zo staat het op de oliebus
en het is een vrij oud machien'tje, rm250 van 91', dus best beetje te rijk als te arm
Frédéric Demunter schreef:Ik meng op 10l naft met 300ml denicol syn 100.
Ayrton De Pauw schreef:zou die olie van stihll goe zijn ?daar kan ik wreed goedkoop aangeraken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten