"Red de Motorcross" op het autosalon 2012

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Guy Dick Vr 20 Jan 2012, 13:33

Gisteren zijn we uitgenodigd door Robert Gysembergh (voorzitter BMB) en André Vandermaesen (voorzitter sportcommissie) met de aktie op de Kampioenenviering van BMB volgende week zaterdag 28/12 in Tessenderlo. Er komt dus ook daar een info-stand en de mogelijkheid een boom aan te schaffen!
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Guy Dick Za 21 Jan 2012, 10:34

Gisteren zijn weer 50 CO2 bomen verkosht op het salon + boom 121 voor Wim Janssen via overschrijving op de rekening wat het totaal op 173 bomen brengt.

d'Ieteren (importeur van Yamaha) gaat ook 20 bomen kopen!
Laatst gewijzigd door Guy Dick op Za 21 Jan 2012, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Si
Simon Verhelst
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Simon Verhelst Za 21 Jan 2012, 20:29

Zo net terug van het autosalon.......
Man man man......wat een drukte!!!
En ik maar zoeken naar die 'Red de Motorcross' stand.......stond wel erg buiten de drukte!
Wel een leuke stand voor het beperkte bedrag wat er ingestoken is!
Dus ik wilde mijn pakket kopen......Vraagt die meneer achter de stand....uhm pakket?.....Ah jaa pakket!....hoe duur was dat ook alweer?......wat zat er allemaal in?....LOL!
Dusjah mijn boompje wordt ooit geplant xd
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Guy Dick Za 21 Jan 2012, 23:51

1 van onze vaste medewerkers moest vandaag en morgen invallen voor een collega op het werk... Kevin Moonen neemt zijn plek in en had nog niet alle kneepjes door.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Ma
Mathias Van Gool
125cc rookie
Berichten: 112
Lid geworden op: Wo 13 Apr 2011, 23:17
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Mathias Van Gool Zo 22 Jan 2012, 00:29

ook net terug van het autosalon heb mijn boompje gekocht en bedankt voor het lekkere pintje , en btw zo slecht deed kevin Moonen het nog niet hoor ;)
0 x


Gebruikersavatar
Olivier De Vrieze
125cc junior EK
Berichten: 59
Lid geworden op: Di 15 Jun 2010, 19:02
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Balegem

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Olivier De Vrieze Zo 22 Jan 2012, 21:13

Heb zaterdag ook mijn stickers gekocht bij een iets oudere man!
0 x


Yamha YZ 125 - PW80 '93 - PW80 '87 - ...
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Guy Dick Zo 22 Jan 2012, 22:56

Vandaag hadden we een député van de provincie Limburg en een lid van het federaal parlement (een mooie dame van NVA) op de stand!
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Guy Dick Ma 23 Jan 2012, 08:57

De totale omzet op de stand is 3.475,60 euro. Hierin zitten dus de bomen, de verkoop van T-shirts, petten en stickers.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Auke Theuninck
mx2 wk rookie
Berichten: 281
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Auke Theuninck Ma 23 Jan 2012, 12:33

Vrijdag heb ik ook mijn boom aangekocht!
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Guy Dick Di 24 Jan 2012, 11:41

De eindbalans van het salon is:
-232 bomen verkocht en betaald
-KTM België engageert zich om 60 bomen te kopen
-Kawasaki Benelux engageert zich om 50 bomen te kopen
-d'Ieteren Yamaha engageert zich om 20 bomen te kopen
-Husqvarna België engageert zich om 5 bomen te kopen
-Met Honda België moeten we na het salon gaan praten. Ze opperden het voorstel om per verkochte off-road (cross + enduro) 1 boom aan te kopen
-Met Suzuki België moeten we ook gaan praten en ook zij denken na over een konkreet voorstel
-Door de veroop van de Monster Energy stickers staan er al 10 bomen van Monster Energy in het CO2 bos. Pieter van Monster Energy heeft beloofd dat aantal te verdubbelen.

Konkreet kunnen we (zonder Honda en Suzuki voorlopig) zeggen dat er momenteel ongeveer 380 virtuele bomen in ons "Red de Motorcross CO2 bos" staan!
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Wo 25 Jan 2012, 00:39

waar stond die dan ? wel klote, ik had er graag ook een gekocht ... elke bijdrage is toch iets ... op de staking was ik ook
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Guy Dick Wo 25 Jan 2012, 11:58

Op pagina 4 in deze topic kan je zien hoe je in het bezit kan komen van 1 of meerdere bomen!

Momenteel zijn al 11 bomen op deze manier gedoneerd!

Ook de site is al online: www.motorcrossCO2bos.be

Thx Lander!
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Guy Dick Ma 30 Jan 2012, 20:27

0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Bart Schraepen
50cc rider
Berichten: 14
Lid geworden op: Vr 04 Nov 2011, 11:45
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Diepenbeek

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Bart Schraepen Di 31 Jan 2012, 11:43

Ik zie op www.motorcrossCO2bos.be dat je daar nu kunt doorgeven waar je je boom geplant wilt hebben, maar als je al in de lijst staat kan je het niet aanpassen. Bij mij (#111) staat nog steeds "onbekend", maar mag gewijzigd worden in "Genk". Thanks!
0 x


"The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity" - Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Di 31 Jan 2012, 16:11

Guy kan dat wel aanpassen, hij zal dat wel doen ;-)
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Guy Dick Di 31 Jan 2012, 16:33

Is aangepast! Als er nog eigenaars van een CO2 boom voorkeur hebben voor 1 bepaalde omloop: laat het hier weten!
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Ma
Manath Gevaert
mx1 wk rookie
Berichten: 330
Lid geworden op: Di 05 Okt 2010, 18:04
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Manath Gevaert Di 31 Jan 2012, 17:14

@ Guy van mij mag in Lille of Komen komen :)
#231
Laatst gewijzigd door Manath Gevaert op Di 31 Jan 2012, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Auke Theuninck
mx2 wk rookie
Berichten: 281
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Auke Theuninck Di 31 Jan 2012, 20:20

#142 Auke Theuninck, mag in Komen komen!
0 x


Je
Jespers Jochem
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: retie
Contact:

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Jespers Jochem Di 31 Jan 2012, 22:13

de mijne (nr 58) mag in lommel of olmen komen
0 x


Dr
Dries Dewitte
125cc junior EK
Berichten: 94
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:24
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012

Berichtdoor Dries Dewitte Wo 01 Feb 2012, 08:14

Die van mij en mijn vader (hendrik dewitte) mag in Komen komen.
0 x


Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer