ne goede dag.
ne maat van mij zoekt een mx tent een pop up dus.
zoals een monster of dergerlijke.
maar waar kan ik dit vinden ? liefst een betrouwbare site !
op 24mx heb ik al gekeken maar daar staan er geen meer op
pop up tenten
-
Kjell GeiregatKj
- 125cc rookie
- Berichten: 117
- Lid geworden op: Zo 21 Mar 2010, 20:16
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
-
Christof DecraemerCh
- 125cc rookie
- Berichten: 107
- Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 20:31
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: pop up tenten
link http://www.mxc.de/monster-canopy-black- ... m_store=it
0 x
-
Kjell GeiregatKj
- 125cc rookie
- Berichten: 117
- Lid geworden op: Zo 21 Mar 2010, 20:16
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
-
Christof DecraemerCh
- 125cc rookie
- Berichten: 107
- Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 20:31
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: pop up tenten
zou het niet weten nog nooit iets besteld maar kdenk wel dat het betrouwbaar is.ziet er althans zeer professioneel uit.
0 x
- Sven Deutschmann
- mxdn winner
- Berichten: 875
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: pop up tenten
Die zijn zeker betrouwbaar.. heb daar al 2 x een set excel wielen besteld en beide keren binnen 3 dagen in huis.. nu moet ik wel zeggen dat ik het op het adres van mijn moeder heb laten aankomen en die woont in duitsland.. hoe het met belgie zit weet ik niet
0 x
-
John Van Den EedeJo
- 80cc pilot
- Berichten: 30
- Lid geworden op: Vr 30 Okt 2009, 14:12
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
-
Karel JacobsKa
- 125cc junior EK
- Berichten: 91
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:05
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: pop up tenten
http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/par ... 894175.htm
degelijke tent, heb deze nu al een jaar of 2 en nog steeds tevreden van.
degelijke tent, heb deze nu al een jaar of 2 en nog steeds tevreden van.
0 x
-
Ayrton De PauwAy
- 125cc rookie
- Berichten: 135
- Lid geworden op: Do 25 Mar 2010, 09:50
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: pop up tenten
hebben zelf ene van partyspace.denk wel da ge daar kunt laten op drukken wa ge zelf wilt.onze tent is 3 op 4.5 en is al meer dan 100 keer opgezet en nog steeds als nieuw.na onze 2 vorige goedkope tenten zou ik nooit nog een andere willen
0 x
- Auke Theuninck
- mx2 wk rookie
- Berichten: 281
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Oeyen Dimitri
- mxdn winner
- Berichten: 802
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: beerse
Re: pop up tenten
Christof Decraemer schreef::D hoe toevallig kzat juist met de zelfde vraag .heb zelf al een beetje opgezocht en heb deze gevonden.
link http://www.mxc.de/monster-canopy-black- ... m_store=it" onclick="window.open(this.href);return false;
zeer betrouwbare zaak heb daar zo een monster tent van super goede kwaliteid en werd zelfs verzonden met factuur bij in te voldoen na ontvangst
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten