Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Woensdag 20 juni is het Finlandcircuit open voor training.
Het is open van 16.00-20.00 uur.
Alles is gevlakt en ligt er droog bij.
Donderdag 21 juni gesloten.
Grt marlon
Het is open van 16.00-20.00 uur.
Alles is gevlakt en ligt er droog bij.
Donderdag 21 juni gesloten.
Grt marlon
0 x
- Melissa De Paepe
- ama lites national champ
- Berichten: 512
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Locatie: Evergem
- Contact:
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
T'was weer dik inorde hoor!
Dikke duim aan Marijke & Marlon ...
Veel quads vandaag! En goeie
Amaai...
Tof, tof!
Op nr de volgende!
Dikke duim aan Marijke & Marlon ...
Veel quads vandaag! En goeie
Tof, tof!
Op nr de volgende!
0 x
Mx-Melisje-Pics ---> http://www.mx-melisje.be
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zondag 24 juni is het Finlandcircuit gesloten voor vrije training.
Zondag 24 juni is er een wedstrijd van de F.P.C.N.A.
Grt marlon
Zondag 24 juni is er een wedstrijd van de F.P.C.N.A.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Woensdag 27 juni en donderdag 28 juni is het Finlandcircuit gesloten.
Grt marlon
Grt marlon
0 x
-
Sen De VroeSe
- 50cc rider
- Berichten: 16
- Lid geworden op: Zo 29 Jan 2012, 17:57
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Sen als we open gaan is het zondag 1 juli.
Even naar de website kijken zaterdag avond.
Grt marlon
Even naar de website kijken zaterdag avond.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zondag 1 juli is het Finlandcircuit open voor training.
Het is open van 13.00-17.00 uur.
Beide banen liggen er super vlak bij en droog.
Grt marlon
Het is open van 13.00-17.00 uur.
Beide banen liggen er super vlak bij en droog.
Grt marlon
0 x
-
Brecht DebackereBr
- 125cc rookie
- Berichten: 107
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:29
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: jabbeke
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Woensdag 4 juli en donderdag 5 juli is het Finlandcircuit gesloten.
Grt marlon
Grt marlon
0 x
- Christophe Ronse
- mx1 wk rookie
- Berichten: 335
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 08:29
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Wachtebeke
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
????????? Nog geen druppel gezien !!!
0 x
Supporter Keeno!!!!!!! Suz mx team Nieuweling mx1/3 open #30
-
Jarne RobynJa
- 80cc pilot
- Berichten: 49
- Lid geworden op: Vr 27 Aug 2010, 19:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Christophe Ronse schreef:????????? Nog geen druppel gezien !!!
0 x
-
Marijke HemelsoetMa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 169
- Lid geworden op: Wo 05 Mei 2010, 19:57
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Beste MX piloten,
Zondag 8 juli is het Finlandcircuit gesloten.
Dit i.v.m.de weersomstandigheden.
met vriendelijke groet,
Marijke Hemelsoet
Zondag 8 juli is het Finlandcircuit gesloten.
Dit i.v.m.de weersomstandigheden.
met vriendelijke groet,
Marijke Hemelsoet
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Woensdag 11 juli is het Finlandcircuit gesloten.
Het is nog te nat.
Grt marlon
Het is nog te nat.
Grt marlon
0 x
- Melissa De Paepe
- ama lites national champ
- Berichten: 512
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Locatie: Evergem
- Contact:
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Helaas! Het weer mag echt eens keren! amai...
Wat een zomer!
Tot snel!
Wat een zomer!
Tot snel!
0 x
Mx-Melisje-Pics ---> http://www.mx-melisje.be
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Donderdag 12 juli is het Finlandcircuit gesloten.
Het heeft afgelopen middag 11 mm geregend.
Grt marlon
Het heeft afgelopen middag 11 mm geregend.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zondag 15 juli is het Finlandcircuit gesloten.
Er is te veel neerslag gevallen.
Grt marlon
Er is te veel neerslag gevallen.
Grt marlon
0 x
-
Marijke HemelsoetMa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 169
- Lid geworden op: Wo 05 Mei 2010, 19:57
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Beste MX Piloten,
Woensdag 18 juli en donderdag 19 juli is het
Finlandcircuit gesloten.
Het heeft de laatste dagen teveel geregend.
met vriendelijke groet,
Marijke Hemelsoet
Woensdag 18 juli en donderdag 19 juli is het
Finlandcircuit gesloten.
Het heeft de laatste dagen teveel geregend.
met vriendelijke groet,
Marijke Hemelsoet
0 x
-
Marijke HemelsoetMa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 169
- Lid geworden op: Wo 05 Mei 2010, 19:57
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Beste MX piloten,
Zondag 22 juli is het Finlandcircuit geopend
voor vrij trainen van 13.00 uur t/m 17.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Marijke
Zondag 22 juli is het Finlandcircuit geopend
voor vrij trainen van 13.00 uur t/m 17.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Marijke
0 x
-
Jesse De ConinckJe
- 50cc rider
- Berichten: 25
- Lid geworden op: Zo 06 Mei 2012, 10:27
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
-
Marijke HemelsoetMa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 169
- Lid geworden op: Wo 05 Mei 2010, 19:57
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Beste MX Piloten,
Woensdag 25 juli is het Finlandcircuit geopend
voor vrij trainen van:
13.00 uur t/m 17.00 uur
met vriendelijke groet,
Marijke Hemelsoet
Woensdag 25 juli is het Finlandcircuit geopend
voor vrij trainen van:
13.00 uur t/m 17.00 uur
met vriendelijke groet,
Marijke Hemelsoet
0 x
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten