problemen launch control kawa 450
Geplaatst: Ma 12 Aug 2013, 10:03
lampje begint altijd terug te branden als je in tweede en/of eerste versnelling komt.
Moto heeft precies geen kracht bij starten in 2de versnelling.
iemand een oplossing?
Moto heeft precies geen kracht bij starten in 2de versnelling.
iemand een oplossing?