Omloop in Rognee ook dicht!!!!!

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Gebruikersavatar
Tony Hermans
mx3 wk champ
Berichten: 573
Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Omloop in Rognee ook dicht!!!!!

Berichtdoor Tony Hermans Ma 22 Apr 2013, 08:36

:shock:
0 x


MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Omloop in Rognee ook dicht!!!!!

Berichtdoor Werner Castelyns Ma 22 Apr 2013, 09:17

Op de website van MCC Rognée staat dat de omloop "provisoirement" gesloten is Tony, dus niet definitief...

http://www.mccrognee.be/web/site.php?me ... itre=Dernière nouvelle
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Gebruikersavatar
Tony Hermans
mx3 wk champ
Berichten: 573
Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Omloop in Rognee ook dicht!!!!!

Berichtdoor Tony Hermans Ma 22 Apr 2013, 09:37

Werner Castelyns schreef:Op de website van MCC Rognée staat dat de omloop "provisoirement" gesloten is Tony, dus niet definitief...

http://www.mccrognee.be/web/site.php?me ... itre=Dernière nouvelle


Ik weet het Werner!maar een omloop die dicht is,krijg die maar terug open!!!
0 x


MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
To
Tom Van Loon
mx2 amateur champ
Berichten: 175
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 10:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Omloop in Rognee ook dicht!!!!!

Berichtdoor Tom Van Loon Ma 22 Apr 2013, 11:22

die hadden toch subsidies gekregen hé , zou de cross van de bmb er dan nog door gaan.
Of wil dit zeggen dat er W E E R een cross minder is in de BMB, pfffffffffffffffff
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Omloop in Rognee ook dicht!!!!!

Berichtdoor Guy Dick Ma 22 Apr 2013, 11:34

Wat ik hoorde van diverse bronnen:
Die subsidies is juist de oorzaak, want om de centen binnen te rijven waren een aantal voorwaarden waaronder:
-De rechtsvorm moest een NV worden
-De oude vergunning verviel en de nieuwe werd pas gegeven indien aan alle voorwaarden werd voldaan.

Op deze 2 punten zou het verkeerd gelopen zijn. De oude vergunning is vervallen en er werd geen nieuwe (en geen subsidie) gegeven...
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Sa
Sam Vyvey
125cc junior EK
Berichten: 50
Lid geworden op: Di 04 Jan 2011, 19:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Omloop in Rognee ook dicht!!!!!

Berichtdoor Sam Vyvey Vr 26 Apr 2013, 00:13

dat kan toch niet meer!!! eerst westdorpe nu rognee wa gaan bijna geen harde parcours meer overhouden
0 x


Ju
Jurgen Van Camp
125cc junior EK
Berichten: 60
Lid geworden op: Do 10 Mei 2012, 19:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Omloop in Rognee ook dicht!!!!!

Berichtdoor Jurgen Van Camp Di 30 Apr 2013, 12:10

Rognee dicht? Dan is het tijd v mij om te stoppen denk ik. No more fun -;(((
0 x


Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer