uitlaat kxf 250 2009

Op zoek naar een MX bike, MX onderdeel, MX kledij of iets anders? Misschien vind je het hier wel..
Gebruikersavatar
Bjorn Van Schepdael
european champ mx2
Berichten: 217
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 15:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

uitlaat kxf 250 2009

Berichtdoor Bjorn Van Schepdael Zo 03 Nov 2013, 16:42

Ben op zoek naar een uitlaatje voor kxf 250 2009,laat maar weten als je iets hebt liggen
0 x


Gl
Glenn Heylen
80cc pilot
Berichten: 33
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:02
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: uitlaat kxf 250 2009

Berichtdoor Glenn Heylen Ma 04 Nov 2013, 20:39

ik heb nog eentje van een 2010
maar weet niet of dit past??
0 x


Gebruikersavatar
Bjorn Van Schepdael
european champ mx2
Berichten: 217
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 15:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: uitlaat kxf 250 2009

Berichtdoor Bjorn Van Schepdael Di 05 Nov 2013, 17:43

kan je wat fotos sturen en prijs aub,
2010 model past er ook op,van 2009 tot 2012 is volgens mij het zelfde model.
b.schepdael@gmail.com
0 x


Gebruikersavatar
Bjorn Van Schepdael
european champ mx2
Berichten: 217
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 15:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: uitlaat kxf 250 2009

Berichtdoor Bjorn Van Schepdael Zo 17 Nov 2013, 12:46

Mag dicht,heb er 1 gevonden
0 x


Gebruikersavatar
Bjorn Van Schepdael
european champ mx2
Berichten: 217
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 15:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

mag dicht

Berichtdoor Bjorn Van Schepdael Zo 17 Nov 2013, 12:48

Mag dicht
0 x


Terug naar “gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden · Registreer