pop up tenten

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Kj
Kjell Geiregat
125cc rookie
Berichten: 117
Lid geworden op: Zo 21 Mar 2010, 20:16
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

pop up tenten

Berichtdoor Kjell Geiregat Za 07 Apr 2012, 23:35

ne goede dag.

ne maat van mij zoekt een mx tent een pop up dus.

zoals een monster of dergerlijke.

maar waar kan ik dit vinden ? liefst een betrouwbare site !

op 24mx heb ik al gekeken maar daar staan er geen meer op
0 x


Ch
Christof Decraemer
125cc rookie
Berichten: 107
Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 20:31
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: pop up tenten

Berichtdoor Christof Decraemer Za 07 Apr 2012, 23:40

:D hoe toevallig kzat juist met de zelfde vraag .heb zelf al een beetje opgezocht en heb deze gevonden.

link http://www.mxc.de/monster-canopy-black- ... m_store=it
0 x


Kj
Kjell Geiregat
125cc rookie
Berichten: 117
Lid geworden op: Zo 21 Mar 2010, 20:16
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: pop up tenten

Berichtdoor Kjell Geiregat Za 07 Apr 2012, 23:53

nice thx :)

en is de site betrouwbaar ?
0 x


Ch
Christof Decraemer
125cc rookie
Berichten: 107
Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 20:31
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: pop up tenten

Berichtdoor Christof Decraemer Zo 08 Apr 2012, 00:11

zou het niet weten nog nooit iets besteld maar kdenk wel dat het betrouwbaar is.ziet er althans zeer professioneel uit.
0 x


Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: pop up tenten

Berichtdoor Sven Deutschmann Zo 08 Apr 2012, 11:31

Die zijn zeker betrouwbaar.. heb daar al 2 x een set excel wielen besteld en beide keren binnen 3 dagen in huis.. nu moet ik wel zeggen dat ik het op het adres van mijn moeder heb laten aankomen en die woont in duitsland.. hoe het met belgie zit weet ik niet
0 x


Jo
John Van Den Eede
80cc pilot
Berichten: 30
Lid geworden op: Vr 30 Okt 2009, 14:12
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: pop up tenten

Berichtdoor John Van Den Eede Zo 08 Apr 2012, 21:24

0 x


Ka
Karel Jacobs
125cc junior EK
Berichten: 91
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:05
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: pop up tenten

Berichtdoor Karel Jacobs Wo 11 Apr 2012, 15:42

http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/par ... 894175.htm

degelijke tent, heb deze nu al een jaar of 2 en nog steeds tevreden van.
0 x


Ay
Ayrton De Pauw
125cc rookie
Berichten: 135
Lid geworden op: Do 25 Mar 2010, 09:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: pop up tenten

Berichtdoor Ayrton De Pauw Wo 11 Apr 2012, 18:33

hebben zelf ene van partyspace.denk wel da ge daar kunt laten op drukken wa ge zelf wilt.onze tent is 3 op 4.5 en is al meer dan 100 keer opgezet en nog steeds als nieuw.na onze 2 vorige goedkope tenten zou ik nooit nog een andere willen
0 x


Gebruikersavatar
Auke Theuninck
mx2 wk rookie
Berichten: 281
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: pop up tenten

Berichtdoor Auke Theuninck Ma 16 Apr 2012, 20:01

Partyspace!!!!!!!!!
0 x


Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: pop up tenten

Berichtdoor Oeyen Dimitri Vr 20 Apr 2012, 14:13

Christof Decraemer schreef::D hoe toevallig kzat juist met de zelfde vraag .heb zelf al een beetje opgezocht en heb deze gevonden.

link http://www.mxc.de/monster-canopy-black- ... m_store=it" onclick="window.open(this.href);return false;



zeer betrouwbare zaak heb daar zo een monster tent van super goede kwaliteid en werd zelfs verzonden met factuur bij in te voldoen na ontvangst
0 x


Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer