Omloop in Rognee ook dicht!!!!!
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
- Berichten: 573
- Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Omloop in Rognee ook dicht!!!!!
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Omloop in Rognee ook dicht!!!!!
Op de website van MCC Rognée staat dat de omloop "provisoirement" gesloten is Tony, dus niet definitief...
http://www.mccrognee.be/web/site.php?me ... itre=Dernière nouvelle
http://www.mccrognee.be/web/site.php?me ... itre=Dernière nouvelle
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
- Berichten: 573
- Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Omloop in Rognee ook dicht!!!!!
Werner Castelyns schreef:Op de website van MCC Rognée staat dat de omloop "provisoirement" gesloten is Tony, dus niet definitief...
http://www.mccrognee.be/web/site.php?me ... itre=Dernière nouvelle
Ik weet het Werner!maar een omloop die dicht is,krijg die maar terug open!!!
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
-
Tom Van LoonTo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 175
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 10:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Omloop in Rognee ook dicht!!!!!
die hadden toch subsidies gekregen hé , zou de cross van de bmb er dan nog door gaan.
Of wil dit zeggen dat er W E E R een cross minder is in de BMB, pfffffffffffffffff
Of wil dit zeggen dat er W E E R een cross minder is in de BMB, pfffffffffffffffff
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Omloop in Rognee ook dicht!!!!!
Wat ik hoorde van diverse bronnen:
Die subsidies is juist de oorzaak, want om de centen binnen te rijven waren een aantal voorwaarden waaronder:
-De rechtsvorm moest een NV worden
-De oude vergunning verviel en de nieuwe werd pas gegeven indien aan alle voorwaarden werd voldaan.
Op deze 2 punten zou het verkeerd gelopen zijn. De oude vergunning is vervallen en er werd geen nieuwe (en geen subsidie) gegeven...
Die subsidies is juist de oorzaak, want om de centen binnen te rijven waren een aantal voorwaarden waaronder:
-De rechtsvorm moest een NV worden
-De oude vergunning verviel en de nieuwe werd pas gegeven indien aan alle voorwaarden werd voldaan.
Op deze 2 punten zou het verkeerd gelopen zijn. De oude vergunning is vervallen en er werd geen nieuwe (en geen subsidie) gegeven...
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Sam VyveySa
- 125cc junior EK
- Berichten: 50
- Lid geworden op: Di 04 Jan 2011, 19:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Omloop in Rognee ook dicht!!!!!
dat kan toch niet meer!!! eerst westdorpe nu rognee wa gaan bijna geen harde parcours meer overhouden
0 x
-
Jurgen Van CampJu
- 125cc junior EK
- Berichten: 60
- Lid geworden op: Do 10 Mei 2012, 19:33
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Omloop in Rognee ook dicht!!!!!
Rognee dicht? Dan is het tijd v mij om te stoppen denk ik. No more fun -;(((
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten