Steve Deprez schreef:Joêl Smets?
Juist Steve!
Joël Smets op 17-jarige leeftijd in de BLM,als je deze foto ziet zou je niet verwachten dat dit een 5-voudig wereldkampioen zou worden.
Nu nog eens een moeilijke foto!

Steve Deprez schreef:Joêl Smets?

Peter Goolaerts schreef:NR 15 is niet moeilijk Alex, Dave Thorpe

Johan Clemens schreef:Van Poelvoorde
Danny Schutters schreef:om effe op smets zijn foto terug te komen , taverne ' de witte haas ' bestond toen precies al , als ik het goed kan lezen op zijne trui
Schroyen Pierre schreef:Ja Gino dat was zwaar de 2de reeks,maar voor mij was in geel(ben naam vergeten)toch nog zwaarder,dat waren tenminste crossparkoeren
Jantje Luyten schreef:Schroyen Pierre schreef:Ja Gino dat was zwaar de 2de reeks,maar voor mij was in geel(ben naam vergeten)toch nog zwaarder,dat waren tenminste crossparkoeren
De prairieberg dus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten