heleboel crosskledij pakken brillen transponder brace enz...

alle mx kledij en beschermers, van botten tot de helm!
Forumregels
- Klik hier voor een handleiding hoe je foto's post
- Topics die niet in de juiste categories gepost zijn worden niet verplaatst maar verwijderd.
- Enkel topics van particulieren zijn toegelaten, met uitzondering van onze adverteerders.
- Je moet minimum 10 berichten gepost hebben vooraleer je hier kan posten.
Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

heleboel crosskledij pakken brillen transponder brace enz...

Berichtdoor Oeyen Dimitri Ma 13 Mei 2013, 20:36

sidi zwart mt45 130euro



crossbrillen oklaey-fox-eksbrand
3 brillen tassen van 25-35-40euro
handschoene scoyco wit -blauw mt xl
crossbroeke scoyco 1x wit 1x rood 2x blauwe 5 keer aangehad broel 32 trui large

cross pakke fly wit
knie brace 1x gebruikt medium 1x nieuw large nooit aangehad
en nog heel veel ander materiaal allerlei
prijzen op fotos
Afbeelding
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/195/p1010197q.jpg/]Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
http://imageshack.us/scaled/thumb/547/p1010162j.jpg[/img][/url]
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Oeyen Dimitri op Di 11 Jun 2013, 11:43, 17 keer totaal gewijzigd.
0 x


Br
Bryan Janssen
50cc rider
Berichten: 28
Lid geworden op: Wo 30 Jan 2013, 17:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: heleboel crosskledij

Berichtdoor Bryan Janssen Ma 13 Mei 2013, 22:46

Zou je mij fotos kunnen maken van die eks brillen en die brillentassen. Zijn de knie stukkenvan het fly pak nog goed?
0 x


Re
Reemke Van Alebeek
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Vr 22 Feb 2013, 14:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: heleboel crosskledij

Berichtdoor Reemke Van Alebeek Wo 15 Mei 2013, 11:16

Hallo kunt u mij enkele foto's sturen van alle brillen die u heeft?

remy164@hotmail.com
0 x


Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: heleboel crosskledij

Berichtdoor Oeyen Dimitri Zo 19 Mei 2013, 12:44

lijst aangepast en nieuwe dingen bijgevoegd
0 x


Al
Alexander Prevoo
peewee pilot
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 19 Mei 2013, 14:16
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: heleboel crosskledij

Berichtdoor Alexander Prevoo Zo 19 Mei 2013, 14:19

Ik zou graag de Witte scorpion helm willen kopen! prevoo.alexander@gmail.com
0 x


St
Stef Goetheer
50cc rider
Berichten: 11
Lid geworden op: Wo 08 Jun 2011, 16:44
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: heleboel crosskledij

Berichtdoor Stef Goetheer Zo 19 Mei 2013, 18:51

Beste ,wat zijn maat en prijs van de 2 thor pakken(pro circuit&Disco)
mvg.Stef
0 x


Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: heleboel crosskledij

Berichtdoor Oeyen Dimitri Di 21 Mei 2013, 05:36

lijst aangepast
Laatst gewijzigd door Oeyen Dimitri op Za 25 Mei 2013, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: heleboel crosskledij pakken brillen transponder brace en

Berichtdoor Oeyen Dimitri Do 23 Mei 2013, 07:20

up
0 x


Gebruikersavatar
Brend Peeters
mx2 wk rookie
Berichten: 286
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 00:12
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: heleboel crosskledij pakken brillen transponder brace en

Berichtdoor Brend Peeters Do 23 Mei 2013, 17:31

wa vraagde voor de bril nr 40?
0 x


Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: heleboel crosskledij pakken brillen transponder brace en

Berichtdoor Oeyen Dimitri Do 23 Mei 2013, 17:38

zen geen nr he das de prijs da erin sta
0 x


Ma
Margareta Van Den Bosch
125cc rookie
Berichten: 141
Lid geworden op: Do 15 Dec 2011, 20:59
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: heleboel crosskledij pakken brillen transponder brace en

Berichtdoor Margareta Van Den Bosch Zo 26 Mei 2013, 13:58

stop je met crossen?
0 x


Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: heleboel crosskledij pakken brillen transponder brace en

Berichtdoor Oeyen Dimitri Zo 26 Mei 2013, 14:05

ja ben gestopt
0 x


Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: heleboel crosskledij pakken brillen transponder brace en

Berichtdoor Oeyen Dimitri Do 30 Mei 2013, 15:47

upje
0 x


Gi
Gianni Steels
125cc rookie
Berichten: 125
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:06
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: heleboel crosskledij pakken brillen transponder brace en

Berichtdoor Gianni Steels Do 30 Mei 2013, 22:42

wa vraag je voor dat bord spr ?
okley met blauw en oranje nog te koop ?
prijs voor de 2 samen ?
0 x


Gebruikersavatar
Rob Vandewinkel
125cc rookie
Berichten: 124
Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: bree
Contact:

Re: heleboel crosskledij pakken brillen transponder brace en

Berichtdoor Rob Vandewinkel Zo 02 Jun 2013, 11:51

heb je die monster kleren nog en staat er een nr van achter op de rug of een naam
0 x


vlm nieuweling mx1a #22
De
Dennis Keerman
50cc rider
Berichten: 11
Lid geworden op: Do 31 Mei 2012, 14:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: heleboel crosskledij pakken brillen transponder brace en

Berichtdoor Dennis Keerman Di 11 Jun 2013, 09:20

Monster Thor pakje ontvangen....
Truitje is als nieuw....
Maar de broek maar 2x gedragen???????? Die is volledig versleten......

blijkbaar is eerlijk zijn moeilijk voor jou!!!!!!!!
0 x


Bj
Bjorn De Meulemeester
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Vr 15 Mar 2013, 02:44
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: heleboel crosskledij pakken brillen transponder brace en

Berichtdoor Bjorn De Meulemeester Ma 11 Nov 2013, 09:06

Hallo is het rode fly pak nog beschikbaar laat iets weten bjorn.de.meulemeester@pandora.be
0 x


Terug naar “Kledij”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer