TIME4MX v3
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: TIME4MX v3
Webmasters, trek het je niet aan.
Van zodra je met de kop boven het maaiveld uitsteekt ben je loslopend wild.
Maar het is eigenlijk allemaal best goed bedoeld hoor.
Ik zie het maar zo: seks met mijn vrouw is leuk, dat ben je gewoon, je weet wat ze wil? Opeen ander is het leuker maar toch ook weer wat wenen......
Of zit ik er hiermee volledig naast.
Van zodra je met de kop boven het maaiveld uitsteekt ben je loslopend wild.
Maar het is eigenlijk allemaal best goed bedoeld hoor.
Ik zie het maar zo: seks met mijn vrouw is leuk, dat ben je gewoon, je weet wat ze wil? Opeen ander is het leuker maar toch ook weer wat wenen......
Of zit ik er hiermee volledig naast.
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: TIME4MX v3
de layout is idd mss wennen, maar dat de avaters TUSSEN de reacties staan vind ik toch niet overzichtelijk.
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: TIME4MX v3
Lay out is goed, maar de geschreven tekst, links moeten duidelijker worden. Nu is het toch ff zoeken vind ik... voor de rest is hij handiger...
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: TIME4MX v3
wtf zeg dacht dak mee een virus zat, zeg ale palmbomen op de achtergrond, time4mx is gehackt of zoiets, zit hier gelijk alles in grijstinten, is dit hier een rouwrigister ? forumke voor kleurenblinden geworden ? sorry jongens vindt het maar kaal en koud hoor, maakt mij idd niet nieuwsgierig en mx achtig vind ik het ook niet echt ! das dus idd harrdddd wennen ze, 
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
- Gunny Michiels
- mx all time winner
- Berichten: 1277
- Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: aalst
Re: TIME4MX v3
Is idd wel ff wennen !! Vind dat er juist iets te weinig flair inzit, maar de layout is anders wel nie slecht .
0 x
#66 Nieuwelingen open
-
Manath GevaertMa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 330
- Lid geworden op: Di 05 Okt 2010, 18:04
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: TIME4MX v3
Vind het ook wat wennen, maar gewoon dat mijn ogen wat moeten wennen aan dat grijs.
Persoonlijk steun ik wel diegenen die zeggen dat de avatars en tekst iets beter moeten gescheiden worden, om te kunnen 'dooor' lezen, als je snapt wat ik bedoel.
Ook mx business alleen voor ingelogde leden ben ik wel voorstander van. Voor de rest mooie verdienstelijke poging van verbeteren van het forum, jullie zijn hier goed in geslaagd mits hier en daar nog kleine aanpassingen, maar dat zal de tijd nog uitwijzen want nu is ALLES nog wennen.
Persoonlijk steun ik wel diegenen die zeggen dat de avatars en tekst iets beter moeten gescheiden worden, om te kunnen 'dooor' lezen, als je snapt wat ik bedoel.
Ook mx business alleen voor ingelogde leden ben ik wel voorstander van. Voor de rest mooie verdienstelijke poging van verbeteren van het forum, jullie zijn hier goed in geslaagd mits hier en daar nog kleine aanpassingen, maar dat zal de tijd nog uitwijzen want nu is ALLES nog wennen.
0 x
-
Jurgen BynensJu
- european champ mx2
- Berichten: 238
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: balen
Re: TIME4MX v3
eerlijk gezegd vind ik het heel onduidelijk voor mij ook liever het oude forum met miss wat nieuwe kleuren erin !!!
0 x
-
Wouter LietaerWo
- mx2 wk rookie
- Berichten: 274
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Re: TIME4MX v3
Ik vind het wel een mooie lay-out en zo. Maar idd mag de tekst miss wel wat duidelijker, met de foto weer gewoon naast de reacties maar voor de rest wel goed vind ik, juist miss ook wel een andere kleur in plaats van het grijs...
grtz
grtz
0 x
-
Paul VerdonschotPa
- world THQ sx champ
- Berichten: 1552
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: TIME4MX v3
pfff vind het ook niet op veel trekken zo ,zullen er nog meer gaan wegblijven volgens mij nu !! ;Allez is mijn gedacht he
0 x
paladin
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: TIME4MX v3
Leon Van Gestel schreef:Webmasters, trek het je niet aan.
Van zodra je met de kop boven het maaiveld uitsteekt ben je loslopend wild.
Maar het is eigenlijk allemaal best goed bedoeld hoor.
Ik zie het maar zo: seks met mijn vrouw is leuk, dat ben je gewoon, je weet wat ze wil? Opeen ander is het leuker maar toch ook weer wat wenen......
Of zit ik er hiermee volledig naast.
Velen van ons komen niet uit de Rock & Roll-wereld met full stretch limo's, after-parties en orgieën Leon
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: TIME4MX v3
Geen probleem met vernieuwingen, ik dacht na de vorige layout ook dat de laatst gebruikte nooit zou wennen maar dat is niet zo.
Enig probleem dat ik heb is het inzoomen op mijn iphone, als ik nog maar iets meer wil inzoomen wordt alles wazig en onleesbaar, dat is waarschijnlijk wel op telossen neem ik aan.
Beter voortuitgaan dan stilstaan Lander, bedankt voor je inspanningen en het forum!
Enig probleem dat ik heb is het inzoomen op mijn iphone, als ik nog maar iets meer wil inzoomen wordt alles wazig en onleesbaar, dat is waarschijnlijk wel op telossen neem ik aan.
Beter voortuitgaan dan stilstaan Lander, bedankt voor je inspanningen en het forum!
0 x
Ex-Vintage MX Lover
-
Polfliet JochemPo
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 445
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 17:43
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Lembeke/Eeklo
Re: TIME4MX v3
vind het niet duidelijk om te lezen, als je zo verschillende berichten wil lezen is het wat onduidelijk, teveel dezelfde kleuren 
0 x
- Gunny Michiels
- mx all time winner
- Berichten: 1277
- Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: aalst
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Willy Michiels
- 125cc junior EK
- Berichten: 92
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Axel Vermetten
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 407
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: TIME4MX v3
ja is best oke enkel van die kleuren word je n beetje krik krak zal wel wennen zijn zekers 
0 x
bahaha see you @ the finish
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: TIME4MX v3
Lander ik vind het goed dat weetje... Maar ik zou de (omhoog - acties) nog even inruilen voor de echte knoppen (sneller voor de die-hard-posters).
0 x
- Bert Van Den Borre
- european champ mx2
- Berichten: 205
- Lid geworden op: Vr 25 Jun 2010, 23:33
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: TIME4MX v3
Ik vind het nu zeer overzichtelijk, juist op de iPad wordt het zeer wazig. Als je gaat inzoomen. Voor de rest knap werk 
0 x
- Rens Dedecker
- mx all time winner
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: TIME4MX v3
Zozo, ziet er zéér goed uit nu! Ik ben fan!
0 x
R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten