Honda cr 125. (1 van de laatste modellen)

Op zoek naar een MX bike, MX onderdeel, MX kledij of iets anders? Misschien vind je het hier wel..
Da
Davey Van Rode
ama lites national champ
Berichten: 505
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 14:39
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Honda cr 125. (1 van de laatste modellen)

Berichtdoor Davey Van Rode Wo 26 Okt 2011, 23:21

Zoals titel zegt.

Een cr van 2006 en denk 2007 het laaste jaar dat ze gemaakt zijn? Als je zoiets hebt, laat maar iets weten.

danke
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Honda cr 125. (1 van de laatste modellen)

Berichtdoor Filip Hardis Do 27 Okt 2011, 00:36

laatste jaar was 2007
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dr
Dre v. Hees
mx1 wk rookie
Berichten: 315
Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 17:30
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Honda cr 125. (1 van de laatste modellen)

Berichtdoor Dre v. Hees Do 27 Okt 2011, 19:23

06-06-07 zijn dezelfde modellen.
2007 is het laatste jaar dat ze geproduceerd zijn

Deze waren zeker niet de snelste motoren, wel goede motoren, mits ze goed afgesteld staan.
0 x


Gebruikersavatar
Arno Plue
mx2 amateur champ
Berichten: 175
Lid geworden op: Do 06 Aug 2009, 22:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: westerlo

Re: Honda cr 125. (1 van de laatste modellen)

Berichtdoor Arno Plue Vr 28 Okt 2011, 21:09

ik heb er ene van 07. wat wil je er nog voor geven dan doe ik hem mss weg. :)
0 x


yz 250 #19
Gebruikersavatar
Jeroen Vanrysselberghe
mx2 wk champ
Berichten: 603
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Honda cr 125. (1 van de laatste modellen)

Berichtdoor Jeroen Vanrysselberghe Za 29 Okt 2011, 09:20

Mijn neef heeft er ook 1tje in heel goede staat, blok ziet er als nieuw uit.
0 x


Terug naar “gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 4 gasten

Aanmelden · Registreer