zijspan met honda 500 blok

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Gebruikersavatar
Kenny Vanderheyden
mx2 wk champ
Berichten: 686
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: betekom
Contact:

zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Kenny Vanderheyden Wo 28 Sep 2011, 17:11

ik ga een zijspan kopen met een honda 500 blok erin....voledig standaard dus geen lange slag van gemaakt maar zijn waty zijn de dingen dat ik op moet letten bij zo een blok en het chassis is een oude eml denk ik...is daar nog plastick enzo voor te vinden....grtz
0 x


Pain is temporary..... Pride lasts forever
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Werner Castelyns Wo 28 Sep 2011, 18:12

Het waterpomphuis wil nog wel eens rotten bij een Honda, voor de rest zijn die blokken oerbetrouwbaar.
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Gebruikersavatar
Kenny Vanderheyden
mx2 wk champ
Berichten: 686
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: betekom
Contact:

Re: zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Kenny Vanderheyden Wo 28 Sep 2011, 18:46

oke merci vo de tip...volgens de eigenaar waren er problemen met de ontsteking maar zou gemaakt zijn, ale hopelijk toch :)
0 x


Pain is temporary..... Pride lasts forever
Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Michael Willekens Wo 28 Sep 2011, 21:06

oei probleme mee de ontsteking, das gevaarlijk, die CR500 van ons pa hebben we al 2 karters kapot getrapt terwijl we hem ingang trapte, kickstarter er gewoon afgetrapt, dit zou zijn doordat er iets fout zat in de ontsteking. kant moeilijk uitlegen , klinkt stom maar toch ist waar.
0 x


Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Peter Goolaerts Do 29 Sep 2011, 08:45

Ik heb ook nog 2 zijspannen te koop staan, beide met een Honda blok.

Hieronder een koopje voor 1000€ vaste prijs.
Ideaal voor mekaniekerscrossen en om plezier te maken!

Afbeelding
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Peter Goolaerts Do 29 Sep 2011, 09:31

En hier is nummer 2

Te koop zijspan met Hondablok inclusief alle extra toebehoren; 2 wielen met extra remblokken, 1 uitlaat en demper, 1 extra baar, 1 zadel, 1 bezinetank met plastiek.

Prijs 3250€


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Gebruikersavatar
Kenny Vanderheyden
mx2 wk champ
Berichten: 686
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: betekom
Contact:

Re: zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Kenny Vanderheyden Do 29 Sep 2011, 19:02

Peter Goolaerts schreef:Ik heb ook nog 2 zijspannen te koop staan, beide met een Honda blok.

Hieronder een koopje voor 1000€ vaste prijs.
Ideaal voor mekaniekerscrossen en om plezier te maken!

Afbeelding

is daar nog plastick voor te vinden??mvg
0 x


Pain is temporary..... Pride lasts forever
Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Vr 30 Sep 2011, 05:04

is nen droom van ne moto ne cr500 ... ik heb heel veel spijt dat ik de mijne heb verkocht :)

daar is alles nog voor te vinden
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Gebruikersavatar
Jonathan Claeys
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Vr 23 Apr 2010, 05:16
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Jonathan Claeys Za 01 Okt 2011, 16:19

hey, wij zijn ook nog beginnelingen zijspan en we rijden nu een jaarke met nen vmc met cr 500 blok in en we hebben nog niks van kosten gehad zo nen 500 klinkt gelijk een belleke en is bovendien nog goedkoop in stukken groeten en sucses
0 x


Gebruikersavatar
Kenny Vanderheyden
mx2 wk champ
Berichten: 686
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: betekom
Contact:

Re: zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Kenny Vanderheyden Ma 03 Okt 2011, 12:44

jaja van motoronderdelen no problem en echt wel goedkoop in onderdelen maar bedoelde of er nog plastick te vinden wasvoor zo een oude kar of is ne naftbak enzo aan te passren van ne resente moto da da ook past?
0 x


Pain is temporary..... Pride lasts forever
Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Michael Willekens Ma 03 Okt 2011, 17:26

volgens mij moete bij jos dolphijn is gaan rommelen.
ge zou nog verschiete wa ge daar allemaal zou vinde :)
0 x


Ma
Maxime Van Der Haeghen
125cc rookie
Berichten: 143
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:40
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Kortrijk
Contact:

Re: zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Maxime Van Der Haeghen Do 06 Okt 2011, 18:50

Plastiek van een EML zal wel te vinden zijn, maar natuurlijk niet in overvloed. Is al een redelijk oud model van kader.. Je kan uiteraard mits wat aanpassingen daar een andere tank enzo opmonteren, maar dan komt er al las en slijpwerk bij.. Je moet anders eens informeren bij DSM in alken, die heeft redelijk veel zijspan onderdelen liggen.

Over die Honda, een van de goeikoopste en betrouwbaarste blokje's dat er zijn. Als je openhoud en klein beetje bewerkt moet je niet veeeel onderdoen tegen die dikke dure zabels hier op amateur niveau.
0 x


Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: zijspan met honda 500 blok

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Vr 07 Okt 2011, 02:10

ik weet niet hoe da zit bij sidecar , maar ik ken er ni veel (niemand) die zo ne cr500 kan openhouden :lol:
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1

Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer