Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
-
Simon VerhelstSi
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
Hallo,
Ik ben zojuist naar de plaatselijke crosshop geweest, maar zij konden deze crossbroek niet meer bestellen......
De crossbroek die ik zoek is dus het 2011 model van redbull kini!
De maat weet ik helaas niet, het wordt mijn eerste crossbroek en ik heb geen idee hoe de maat bepaald wordt bij een crossbroek.
Enige tips om de maat te bepalen zijn ook welkom....
Thnx!
Ik ben zojuist naar de plaatselijke crosshop geweest, maar zij konden deze crossbroek niet meer bestellen......
De crossbroek die ik zoek is dus het 2011 model van redbull kini!
De maat weet ik helaas niet, het wordt mijn eerste crossbroek en ik heb geen idee hoe de maat bepaald wordt bij een crossbroek.
Enige tips om de maat te bepalen zijn ook welkom....
Thnx!
0 x
-
Veronique SmetsVe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 191
- Lid geworden op: Do 13 Jan 2011, 18:47
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
een maat bij je spijker broek maat zetten dus spijker broek 32 -- cross broek 34 zo tel ik
0 x
-
Simon VerhelstSi
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
Bedankt voor het advies Veronique!
Dat scheelt een hoop tijd & ergernis hoop ik:)
Nu nog de juiste crossbroek zien te vinden.
Dat scheelt een hoop tijd & ergernis hoop ik:)
Nu nog de juiste crossbroek zien te vinden.
0 x
-
Simon VerhelstSi
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Simon VerhelstSi
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
Niemand meer zo'n broek hangen nieuw of licht gebruikt......?
0 x
- Van Den Hauwe Mathias
- ama lites national champ
- Berichten: 526
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 23:40
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Bassevelde
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
Motorsport Verburgh te Zelzate kan deze misschien nog hebben, ik weet dat ze er afgelopen jaar toch hadden liggen 
http://www.motorsportverburgh.be/
http://www.motorsportverburgh.be/
0 x
2012 MCLB Nieuwelingen MX2A #94
--- DB-Service Zelzate ---
--- http://www.motocross-shop.be ---
--- Motorsport Verburgh Zelzate ---
--- DB-Service Zelzate ---
--- http://www.motocross-shop.be ---
--- Motorsport Verburgh Zelzate ---
-
Simon VerhelstSi
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
Hey Mathias,
Bedankt voor de reactie!
Ik ben daar in de kerstvakantie al naartoe gegaan ze dacht dat ze de 011 broeken nog in de winkel had.
Maar dit bleek om een 010 model te gaan!
010 en 012 wordt het niet, aangezien ik dan weer met de verkeerde kleurcombinatie zit=p
Dus zoeken maar en hopen op iemand die nog een 011 heeft!
Bedankt voor de reactie!
Ik ben daar in de kerstvakantie al naartoe gegaan ze dacht dat ze de 011 broeken nog in de winkel had.
Maar dit bleek om een 010 model te gaan!
010 en 012 wordt het niet, aangezien ik dan weer met de verkeerde kleurcombinatie zit=p
Dus zoeken maar en hopen op iemand die nog een 011 heeft!
0 x
-
Leon BalderLe
- mx2 wk rookie
- Berichten: 298
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: kinrooi
- Contact:
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
op ebay staan er genoeg
is het deze
http://www.benl.ebay.be/itm/KINI-RED-BU ... 975886511d
of deze
http://www.benl.ebay.be/itm/KINI-RED-BU ... 9758d7abcf
of deze
http://www.benl.ebay.be/itm/Kini-Red-Bu ... 905c8bcc68
succes
is het deze
http://www.benl.ebay.be/itm/KINI-RED-BU ... 975886511d
of deze
http://www.benl.ebay.be/itm/KINI-RED-BU ... 9758d7abcf
of deze
http://www.benl.ebay.be/itm/Kini-Red-Bu ... 905c8bcc68
succes
0 x
Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
-
Simon VerhelstSi
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
Dag Leon,
Dankjewel voor de reactie.
Het is de blauw/ grijze broek die ik zoek zoals op link 2.
Mijn jeansmaat is 31, dus dan ga ik er vanuit dat ik een 32 of 34 nodig heb en deze zitten er niet meer bij.
Ik had eigenlijk gehoopt dat er in België/ Nederland nog ergens zo een broek te vinden zou zijn.
Met E-bay heb ik namelijk geen ervaring en dat is weer internationaal, dus lijkt me dat er meer kans is op het niet nakomen van afspraken.
Evt. ervaringen met E-bay zijn welkom en welke zekerheden/garantie je hebt via die site
Dankjewel voor de reactie.
Het is de blauw/ grijze broek die ik zoek zoals op link 2.
Mijn jeansmaat is 31, dus dan ga ik er vanuit dat ik een 32 of 34 nodig heb en deze zitten er niet meer bij.
Ik had eigenlijk gehoopt dat er in België/ Nederland nog ergens zo een broek te vinden zou zijn.
Met E-bay heb ik namelijk geen ervaring en dat is weer internationaal, dus lijkt me dat er meer kans is op het niet nakomen van afspraken.
Evt. ervaringen met E-bay zijn welkom en welke zekerheden/garantie je hebt via die site
0 x
-
Leon BalderLe
- mx2 wk rookie
- Berichten: 298
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: kinrooi
- Contact:
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
hoi simon
ik bestel wekelijks via ebay ( deze week al 4x ) nog nooit geen probleem gehad.
bestel wel altijd nieuwe spullen of onderdelen in engeland en altijd binnen de week thuis.
en vooral goedkoper.
je kan ook eerst e feedback van de verkoper bekijken of evt eerst een vraag mailen.
grts
ik bestel wekelijks via ebay ( deze week al 4x ) nog nooit geen probleem gehad.
bestel wel altijd nieuwe spullen of onderdelen in engeland en altijd binnen de week thuis.
en vooral goedkoper.
je kan ook eerst e feedback van de verkoper bekijken of evt eerst een vraag mailen.
grts
0 x
Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
-
Leon BalderLe
- mx2 wk rookie
- Berichten: 298
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: kinrooi
- Contact:
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
hier nog een link in duitsland met de juiste maten en ook en maat tabel
http://www.benl.ebay.be/itm/Kini-Red-Bu ... 5f784f2b1f
kunt er zelfs heen rijden ,vanuit limburg 2 uurtjes
http://www.benl.ebay.be/itm/Kini-Red-Bu ... 5f784f2b1f
kunt er zelfs heen rijden ,vanuit limburg 2 uurtjes
0 x
Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
-
Simon VerhelstSi
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
Aah bedankt, dus E-bay is te vertrouwen volgens jou.
Zijn er ook enige garanties als je iets via E-bay bestelt?
Als je iets via 2dehand.be bijv. besteld kan je daar nog naartoe rijden, via E-bay wordt dit lastig......
En echt goedkoop vind ik die broeken niet op E-bay!
Zijn er ook enige garanties als je iets via E-bay bestelt?
Als je iets via 2dehand.be bijv. besteld kan je daar nog naartoe rijden, via E-bay wordt dit lastig......
En echt goedkoop vind ik die broeken niet op E-bay!
0 x
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
Ik heb ooit iets besteld via Ebay, 2 maand later niks meer te vinden over die user, de user bestaat niet volgens Ebay, en een klacht moest je blijkbaar binnen de 2 maand indienen.
Byebye euro's, sinds dan nooit meer iets gekocht via Ebay.
Byebye euro's, sinds dan nooit meer iets gekocht via Ebay.
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
Simon VerhelstSi
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
Bedankt Lander!
Zo zie je maar dat het niet altijd even betrouwbaar is.
Ik weet wel via kapaza of 2dehands kan dit ook gebeuren, maar ti's toch nog anders vind ik!
Zou je je geld wel teruggekregen hebben als je binnen de 2maand een klacht ingediend had?
Zo zie je maar dat het niet altijd even betrouwbaar is.
Ik weet wel via kapaza of 2dehands kan dit ook gebeuren, maar ti's toch nog anders vind ik!
Zou je je geld wel teruggekregen hebben als je binnen de 2maand een klacht ingediend had?
0 x
-
Christof DecraemerCh
- 125cc rookie
- Berichten: 107
- Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 20:31
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
ik heb ook nog nooit raar gevaren met ebay.en heb al veeeel gekocht via ebay,maar ik ken ook mensen die via kapaza of 2dehands opgelicht zijn.ebay is meer vertrouwbaar omdat je beschermt bent via paypal.maar je moet eerder reageren als je voelt dat je opgelicht bent hé dan stort paypal je geld trg .
0 x
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model
Geen idee, het ging 'maar' om 20 euro, dus heb ik het zo gelaten.
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast