Vbm

Alles over de mx-girls, WMX Championship, zowel amateur als pro, post het hier!
Bi
Bielen Pamela
50cc rider
Berichten: 14
Lid geworden op: Ma 22 Aug 2011, 17:47
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Vbm

Berichtdoor Bielen Pamela Wo 14 Dec 2011, 15:33

Dames ,

Even Jullie Menigen
De vbm Organseert een damesreeks by de beloften
Maar ze gaan niet akoord met Aparte KlasseMent Van A en B
Ik persoonlijk Vind A en B Veel Leuker Zo dat Elke Begingeling Eens Op Het Poduim Kan Staan

Wa vinde Jullie ?
0 x


La
Lana Mardaga
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 19 Jul 2010, 19:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Vbm

Berichtdoor Lana Mardaga Wo 14 Dec 2011, 15:59

hey, ik vind het spijtig dat er geen appart klassement is,
maar als we uiteraard maar met vrij weinig dames zijn is het mischien niet mogelijk?

Nu ik denk dat we in de loopt van de 1e 2 maanden van het seizoen wel een hoop dames meerkrijgen..

Maar het is leuk als de B-dames ook een kansje krijgen op een podiumplek, en het is idd ook wel leuk als zij zo gemotiveerd worden om na een X aantal tijd ook een A te worden, je moet groeien,...

Dames A en B, lijkt mij een heel goed idee...

Groetjes lana!
0 x


Er
Ericka Stavelo
125cc junior EK
Berichten: 71
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 22:17
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Vbm

Berichtdoor Ericka Stavelo Do 15 Dec 2011, 19:36

ik vind het jammer dat ze ons als meest onervaren bij de beloften gaan zetten en niet kijken naar onze veiligheid en die van de andere. en als het vorig seizoen op sommige crossen wel lukte om ons een aparte reeks te geven waarom nu niet als ze wat knippen in de grote reeksen zoals die wat 20 min rijden enzo en dan hebben ze een goed programma waar wij als dames onze eigen reeks krijgen, en er zullen dan ook meer dames mee komen aangezien wij dan apart rijden maar zolang wij samen rijden met de beloften is het voor de meeste niet haalbaar omwille dat ze niet op de motor kunnen rijden van een belofte zoals ik bijvoorbeeld zou normaal op men zoontje zijne rijden en aangezien ze ons samen zetten zal dit spijtig niet kunnen voor mij maar zo zijn er nog dames die niet durven bij de beloften rijden aangezien hun snelheid hoger ligt dan ons. Mijn vraag blijft steeds waarom dit seizoen het wel ging en volgend seizoen niet en trouwens in 2011 reden nog meer reeksen apart dan wat ze nu van plan zijn.
0 x


Si
Sindie Bruyninckx
125cc junior EK
Berichten: 50
Lid geworden op: Di 25 Aug 2009, 21:27
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: Opoeteren
Contact:

Re: Vbm

Berichtdoor Sindie Bruyninckx Wo 04 Jan 2012, 12:53

Bij mij het zelfde probleem Erica, maar dan niet het probleem van de moto, maar ik wil sowiso niet rijden bij de beloften, ook omwille dat salty erbij gaat rijden, en wil hem ook graag zien rijden, en hem niet in de weg rijden, die mannekes willen gaan voor podium plaats zoals in de jeugd al hard gestreden werd he.. en dan wij als dames er even tussen rijden en hun ophouden, dit is niet voor alle dames want er zijn er wel die een belofte misschien wel aankunnen, maar toch het is beetje te gevaarlijk.. het beste is aparte reeks en A-B.. Hopelijk word dit ook zo,

ps: Met welke nummer gaan jullie van start ? :)
0 x


Bi
Bielen Pamela
50cc rider
Berichten: 14
Lid geworden op: Ma 22 Aug 2011, 17:47
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Vbm

Berichtdoor Bielen Pamela Do 05 Jan 2012, 13:59

Ik Vind ook een A-B apart Klasse Ment en ik zeg dit niet alleen voor mij maar
voor alle dames iedereen wil is een kans krijge voor op met podium te staan
K hoop dat de vbm er een beetje reking mee houdt
0 x


sh
sharon de keyser
mx2 amateur champ
Berichten: 177
Lid geworden op: Ma 11 Jul 2011, 23:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Vbm

Berichtdoor sharon de keyser Do 05 Jan 2012, 16:52

hey, ik vind het spijtig dat er geen apart klassement is,
maar langs de andere kant begrijp ik de vbm.

Waarom dat ik de vbm begrijp?
De vbm zet al een damesreeks op het programma, maar ik denk dat ze afwachten tot de eerste crossen om te zien hoeveel dames er van start gaan vooraleer ze een apart klassement overwegen....

Maar het is leuk als de B-dames ook een kansje krijgen op een podiumplek....

Dames A en B, lijkt mij een heel goed idee...Maar denk dat ze zullen afwachten hoeveel dames er daadwerkelijk van start gaan.

Qua van het rijden bij de beloften, begrijp ik de dames heel goed.
De beloften zijn een heel stuk jonger en hebben waarschijnlijk ook geen zin dat er dames in de weg rijden. Maar zoals ik zeg, wacht de vbm mess af tot de eerste wedstrijden voor te zien hoeveel beloften en hoeveel dames er zijn?

don't shoot ;)

see you all on track!!
0 x


Er
Ericka Stavelo
125cc junior EK
Berichten: 71
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 22:17
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Vbm

Berichtdoor Ericka Stavelo Wo 29 Feb 2012, 15:36

Hopelijk gaat het toch een aparte reeks worden voor de dames en met een a en b klassement, anders zullen ze niet veel dames hebben gaan als ze samen blijven rijden bij de beloften want veel willen hun kinderen ofzo zien rijden en of ze durfen niet om dat het niveau bij de beloften stukken hoger ligt dan bij de dames en vbm hefet al enkele reeksen samen gezet dus hebben ze toch wat plaats voor onze 12 min hé als ze de oude tijden per reeks houden komen ze goed rond
0 x


Terug naar “mx dames”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer