TIME4MX v3

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Leon Van Gestel Di 27 Dec 2011, 19:05

Webmasters, trek het je niet aan.
Van zodra je met de kop boven het maaiveld uitsteekt ben je loslopend wild.
Maar het is eigenlijk allemaal best goed bedoeld hoor.
Ik zie het maar zo: seks met mijn vrouw is leuk, dat ben je gewoon, je weet wat ze wil? Opeen ander is het leuker maar toch ook weer wat wenen......
Of zit ik er hiermee volledig naast.
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Filip Hardis Di 27 Dec 2011, 19:45

de layout is idd mss wennen, maar dat de avaters TUSSEN de reacties staan vind ik toch niet overzichtelijk.
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Gunther Smeys Di 27 Dec 2011, 20:21

Lay out is goed, maar de geschreven tekst, links moeten duidelijker worden. Nu is het toch ff zoeken vind ik... voor de rest is hij handiger...
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Suz Haeck Di 27 Dec 2011, 20:33

wtf zeg dacht dak mee een virus zat, zeg ale palmbomen op de achtergrond, time4mx is gehackt of zoiets, zit hier gelijk alles in grijstinten, is dit hier een rouwrigister ? forumke voor kleurenblinden geworden ? sorry jongens vindt het maar kaal en koud hoor, maakt mij idd niet nieuwsgierig en mx achtig vind ik het ook niet echt ! das dus idd harrdddd wennen ze, :(
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Gunny Michiels Di 27 Dec 2011, 20:36

Is idd wel ff wennen !! Vind dat er juist iets te weinig flair inzit, maar de layout is anders wel nie slecht .
0 x


#66 Nieuwelingen open
Ma
Manath Gevaert
mx1 wk rookie
Berichten: 330
Lid geworden op: Di 05 Okt 2010, 18:04
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Manath Gevaert Di 27 Dec 2011, 21:32

Vind het ook wat wennen, maar gewoon dat mijn ogen wat moeten wennen aan dat grijs.
Persoonlijk steun ik wel diegenen die zeggen dat de avatars en tekst iets beter moeten gescheiden worden, om te kunnen 'dooor' lezen, als je snapt wat ik bedoel.
Ook mx business alleen voor ingelogde leden ben ik wel voorstander van. Voor de rest mooie verdienstelijke poging van verbeteren van het forum, jullie zijn hier goed in geslaagd mits hier en daar nog kleine aanpassingen, maar dat zal de tijd nog uitwijzen want nu is ALLES nog wennen.
0 x


Ju
Jurgen Bynens
european champ mx2
Berichten: 238
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: balen

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Jurgen Bynens Di 27 Dec 2011, 22:00

eerlijk gezegd vind ik het heel onduidelijk voor mij ook liever het oude forum met miss wat nieuwe kleuren erin !!!
0 x


Wo
Wouter Lietaer
mx2 wk rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Wouter Lietaer Di 27 Dec 2011, 22:28

Ik vind het wel een mooie lay-out en zo. Maar idd mag de tekst miss wel wat duidelijker, met de foto weer gewoon naast de reacties maar voor de rest wel goed vind ik, juist miss ook wel een andere kleur in plaats van het grijs...

grtz
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Paul Verdonschot Wo 28 Dec 2011, 11:12

pfff vind het ook niet op veel trekken zo ,zullen er nog meer gaan wegblijven volgens mij nu !! ;Allez is mijn gedacht he
0 x


paladin
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Guy Dick Wo 28 Dec 2011, 12:33

Leon Van Gestel schreef:Webmasters, trek het je niet aan.
Van zodra je met de kop boven het maaiveld uitsteekt ben je loslopend wild.
Maar het is eigenlijk allemaal best goed bedoeld hoor.
Ik zie het maar zo: seks met mijn vrouw is leuk, dat ben je gewoon, je weet wat ze wil? Opeen ander is het leuker maar toch ook weer wat wenen......
Of zit ik er hiermee volledig naast.


Velen van ons komen niet uit de Rock & Roll-wereld met full stretch limo's, after-parties en orgieën Leon :D :D :D :D
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Peter Goolaerts Wo 28 Dec 2011, 13:15

Geen probleem met vernieuwingen, ik dacht na de vorige layout ook dat de laatst gebruikte nooit zou wennen maar dat is niet zo.
Enig probleem dat ik heb is het inzoomen op mijn iphone, als ik nog maar iets meer wil inzoomen wordt alles wazig en onleesbaar, dat is waarschijnlijk wel op telossen neem ik aan.
Beter voortuitgaan dan stilstaan Lander, bedankt voor je inspanningen en het forum!
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Po
Polfliet Jochem
ama lites eastcoast champ
Berichten: 445
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 17:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lembeke/Eeklo

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Polfliet Jochem Wo 28 Dec 2011, 14:43

vind het niet duidelijk om te lezen, als je zo verschillende berichten wil lezen is het wat onduidelijk, teveel dezelfde kleuren :(
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Gunny Michiels Wo 28 Dec 2011, 17:12

nu toch niemeer met dat geel erbij ?? Nice work lander !!!
0 x


#66 Nieuwelingen open
Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Peter Goolaerts Wo 28 Dec 2011, 17:28

Snelle aanpassingen, knap werk Lander!
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Mark Dejonghe Wo 28 Dec 2011, 17:29

Die reklamen die verspringen vind ik ambetant , de rest oké.
0 x


Gebruikersavatar
Willy Michiels
125cc junior EK
Berichten: 92
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Willy Michiels Wo 28 Dec 2011, 17:48

Nu is het héél goed :!:
Ook de achtergrond is beter…
0 x


Gebruikersavatar
Axel Vermetten
ama lites eastcoast champ
Berichten: 407
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Axel Vermetten Wo 28 Dec 2011, 17:50

ja is best oke enkel van die kleuren word je n beetje krik krak zal wel wennen zijn zekers :)
0 x


bahaha see you @ the finish
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Wo 28 Dec 2011, 18:08

Lander ik vind het goed dat weetje... Maar ik zou de (omhoog - acties) nog even inruilen voor de echte knoppen (sneller voor de die-hard-posters).
0 x


Gebruikersavatar
Bert Van Den Borre
european champ mx2
Berichten: 205
Lid geworden op: Vr 25 Jun 2010, 23:33
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Bert Van Den Borre Wo 28 Dec 2011, 18:20

Ik vind het nu zeer overzichtelijk, juist op de iPad wordt het zeer wazig. Als je gaat inzoomen. Voor de rest knap werk ;)
0 x


Gebruikersavatar
Rens Dedecker
mx all time winner
Berichten: 1130
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Rens Dedecker Wo 28 Dec 2011, 18:23

Zozo, ziet er zéér goed uit nu! Ik ben fan!
0 x


R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!

Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden · Registreer