Waarom Altijd Stijf Na een dagje Crossen ?

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Gebruikersavatar
Remi Spileers
125cc junior EK
Berichten: 84
Lid geworden op: Do 19 Aug 2010, 00:24
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: zwalm

Re: Waarom Altijd Stijf Na een dagje Crossen ?

Berichtdoor Remi Spileers Zo 04 Sep 2011, 20:38

Mario Van Den Broeck schreef:ik word ni stijf na de cross , soms als ik ben gevallen , rij ook normaal 1x per week
in begin had ik da wel

maar ik doe ook wel 4x per week fitness

4x per week fitness da is nu iets da ik ni kan als werkmens :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Waarom Altijd Stijf Na een dagje Crossen ?

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Zo 04 Sep 2011, 23:25

savonds na 8 uur werk ik niemeer zenne :)
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Waarom Altijd Stijf Na een dagje Crossen ?

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Ma 05 Sep 2011, 14:09

Als werkmens komde thuis en u job zit er op. Bij ons als student begint onze job dan maar net... :evil:
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Waarom Altijd Stijf Na een dagje Crossen ?

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Ma 05 Sep 2011, 17:08

idd , tijd vinden voor iets is nooit makkelijk :? ik vind fitness daarvoor nog de beste manier om toch goed in vorm te blijven.

ik doe meestal powertraining , maar ook wat cardio. blijkt een goeie mix toch uit ondervinding:)
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Gebruikersavatar
Remi Spileers
125cc junior EK
Berichten: 84
Lid geworden op: Do 19 Aug 2010, 00:24
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: zwalm

Re: Waarom Altijd Stijf Na een dagje Crossen ?

Berichtdoor Remi Spileers Ma 05 Sep 2011, 21:56

Frederik Van Eeckhoven schreef:Als werkmens komde thuis en u job zit er op. Bij ons als student begint onze job dan maar net... :evil:

Het werk voor den baas zit erop... ;)
0 x


Gebruikersavatar
William Vansteelandt
ama lites eastcoast champ
Berichten: 405
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Roeselare
Contact:

Re: Waarom Altijd Stijf Na een dagje Crossen ?

Berichtdoor William Vansteelandt Di 06 Sep 2011, 12:52

ik rij altijd maar alleen de zondag en heb nooit last de dag erachter ( uitgezonderd na een zware val ofzo e)..
dusja als je gewoon elke zondag rijd betert dit ook en daarvoor moet je niet om de 3dagen op je moto zitten . ( de woensdag is een werk dag :d geen trainingsdag voor mij :D ).
grtz
0 x


Nieuwelingen mx2 #53 mclb

www.vsmxpics.tk
Wo
Wouter Symons
125cc rookie
Berichten: 128
Lid geworden op: Di 07 Sep 2010, 19:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: sint-katelijne-waver

Re: Waarom Altijd Stijf Na een dagje Crossen ?

Berichtdoor Wouter Symons Di 06 Sep 2011, 13:11

ik zie ni in hoe powertraining goe kan zijn, kheb al meerdere fitness-muscle boys met de tranen bijna in de ogen weten stoppen omda hun armkes zeer doen ;)
0 x


Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Waarom Altijd Stijf Na een dagje Crossen ?

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Di 06 Sep 2011, 16:12

tjah , de ene is de andere niet , bij mij werkt het
maar ik mix dan ook met cardio

ik heb dat al gezien bij meerdere krekeltjes zonder spieren ... dus daar maakt ge geen punt. tis maar hoe ge de spieren traint

een getrainde spier verzuurt zeker ni sneller dan een ongetraind lijf , integendeel

bij ne bodybuilder mss ja
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1

Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer