Bij deze heb ik beslist mijn fox helm te houden . En ben ik niet meer opzoek naar een andere .
Zijn er mensen die weten of je Een small moes in de helm kan steken ?
Nu is de helm meduim.
Mvg Dieter
Fox V3 binnen moes Maat small
- Dieter Debaets
- mx all time winner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Fox V3 binnen moes Maat small
Laatst gewijzigd door Dieter Debaets op Ma 02 Jul 2012, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
- Bert Van Den Borre
- european champ mx2
- Berichten: 205
- Lid geworden op: Vr 25 Jun 2010, 23:33
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Iemand nog een helm in degelijk staat ?
Ik heb nog ne airoh ligge, oranje als je wil stuur ik je wel een foto..
0 x
- Dieter Debaets
- mx all time winner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Iemand nog een helm in degelijk staat ?
Hmm oranje , Zoek meer iets met de kleur zwart wit zo . Een helm die wat op alles past . Niet echt specicaal kleur ofz .
Enkel zwart - wit - Goud . deze kleuren .
Mvg Toch bedankt !
Enkel zwart - wit - Goud . deze kleuren .
Mvg Toch bedankt !
0 x
"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: Iemand nog een helm in degelijk staat ?
Ik heb nog een Lazer MX7 Prime, rood en een Airoh Stelt Searle edition.
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
Joost BuntinxJo
- 125cc rookie
- Berichten: 140
- Lid geworden op: Wo 09 Jun 2010, 17:23
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Iemand nog een helm in degelijk staat ?
ik zou niet snel een Tweedehands helm pakken se
maar goed, succes 
0 x
- Dieter Debaets
- mx all time winner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Fox V3 binnen moes Maat small
Upke ,
0 x
"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
-
Jonas De WildeJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 88
- Lid geworden op: Ma 11 Jan 2010, 17:59
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Adegem
- Contact:
- Dieter Debaets
- mx all time winner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Fox V3 binnen moes Maat small
@jonas waar heb je dat besteld ? En prijs ongeveer ?
0 x
"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten