Fox V3 binnen moes Maat small

Op zoek naar een MX bike, MX onderdeel, MX kledij of iets anders? Misschien vind je het hier wel..
Gebruikersavatar
Dieter Debaets
mx all time winner
Berichten: 1024
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Fox V3 binnen moes Maat small

Berichtdoor Dieter Debaets Di 26 Jun 2012, 23:48

Bij deze heb ik beslist mijn fox helm te houden . En ben ik niet meer opzoek naar een andere .
Zijn er mensen die weten of je Een small moes in de helm kan steken ?

Nu is de helm meduim.

Mvg Dieter
Laatst gewijzigd door Dieter Debaets op Ma 02 Jul 2012, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
Gebruikersavatar
Bert Van Den Borre
european champ mx2
Berichten: 205
Lid geworden op: Vr 25 Jun 2010, 23:33
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Iemand nog een helm in degelijk staat ?

Berichtdoor Bert Van Den Borre Wo 27 Jun 2012, 00:37

Ik heb nog ne airoh ligge, oranje als je wil stuur ik je wel een foto..
0 x


Gebruikersavatar
Dieter Debaets
mx all time winner
Berichten: 1024
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Iemand nog een helm in degelijk staat ?

Berichtdoor Dieter Debaets Wo 27 Jun 2012, 11:43

Hmm oranje , Zoek meer iets met de kleur zwart wit zo . Een helm die wat op alles past . Niet echt specicaal kleur ofz .

Enkel zwart - wit - Goud . deze kleuren .

Mvg Toch bedankt !
0 x


"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: Iemand nog een helm in degelijk staat ?

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Wo 27 Jun 2012, 12:19

Ik heb nog een Lazer MX7 Prime, rood en een Airoh Stelt Searle edition.
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Jo
Joost Buntinx
125cc rookie
Berichten: 140
Lid geworden op: Wo 09 Jun 2010, 17:23
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Iemand nog een helm in degelijk staat ?

Berichtdoor Joost Buntinx Wo 27 Jun 2012, 12:58

ik zou niet snel een Tweedehands helm pakken se :) maar goed, succes :)
0 x


Gebruikersavatar
Dieter Debaets
mx all time winner
Berichten: 1024
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Fox V3 binnen moes Maat small

Berichtdoor Dieter Debaets Ma 02 Jul 2012, 19:19

Upke ,
0 x


"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
Jo
Jonas De Wilde
125cc junior EK
Berichten: 88
Lid geworden op: Ma 11 Jan 2010, 17:59
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Adegem
Contact:

Re: Fox V3 binnen moes Maat small

Berichtdoor Jonas De Wilde Di 03 Jul 2012, 19:36

Ja small gaat in ne medium heb dit ook gdn
Geen probleem
0 x


Gebruikersavatar
Dieter Debaets
mx all time winner
Berichten: 1024
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Fox V3 binnen moes Maat small

Berichtdoor Dieter Debaets Di 03 Jul 2012, 21:06

@jonas waar heb je dat besteld ? En prijs ongeveer ?
0 x


"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"

Terug naar “gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer