"Red de Motorcross" op het autosalon 2012
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
Gisteren zijn we uitgenodigd door Robert Gysembergh (voorzitter BMB) en André Vandermaesen (voorzitter sportcommissie) met de aktie op de Kampioenenviering van BMB volgende week zaterdag 28/12 in Tessenderlo. Er komt dus ook daar een info-stand en de mogelijkheid een boom aan te schaffen!
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
Gisteren zijn weer 50 CO2 bomen verkosht op het salon + boom 121 voor Wim Janssen via overschrijving op de rekening wat het totaal op 173 bomen brengt.
d'Ieteren (importeur van Yamaha) gaat ook 20 bomen kopen!
d'Ieteren (importeur van Yamaha) gaat ook 20 bomen kopen!
Laatst gewijzigd door Guy Dick op Za 21 Jan 2012, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Simon VerhelstSi
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
Zo net terug van het autosalon.......
Man man man......wat een drukte!!!
En ik maar zoeken naar die 'Red de Motorcross' stand.......stond wel erg buiten de drukte!
Wel een leuke stand voor het beperkte bedrag wat er ingestoken is!
Dus ik wilde mijn pakket kopen......Vraagt die meneer achter de stand....uhm pakket?.....Ah jaa pakket!....hoe duur was dat ook alweer?......wat zat er allemaal in?....LOL!
Dusjah mijn boompje wordt ooit geplant xd
Man man man......wat een drukte!!!
En ik maar zoeken naar die 'Red de Motorcross' stand.......stond wel erg buiten de drukte!
Wel een leuke stand voor het beperkte bedrag wat er ingestoken is!
Dus ik wilde mijn pakket kopen......Vraagt die meneer achter de stand....uhm pakket?.....Ah jaa pakket!....hoe duur was dat ook alweer?......wat zat er allemaal in?....LOL!
Dusjah mijn boompje wordt ooit geplant xd
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
1 van onze vaste medewerkers moest vandaag en morgen invallen voor een collega op het werk... Kevin Moonen neemt zijn plek in en had nog niet alle kneepjes door.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Mathias Van GoolMa
- 125cc rookie
- Berichten: 112
- Lid geworden op: Wo 13 Apr 2011, 23:17
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
ook net terug van het autosalon heb mijn boompje gekocht en bedankt voor het lekkere pintje , en btw zo slecht deed kevin Moonen het nog niet hoor 
0 x
- Olivier De Vrieze
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Di 15 Jun 2010, 19:02
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Balegem
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
Heb zaterdag ook mijn stickers gekocht bij een iets oudere man!
0 x
Yamha YZ 125 - PW80 '93 - PW80 '87 - ...
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
Vandaag hadden we een député van de provincie Limburg en een lid van het federaal parlement (een mooie dame van NVA) op de stand!
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
De totale omzet op de stand is 3.475,60 euro. Hierin zitten dus de bomen, de verkoop van T-shirts, petten en stickers.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Auke Theuninck
- mx2 wk rookie
- Berichten: 281
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
De eindbalans van het salon is:
-232 bomen verkocht en betaald
-KTM België engageert zich om 60 bomen te kopen
-Kawasaki Benelux engageert zich om 50 bomen te kopen
-d'Ieteren Yamaha engageert zich om 20 bomen te kopen
-Husqvarna België engageert zich om 5 bomen te kopen
-Met Honda België moeten we na het salon gaan praten. Ze opperden het voorstel om per verkochte off-road (cross + enduro) 1 boom aan te kopen
-Met Suzuki België moeten we ook gaan praten en ook zij denken na over een konkreet voorstel
-Door de veroop van de Monster Energy stickers staan er al 10 bomen van Monster Energy in het CO2 bos. Pieter van Monster Energy heeft beloofd dat aantal te verdubbelen.
Konkreet kunnen we (zonder Honda en Suzuki voorlopig) zeggen dat er momenteel ongeveer 380 virtuele bomen in ons "Red de Motorcross CO2 bos" staan!
-232 bomen verkocht en betaald
-KTM België engageert zich om 60 bomen te kopen
-Kawasaki Benelux engageert zich om 50 bomen te kopen
-d'Ieteren Yamaha engageert zich om 20 bomen te kopen
-Husqvarna België engageert zich om 5 bomen te kopen
-Met Honda België moeten we na het salon gaan praten. Ze opperden het voorstel om per verkochte off-road (cross + enduro) 1 boom aan te kopen
-Met Suzuki België moeten we ook gaan praten en ook zij denken na over een konkreet voorstel
-Door de veroop van de Monster Energy stickers staan er al 10 bomen van Monster Energy in het CO2 bos. Pieter van Monster Energy heeft beloofd dat aantal te verdubbelen.
Konkreet kunnen we (zonder Honda en Suzuki voorlopig) zeggen dat er momenteel ongeveer 380 virtuele bomen in ons "Red de Motorcross CO2 bos" staan!
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Mario Van Den Broeck
- mx3 wk champ
- Berichten: 595
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
waar stond die dan ? wel klote, ik had er graag ook een gekocht ... elke bijdrage is toch iets ... op de staking was ik ook
0 x
MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
Op pagina 4 in deze topic kan je zien hoe je in het bezit kan komen van 1 of meerdere bomen!
Momenteel zijn al 11 bomen op deze manier gedoneerd!
Ook de site is al online: www.motorcrossCO2bos.be
Thx Lander!
Momenteel zijn al 11 bomen op deze manier gedoneerd!
Ook de site is al online: www.motorcrossCO2bos.be
Thx Lander!
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Bart Schraepen
- 50cc rider
- Berichten: 14
- Lid geworden op: Vr 04 Nov 2011, 11:45
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Diepenbeek
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
Ik zie op www.motorcrossCO2bos.be dat je daar nu kunt doorgeven waar je je boom geplant wilt hebben, maar als je al in de lijst staat kan je het niet aanpassen. Bij mij (#111) staat nog steeds "onbekend", maar mag gewijzigd worden in "Genk". Thanks!
0 x
"The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity" - Abraham Lincoln
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
Guy kan dat wel aanpassen, hij zal dat wel doen 
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
Is aangepast! Als er nog eigenaars van een CO2 boom voorkeur hebben voor 1 bepaalde omloop: laat het hier weten!
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Manath GevaertMa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 330
- Lid geworden op: Di 05 Okt 2010, 18:04
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
@ Guy van mij mag in Lille of Komen komen 
#231
#231
Laatst gewijzigd door Manath Gevaert op Di 31 Jan 2012, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Auke Theuninck
- mx2 wk rookie
- Berichten: 281
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
-
Jespers JochemJe
- 50cc rider
- Berichten: 24
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 18:12
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: retie
- Contact:
-
Dries DewitteDr
- 125cc junior EK
- Berichten: 94
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:24
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
Die van mij en mijn vader (hendrik dewitte) mag in Komen komen.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten