bij deze zet ik mijn Kawa 250f in de verkoop
in mooie staat!hij is van 2010,zit een volledige Doma uitlaat op
de moto heeft 45uren gebold
sinds 5u een nieuwe piston + nieuwe nicasil in de cilinder
komt met extra spatbord(zwart)
originele uitlaat+bocht
zijsteun,bankje,
jerrycan van +- 20L
BODEMPRIJS 2300€moet dringend weg!








