Pagina 1 van 3

VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Wo 13 Jul 2011, 21:35
door Kenny Roelandt
Vandaag begonnen aan het circuit. De grote lijnen zijn uitgestippeld en het ligt volgens mij iets vloeiender dan andere jaren. De bergen worden in de loop van deze week/begin volgende week (her)aangelegd. Voorlopig ligt er al één kombocht in...


Hou er ook rekening mee dat het rennerspark pas open is op dinsdag 19 juli vanaf 12u. Om problemen met de omliggende campings te vermijden, mag er niemand vroeger op. Vroeger komen heeft dan ook geen zin. Alvast bedankt voor jullie begrip!

GPS adres: Fleriskotstraat

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Wo 13 Jul 2011, 21:42
door Sandy Van De Perre
mag er met een bmb vergunning gereden worden zoja wat is de opleg bij de inschrijving.

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Wo 13 Jul 2011, 22:18
door Gianni Van Laer
dankzij bmb kan dat niet meer en mag je 30 euro betalen tenzij jij een toelating kan krijgen van bmb ???

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Do 14 Jul 2011, 16:01
door Sandy Van De Perre
en met een umc vergunning. :?:

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Do 14 Jul 2011, 19:29
door Kenny Roelandt
Met een bmb vergunning kan je inderdaad niet deelnemen, tenzij je zoals gezegd een dagvergunning voor 30 euro neemt.

Ik denk dat net hetzelfde geldt voor een umc vergunning omdat er geen samenwerking is tussen umc en mclb (FAM).

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Do 14 Jul 2011, 19:51
door Sandy Van De Perre
:lol:

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Do 14 Jul 2011, 19:58
door Eric Putman
Wordt er dit jaar ook en reeks voor de ouders gereden ?

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Vr 15 Jul 2011, 21:33
door Kenny Roelandt
Nee, geen reeks voor ouders. Enkel een jongerenfinale (en de gebruikelijke superfinale) dit jaar.

De bedoeling van die reeks voor de ouders was plezier maken, maar we merkten de vorige jaren dat er speciaal getraind werd voor deze reeks. Dat maakt dat het niveauverschil tussen de rijders te groot was en het soms gevaarlijk werd. Jammer, want de eerste jaren was dat wel leuk om naar te kijken...

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Za 16 Jul 2011, 06:42
door Eric Putman
Kenny Roelandt schreef:Nee, geen reeks voor ouders. Enkel een jongerenfinale (en de gebruikelijke superfinale) dit jaar.

De bedoeling van die reeks voor de ouders was plezier maken, maar we merkten de vorige jaren dat er speciaal getraind werd voor deze reeks. Dat maakt dat het niveauverschil tussen de rijders te groot was en het soms gevaarlijk werd. Jammer, want de eerste jaren was dat wel leuk om naar te kijken...



Dit is spijtig.we waren met vershillende ouders dat daar naar uitkeken.inderdaad vorig jaar waren er en paar rijders die en week of twee ervoor nog en licencie hadden bij de inters en andere reeksen.Natuurlijk we kunnen ons nog inschrijven bij de vtr.
Wij rijden alleen voor plezier te maken en dat onze kinderen even goed met ons kunnen lachen en niet voor en plaats.

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Za 16 Jul 2011, 11:31
door William Vansteelandt
hoe zit die jongerenfinale in elkaar ? moet je daar voor inschrijven of hoe gaat dit in zen werk?
grtz

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Za 16 Jul 2011, 12:44
door Lander Vanderstraeten
@william eerst top 5 rijden in u reeks :D

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Za 16 Jul 2011, 12:45
door Matthias Vermeersch
vorig jaar waren het de eerste 7 van beloften, nieuwelingen en juniors

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Za 16 Jul 2011, 14:10
door Sam Vyvey
volgens mij zijnt de eerste 7 per reeks die mogen mee doen, en als je geluk hebt en er zijn er een paar van andere reeksen die afhaken mag je ook nog mee doen als je 8ste of 9de was, want ik was vorig jaar 8ste en heb ook mogen deelnemen omdat er een paar nieuwelingen en juniors mx1/3 niet mee reden.

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Za 16 Jul 2011, 22:27
door Kenneth Fillieux
Heb je als min 18 jarige nog steeds een sportpas nodig om deel te nemen by de recreatieryders? :)

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Zo 17 Jul 2011, 21:11
door Kenny Roelandt
@ Eric Putman

Wat de reeks voor ouders betreft kan ik nog het volgende meedelen: mocht donderdagochtend toch blijken dat er veel ouders willen meerijden (want blijkbaar rekenden jullie er wel op) dan wordt de reeks recreatierijders opgeslpitst en krijgen jullie toch 2 aparte reeksen met enkel ouders...

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Ma 18 Jul 2011, 08:26
door Eric Putman
Kenny Roelandt schreef:@ Eric Putman

Wat de reeks voor ouders betreft kan ik nog het volgende meedelen: mocht donderdagochtend toch blijken dat er veel ouders willen meerijden (want blijkbaar rekenden jullie er wel op) dan wordt de reeks recreatierijders opgeslpitst en krijgen jullie toch 2 aparte reeksen met enkel ouders...



Dit is heel tof om dit te lezen,mijn dank daar voor.

Aan de ouders, zou ik zeggen schrijf jullie maar in op Woensdag avond, dan weten de organisaters ook waar ze staan om dit in orde tebrengen voor donderdag

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Ma 18 Jul 2011, 14:00
door Maginet Lee
jepjep, splits de reeksen maar op !
dan kan mijne pa ook nog is meedoen ! :D

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Ma 18 Jul 2011, 21:38
door Patrick Van den Bergh
Maginet Lee schreef:jepjep, splits de reeksen maar op !
dan kan mijne pa ook nog is meedoen ! :D

Hij moet dan wel zien da zijnen bril in orde is hé Lee ,anders als zijne rekker afschiet te midden van de reeks(buiten adem) zou hij het daar op kunnen steken :lol: :lol: :lol:

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Di 19 Jul 2011, 00:34
door Kenny Roelandt
De tent is geplaatst en het circuit is volledig klaar. Morgen nog de parking organiseren en we kunnen eraan beginnen. Er zijn ook al grote metalen platen gelegd aan de ingang zodat bij regenweer iedereen gemakkelijk van het terrein geraakt.

Ook nog even herinneren dat er woensdagavond mosselen met friet (of eventueel een koude schotel) te verkrijgen is in de tent.

Enkele foto's zijn te vinden op de volgende link: https://www.facebook.com/event.php?eid= ... =1&theater

Re: VJMO/MCLB - MIDDELKERKE 20 + 21 JULI

Geplaatst: Di 19 Jul 2011, 11:49
door Kevin Reynaert
hey Kenny,

krijg je met een dagvergunning prijzengeld?
greettz