Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Op zoek naar een MX bike, MX onderdeel, MX kledij of iets anders? Misschien vind je het hier wel..
Si
Simon Verhelst
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Simon Verhelst Do 05 Jan 2012, 16:59

Hallo,

Ik ben zojuist naar de plaatselijke crosshop geweest, maar zij konden deze crossbroek niet meer bestellen......
De crossbroek die ik zoek is dus het 2011 model van redbull kini!
De maat weet ik helaas niet, het wordt mijn eerste crossbroek en ik heb geen idee hoe de maat bepaald wordt bij een crossbroek.
Enige tips om de maat te bepalen zijn ook welkom....
Thnx!
0 x


Ve
Veronique Smets
mx2 amateur champ
Berichten: 191
Lid geworden op: Do 13 Jan 2011, 18:47
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Veronique Smets Do 05 Jan 2012, 19:29

een maat bij je spijker broek maat zetten dus spijker broek 32 -- cross broek 34 zo tel ik
0 x


Si
Simon Verhelst
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Simon Verhelst Do 05 Jan 2012, 23:00

Bedankt voor het advies Veronique!
Dat scheelt een hoop tijd & ergernis hoop ik:)
Nu nog de juiste crossbroek zien te vinden.
0 x


Si
Simon Verhelst
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Simon Verhelst Do 12 Jan 2012, 19:20

hup
0 x


Si
Simon Verhelst
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Simon Verhelst Di 24 Jan 2012, 21:02

Niemand meer zo'n broek hangen nieuw of licht gebruikt......?
0 x


Gebruikersavatar
Van Den Hauwe Mathias
ama lites national champ
Berichten: 526
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 23:40
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Bassevelde

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Van Den Hauwe Mathias Di 24 Jan 2012, 22:37

Motorsport Verburgh te Zelzate kan deze misschien nog hebben, ik weet dat ze er afgelopen jaar toch hadden liggen ;)

http://www.motorsportverburgh.be/
0 x


2012 MCLB Nieuwelingen MX2A #94

--- DB-Service Zelzate ---
--- http://www.motocross-shop.be ---
--- Motorsport Verburgh Zelzate ---
Si
Simon Verhelst
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Simon Verhelst Wo 25 Jan 2012, 01:10

Hey Mathias,
Bedankt voor de reactie!
Ik ben daar in de kerstvakantie al naartoe gegaan ze dacht dat ze de 011 broeken nog in de winkel had.
Maar dit bleek om een 010 model te gaan!
010 en 012 wordt het niet, aangezien ik dan weer met de verkeerde kleurcombinatie zit=p
Dus zoeken maar en hopen op iemand die nog een 011 heeft!
0 x


Le
Leon Balder
mx2 wk rookie
Berichten: 298
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: kinrooi
Contact:

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Leon Balder Wo 25 Jan 2012, 21:49

0 x


Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
Si
Simon Verhelst
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Simon Verhelst Wo 25 Jan 2012, 22:10

Dag Leon,

Dankjewel voor de reactie.
Het is de blauw/ grijze broek die ik zoek zoals op link 2.
Mijn jeansmaat is 31, dus dan ga ik er vanuit dat ik een 32 of 34 nodig heb en deze zitten er niet meer bij.
Ik had eigenlijk gehoopt dat er in België/ Nederland nog ergens zo een broek te vinden zou zijn.
Met E-bay heb ik namelijk geen ervaring en dat is weer internationaal, dus lijkt me dat er meer kans is op het niet nakomen van afspraken.
Evt. ervaringen met E-bay zijn welkom en welke zekerheden/garantie je hebt via die site ;)
0 x


Le
Leon Balder
mx2 wk rookie
Berichten: 298
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: kinrooi
Contact:

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Leon Balder Wo 25 Jan 2012, 22:23

hoi simon
ik bestel wekelijks via ebay ( deze week al 4x ) nog nooit geen probleem gehad.
bestel wel altijd nieuwe spullen of onderdelen in engeland en altijd binnen de week thuis.
en vooral goedkoper.
je kan ook eerst e feedback van de verkoper bekijken of evt eerst een vraag mailen.

grts
0 x


Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
Le
Leon Balder
mx2 wk rookie
Berichten: 298
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: kinrooi
Contact:

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Leon Balder Wo 25 Jan 2012, 22:29

hier nog een link in duitsland met de juiste maten en ook en maat tabel

http://www.benl.ebay.be/itm/Kini-Red-Bu ... 5f784f2b1f

kunt er zelfs heen rijden ,vanuit limburg 2 uurtjes
0 x


Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
Si
Simon Verhelst
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Simon Verhelst Vr 27 Jan 2012, 20:05

Aah bedankt, dus E-bay is te vertrouwen volgens jou.
Zijn er ook enige garanties als je iets via E-bay bestelt?
Als je iets via 2dehand.be bijv. besteld kan je daar nog naartoe rijden, via E-bay wordt dit lastig......
En echt goedkoop vind ik die broeken niet op E-bay!
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Vr 27 Jan 2012, 20:14

Ik heb ooit iets besteld via Ebay, 2 maand later niks meer te vinden over die user, de user bestaat niet volgens Ebay, en een klacht moest je blijkbaar binnen de 2 maand indienen.

Byebye euro's, sinds dan nooit meer iets gekocht via Ebay.
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Si
Simon Verhelst
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Simon Verhelst Zo 29 Jan 2012, 17:11

Bedankt Lander!
Zo zie je maar dat het niet altijd even betrouwbaar is.
Ik weet wel via kapaza of 2dehands kan dit ook gebeuren, maar ti's toch nog anders vind ik!
Zou je je geld wel teruggekregen hebben als je binnen de 2maand een klacht ingediend had?
0 x


Ch
Christof Decraemer
125cc rookie
Berichten: 107
Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 20:31
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Christof Decraemer Ma 30 Jan 2012, 10:52

ik heb ook nog nooit raar gevaren met ebay.en heb al veeeel gekocht via ebay,maar ik ken ook mensen die via kapaza of 2dehands opgelicht zijn.ebay is meer vertrouwbaar omdat je beschermt bent via paypal.maar je moet eerder reageren als je voelt dat je opgelicht bent hé dan stort paypal je geld trg .
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: Nieuwe Redbull kini crossbroek 2011 model

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Ma 30 Jan 2012, 12:37

Geen idee, het ging 'maar' om 20 euro, dus heb ik het zo gelaten.
0 x


enjoy the ride, don't destroy it

Terug naar “gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer