Pagina 1 van 1

Motorcrossterrein te koop

Geplaatst: Vr 05 Sep 2014, 10:46
door Guy Dick
Iedereen zit maar al te graag te zeuren over het gebrek aan oefencircuits en daar houdt het meestal ook mee op :geek: :geek: .

Hier jullie kans om er iets aan te doen, van uw hobby uw beroep te maken en stinkend rijk te worden: :lol: :lol:

http://www.gva.be/cnt/dmf20140904_01250 ... at-te-koop

Re: Motorcrossterrein te koop

Geplaatst: Vr 05 Sep 2014, 11:41
door Catteeuw Geert
Inderdaad Guy.Dat is de kans voor de grote mannen achter red de motorcross. ;)

Re: Motorcrossterrein te koop

Geplaatst: Vr 05 Sep 2014, 20:54
door Matthias Van Eeckhoven
Het is denk ik nog de enige manier om het te laten slagen. Grond in privébezit krijgen en proberen vergund te krijgen zoals dit voorbeeld van de karting: http://www.gva.be/cnt/dmf20140905_01252 ... rp-karting

Maar met een virtuele bankroete BMB en de 'rijke' FAM die géén parcours willen word dat héél moeilijk of er moeten enkele individuen zijn die het willen bekostigen...

Re: Motorcrossterrein te koop

Geplaatst: Vr 05 Sep 2014, 22:06
door Guy Dick
@geert: hét moment voor degene die het beter kunnen omdat alles momenteel fout is maar ik zie het: een ander moet het weer doen haha

Re: Motorcrossterrein te koop

Geplaatst: Vr 05 Sep 2014, 23:04
door Dimitri Lamote
voor je zoiets koopt moet je ook wel weten dat ge uw vergunningen zult krijgen,anders heb je uw broek eraan gescheurd :)

Re: Motorcrossterrein te koop

Geplaatst: Za 06 Sep 2014, 10:11
door Guy Dick
Vergunning is onbelangrijk voor de aankoop: het is een investering! Waarom koopt Cardoen een legerkazerne?
http://www.gva.be/cnt/dmf20140905_01252 ... rp-karting

Een verstandig man vertelde mij op de MX in Orp-le-Grand: "Ik denk ook vaak: waar zijn ze mee bezig? Maar als ik alleen maar kan zeggen dat het niet goed is en ik kan geen beter alternatief aanreiken behalve vroeger was het beter of een ander moet het maar doen, zeg ik liever niets..."

Re: Motorcrossterrein te koop

Geplaatst: Za 06 Sep 2014, 20:06
door Catteeuw Geert
Een verstandig man zal ook wel weten dat als niemand hier iets mag zeggen omdat een ander het beter kan ze het forum beter sluiten want dan heb je enkel nog de verkoop topic.En ook daar zitten er nog die het beter kunnen dan een ander.

Re: Motorcrossterrein te koop

Geplaatst: Za 06 Sep 2014, 22:21
door Etienne Dierckx
Guy Dick schreef:Iedereen zit maar al te graag te zeuren over het gebrek aan oefencircuits en daar houdt het meestal ook mee op :geek: :geek: .

Hier jullie kans om er iets aan te doen, van uw hobby uw beroep te maken en stinkend rijk te worden: :lol: :lol:

http://www.gva.be/cnt/dmf20140904_01250 ... at-te-koop


zou nogal dom zijn van een circuit te openen op een paar km van een reeds bestaand oefencircuit. Geen schijn van kans voor een vergunning en waarschijnlijk niet rendabel ...