Uitlaat YZ125 vanaf 2005

Op zoek naar een MX bike, MX onderdeel, MX kledij of iets anders? Misschien vind je het hier wel..
Si
Simon Lammens
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Do 13 Mei 2010, 13:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Uitlaat YZ125 vanaf 2005

Berichtdoor Simon Lammens Zo 08 Mei 2011, 19:48

Heeft er iemand nog een uitlaat voor YZ125 vanaf 2005 liggen?
0 x


Di
Dirk Veraas
50cc rider
Berichten: 15
Lid geworden op: Do 31 Mar 2011, 21:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: Uitlaat YZ125 vanaf 2005

Berichtdoor Dirk Veraas Ma 09 Mei 2011, 19:09

Deze heb ik nog twee liggen komen vanonder een 2008 en 2009 vandaan.

Een is nieuw, de andere is 5uur gebruikt, maar geen butsen e.d.

Bij interesse stuur me maar een PB.
0 x


Th
Thomas Seghers
125cc junior EK
Berichten: 51
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 22:02
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Denderleeuw

Re: Uitlaat YZ125 vanaf 2005

Berichtdoor Thomas Seghers Zo 05 Jun 2011, 15:23

yo simon,

kijk een bij tekoop, er staan daar 2 te koop.
1 vanhasselt en nog iets...
viewtopic.php?f=29&t=8874

grtz
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Uitlaat YZ125 vanaf 2005

Berichtdoor Andy Moens Di 09 Aug 2011, 05:25

ik heb nog wel een paar pps uitlaatjes liggen voor een yz 125

meer info via pm of mail
0 x


Or
Orry Van Meirvenne
125cc junior EK
Berichten: 60
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:25
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Uitlaat YZ125 vanaf 2005

Berichtdoor Orry Van Meirvenne Ma 03 Okt 2011, 20:47

Ik heb nog een VH liggen.
Mail: waltervanmeirvenne@skynet.be
0 x


Jo
Johan Dermul
125cc rookie
Berichten: 105
Lid geworden op: Zo 14 Feb 2010, 18:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Uitlaat YZ125 vanaf 2005

Berichtdoor Johan Dermul Wo 05 Okt 2011, 12:54

heb nog een pps uitlaat liggen nog zo goed als nieuw ( vele lasnaden ) + rino demper liggen 1 maal 10 min mee gereden 125 euro
0 x


Gebruikersavatar
William Vansteelandt
ama lites eastcoast champ
Berichten: 405
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Roeselare
Contact:

Re: Uitlaat YZ125 vanaf 2005

Berichtdoor William Vansteelandt Do 06 Okt 2011, 19:43

ik heb ng ne volledige pro circuit liggen van 2007
0 x


Nieuwelingen mx2 #53 mclb

www.vsmxpics.tk

Terug naar “gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer