaf kwamen??
Allemaal geldkwestie's...
Iemand gezien wat een rookwolken daar vanaf kwamen??
Allemaal geldkwestie's...
0 x
-
Stef VanhaerenSt
- 80cc pilot
de meeste zijn hier gewoon verblind door de liefde van onze sport, maar kom je kan er niet onderuit. motorcross is gewoon jammer genoeg een vuile sport.
0 x
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
De groenen zijn zelf zwaar vervuilend,met hun monovolumebusjes rondrijden om vogels te spotten,graafmachines huren om kikkerpoelen en venen,moeras aan te leggen uitheemse bomen kappen enz.
Liefst dan nog huurmateriaal zonder chauffeur zodat ze zelf wa kunnen spelen.
Wat dacht je van die bio elektriciteitscentrales op kolen,houtpalets,afgedraaide olie jajaja goed voor het milieu hahaha
krijgen dan nog dik subsidies ervoor.
Liefst dan nog huurmateriaal zonder chauffeur zodat ze zelf wa kunnen spelen.
Wat dacht je van die bio elektriciteitscentrales op kolen,houtpalets,afgedraaide olie jajaja goed voor het milieu hahaha
krijgen dan nog dik subsidies ervoor.
0 x
- Arno Plue
- mx2 amateur champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
bij ons in de bos (de beeltjens) zitten ze me camions en van die bosbuldozers te kloten om grote stukken bos weg te doen om hei op te planten en dan is de bos nog niet zo heel groot en maken ze het nog kleiner ook, en voor te wandelen is het daar ook schandalig door al die sporen die die buldozers enz. maken. en het ergste van al den boswachter rijdt nog me nen jeep door de bos en mij na mijn voeten geven omda mijnen hond los liep. 
0 x
yz 250 #19
- Remi Spileers
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB