zijspan met honda 500 blok
- Kenny Vanderheyden
- mx2 wk champ
- Berichten: 686
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: betekom
- Contact:
zijspan met honda 500 blok
ik ga een zijspan kopen met een honda 500 blok erin....voledig standaard dus geen lange slag van gemaakt maar zijn waty zijn de dingen dat ik op moet letten bij zo een blok en het chassis is een oude eml denk ik...is daar nog plastick enzo voor te vinden....grtz
0 x
Pain is temporary..... Pride lasts forever
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: zijspan met honda 500 blok
Het waterpomphuis wil nog wel eens rotten bij een Honda, voor de rest zijn die blokken oerbetrouwbaar.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
- Kenny Vanderheyden
- mx2 wk champ
- Berichten: 686
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: betekom
- Contact:
Re: zijspan met honda 500 blok
oke merci vo de tip...volgens de eigenaar waren er problemen met de ontsteking maar zou gemaakt zijn, ale hopelijk toch 
0 x
Pain is temporary..... Pride lasts forever
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: zijspan met honda 500 blok
oei probleme mee de ontsteking, das gevaarlijk, die CR500 van ons pa hebben we al 2 karters kapot getrapt terwijl we hem ingang trapte, kickstarter er gewoon afgetrapt, dit zou zijn doordat er iets fout zat in de ontsteking. kant moeilijk uitlegen , klinkt stom maar toch ist waar.
0 x
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: zijspan met honda 500 blok
Ik heb ook nog 2 zijspannen te koop staan, beide met een Honda blok.
Hieronder een koopje voor 1000€ vaste prijs.
Ideaal voor mekaniekerscrossen en om plezier te maken!

Hieronder een koopje voor 1000€ vaste prijs.
Ideaal voor mekaniekerscrossen en om plezier te maken!

0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: zijspan met honda 500 blok
En hier is nummer 2
Te koop zijspan met Hondablok inclusief alle extra toebehoren; 2 wielen met extra remblokken, 1 uitlaat en demper, 1 extra baar, 1 zadel, 1 bezinetank met plastiek.
Prijs 3250€



Te koop zijspan met Hondablok inclusief alle extra toebehoren; 2 wielen met extra remblokken, 1 uitlaat en demper, 1 extra baar, 1 zadel, 1 bezinetank met plastiek.
Prijs 3250€



0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Kenny Vanderheyden
- mx2 wk champ
- Berichten: 686
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: betekom
- Contact:
Re: zijspan met honda 500 blok
is daar nog plastick voor te vinden??mvg
0 x
Pain is temporary..... Pride lasts forever
- Mario Van Den Broeck
- mx3 wk champ
- Berichten: 595
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: zijspan met honda 500 blok
is nen droom van ne moto ne cr500 ... ik heb heel veel spijt dat ik de mijne heb verkocht 
daar is alles nog voor te vinden
daar is alles nog voor te vinden
0 x
MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
- Jonathan Claeys
- 80cc pilot
- Berichten: 48
- Lid geworden op: Vr 23 Apr 2010, 05:16
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: zijspan met honda 500 blok
hey, wij zijn ook nog beginnelingen zijspan en we rijden nu een jaarke met nen vmc met cr 500 blok in en we hebben nog niks van kosten gehad zo nen 500 klinkt gelijk een belleke en is bovendien nog goedkoop in stukken groeten en sucses
0 x
- Kenny Vanderheyden
- mx2 wk champ
- Berichten: 686
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: betekom
- Contact:
Re: zijspan met honda 500 blok
jaja van motoronderdelen no problem en echt wel goedkoop in onderdelen maar bedoelde of er nog plastick te vinden wasvoor zo een oude kar of is ne naftbak enzo aan te passren van ne resente moto da da ook past?
0 x
Pain is temporary..... Pride lasts forever
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: zijspan met honda 500 blok
volgens mij moete bij jos dolphijn is gaan rommelen.
ge zou nog verschiete wa ge daar allemaal zou vinde
ge zou nog verschiete wa ge daar allemaal zou vinde
0 x
-
Maxime Van Der HaeghenMa
- 125cc rookie
- Berichten: 143
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:40
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Kortrijk
- Contact:
Re: zijspan met honda 500 blok
Plastiek van een EML zal wel te vinden zijn, maar natuurlijk niet in overvloed. Is al een redelijk oud model van kader.. Je kan uiteraard mits wat aanpassingen daar een andere tank enzo opmonteren, maar dan komt er al las en slijpwerk bij.. Je moet anders eens informeren bij DSM in alken, die heeft redelijk veel zijspan onderdelen liggen.
Over die Honda, een van de goeikoopste en betrouwbaarste blokje's dat er zijn. Als je openhoud en klein beetje bewerkt moet je niet veeeel onderdoen tegen die dikke dure zabels hier op amateur niveau.
Over die Honda, een van de goeikoopste en betrouwbaarste blokje's dat er zijn. Als je openhoud en klein beetje bewerkt moet je niet veeeel onderdoen tegen die dikke dure zabels hier op amateur niveau.
0 x
- Mario Van Den Broeck
- mx3 wk champ
- Berichten: 595
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: zijspan met honda 500 blok
ik weet niet hoe da zit bij sidecar , maar ik ken er ni veel (niemand) die zo ne cr500 kan openhouden 
0 x
MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten