problemen launch control kawa 450

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Ka
Karel Jacobs
125cc junior EK
Berichten: 91
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:05
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

problemen launch control kawa 450

Berichtdoor Karel Jacobs Ma 12 Aug 2013, 10:03

lampje begint altijd terug te branden als je in tweede en/of eerste versnelling komt.
Moto heeft precies geen kracht bij starten in 2de versnelling.
iemand een oplossing?
0 x


Gebruikersavatar
Carlo Briers
mx1 wk rookie
Berichten: 333
Lid geworden op: Zo 27 Feb 2011, 12:35
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Houthalen

Re: problemen launch control kawa 450

Berichtdoor Carlo Briers Wo 21 Aug 2013, 08:01

Knop van de launch control die geschakeld blijft.
0 x


Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden · Registreer