Ik ben opzoek naar een complete achterrem voor een sidecar. Een EML met zabel motor, bouwjaar is 1996 denk ik.
Kan iemand mij hiermee helpen?
achterrem sidecar
-
Ge
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
No
- 50cc rider
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: achterrem sidecar
Hoi;
Even kijken op smxpics.be, op marktplaats, eddy nuyts heeft heel wat spullen liggen, handiger is direkt een recente pomp opzetten, op een zijspan is dit geen probleem, kwestie van makkelijk plakketen te vinden achteraf.
Heb zelf ook nog wat liggen, dit is wel oud spul natuurlijk .
mvg zijspanrijder uit gooik
Even kijken op smxpics.be, op marktplaats, eddy nuyts heeft heel wat spullen liggen, handiger is direkt een recente pomp opzetten, op een zijspan is dit geen probleem, kwestie van makkelijk plakketen te vinden achteraf.
Heb zelf ook nog wat liggen, dit is wel oud spul natuurlijk .
mvg zijspanrijder uit gooik
0 x
-
Ge
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
hey John,
ik heb eigelijk juist de rempomp nodig, de rest marcheert precies nog... Heb je dat soms ni liggen?
Gert
ik heb eigelijk juist de rempomp nodig, de rest marcheert precies nog... Heb je dat soms ni liggen?
Gert
0 x
-
No
- 50cc rider
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Hoi;
Heb eens gekeken en heb hier een 4 tal rempompen nog waarvan er 2 komen van oud zijspan, zelf 1 nog compleet met darm/achterste rempomp/zijspanbeugel, natuurlijk liggen die hier al een tijdje en zullen eens moeten geactiveerd worden ,weet niet of het dit is wat je zoekt ,mag je altijd eens komen naar kijken, seintje anders op notaert.transport@pandora.be.
John
Heb eens gekeken en heb hier een 4 tal rempompen nog waarvan er 2 komen van oud zijspan, zelf 1 nog compleet met darm/achterste rempomp/zijspanbeugel, natuurlijk liggen die hier al een tijdje en zullen eens moeten geactiveerd worden ,weet niet of het dit is wat je zoekt ,mag je altijd eens komen naar kijken, seintje anders op notaert.transport@pandora.be.
John
0 x
-
Ni
- 125cc rookie
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
-
Da
- 125cc junior EK
- Ik ben aangesloten bij..: VLM