Gezocht: uitlaat ktm sx-f 250 2009 (akra, pro circuit,...)

Op zoek naar een MX bike, MX onderdeel, MX kledij of iets anders? Misschien vind je het hier wel..
Gebruikersavatar
Jonas Vleugels
mx2 amateur champ
Berichten: 182
Lid geworden op: Ma 11 Okt 2010, 19:02
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Gezocht: uitlaat ktm sx-f 250 2009 (akra, pro circuit,...)

Berichtdoor Jonas Vleugels Do 13 Okt 2011, 22:52

Ik zoek dus een uitlaat voor men ktm 250, mag van het merk doma, fmf, pro circuit, akrapovic enzo zijn !

Grtz
Jonas
0 x


Da
Davey Van Rode
ama lites national champ
Berichten: 505
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 14:39
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gezocht: uitlaat ktm sx-f 250 2009 (akra, pro circuit,...)

Berichtdoor Davey Van Rode Vr 14 Okt 2011, 01:00

ik heb een sxs akra
0 x


Gebruikersavatar
Jonas Vleugels
mx2 amateur champ
Berichten: 182
Lid geworden op: Ma 11 Okt 2010, 19:02
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gezocht: uitlaat ktm sx-f 250 2009 (akra, pro circuit,...)

Berichtdoor Jonas Vleugels Zo 16 Okt 2011, 13:13

Iemand mss een fmf powercore?
0 x


Gebruikersavatar
Jonas Vleugels
mx2 amateur champ
Berichten: 182
Lid geworden op: Ma 11 Okt 2010, 19:02
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gezocht: uitlaat ktm sx-f 250 2009 (akra, pro circuit,...)

Berichtdoor Jonas Vleugels Wo 19 Okt 2011, 21:38

up
0 x


Gebruikersavatar
Kenny Vanderheyden
mx2 wk champ
Berichten: 686
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: betekom
Contact:

Re: Gezocht: uitlaat ktm sx-f 250 2009 (akra, pro circuit,...)

Berichtdoor Kenny Vanderheyden Ma 24 Okt 2011, 11:38

ikheb nog een pps voorbocht liggen zo goe als nieuw.pas op orginele demper
0 x


Pain is temporary..... Pride lasts forever
El
Elton Van Craenenbroeck
mx2 amateur champ
Berichten: 159
Lid geworden op: Vr 12 Nov 2010, 13:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Gezocht: uitlaat ktm sx-f 250 2009 (akra, pro circuit,...)

Berichtdoor Elton Van Craenenbroeck Di 25 Okt 2011, 00:28

Heb splinternieuwe fmf liggen titanium versie..Voorbocht plus demper..550 euro
0 x


Terug naar “gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer