iemand nog een set blauwe originele plastic liggen voor een yzf 250 viertakt 2010-2012 ?
laat maar weten..........
originele blauwe plastic voor yamaha yzf 250 vanaf 2010-2012
-
Gianni SteelsGi
- 125cc rookie
- Berichten: 125
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:06
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
-
Maikel V. KastelMa
- 125cc junior EK
- Berichten: 65
- Lid geworden op: Vr 04 Sep 2009, 13:06
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: originele blauwe plastic voor yamaha yzf 250 vanaf 2010-
Ik heb nog een set liggen.. Is niet nieuw meer maar wel compleet..
Doe me maar even een mailtje bij interesse: Maikel_MX92@Hotmail.com
Doe me maar even een mailtje bij interesse: Maikel_MX92@Hotmail.com
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten