openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Axel Vermetten
ama lites eastcoast champ
Berichten: 407
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Axel Vermetten Za 15 Jan 2011, 21:32

jaja tis weer bijna zover wie gaan we allemaal zien daar op de 1ste cross vant jaar

????
0 x


bahaha see you @ the finish
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Frank Janssen Zo 16 Jan 2011, 18:41

de eerste wedstrijd zal het koffiedik kijken zijn want denkelijk gaan er heel wat rijders uit andere federaties deelnemen, kampioen jelle grade zal de handschoen moeten opnemen tegen fam kampioen kenny janssens altijd sterk in het voorseizoen, de comeback van sven breugelmans is al een transfer op zich, nieuwkomer jeff cloots zal zich eveneens willen doen opmerken, ook zijn er namen bekend geworden die vlm komen versterken kristof godrie , danny langenberg en hoorde ook al de naam kristof salaets circuleren in de wandelgangen , neem daar bij peter iven , kristof scheynen en neofieten van massenhoven , steven peeters en buys , die samen met b kampioen vervloesem in staat moeten geacht worden om ook een vooraanstaande rol te gaan vertolken en samen met de op wraak beluste wesley verheyen , kampioen jonathan banken, jurgen bijnens , briers en van hove dan kondigt zich alweer een zinderende interreeks zich aan
0 x


speaker Frankske
Ha
Hakan Van Der Heyden
125cc rookie
Berichten: 149
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Hakan Van Der Heyden Wo 26 Jan 2011, 23:40

amaai da ga een schoon interreeks zijn dit jaar
grts
0 x


Van der Heyden Hakan
VLM Nieuwelingen MX2 #11
Sj
Sjoerd Heijnen
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Sjoerd Heijnen Do 27 Jan 2011, 17:01

heb er ook weer zin in franske wij komen met 3 hollanders naar de vlm weer heerebeek en nilssen en heijen by de mx2 niewelingen is effe kijken of we de belgie by kunnen houden weer . neem aan dat jy weer op de jury bus gaat staan franskee of niet . tot snel weer gr




sjoerd heijnen
0 x


Gebruikersavatar
Joeri Grandjean
mx2 wk champ
Berichten: 634
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Houtvenne

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Joeri Grandjean Do 27 Jan 2011, 18:10

ben benieuwd voor van massenhoven, als dieje de lijn kan doortrekken... ja wadde dan :roll:
0 x


*AKA* Schicht
Ca
Carvers Jan
125cc rookie
Berichten: 116
Lid geworden op: Vr 13 Nov 2009, 19:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Carvers Jan Do 27 Jan 2011, 19:37

Ja dieje kan die lijn doortrekken!
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Robert Van Den Boer Do 27 Jan 2011, 20:42

Hopelijk heeft hem zich ingeschreven bij de A's, dan kan ik bij de B's kampioen rijden :lol:
0 x


Di
Dirk Verheyen
125cc rookie
Berichten: 100
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:54
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Dirk Verheyen Vr 28 Jan 2011, 18:52

@ robert.

ben jij de enige B rijder dan :D :D :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Robert Van Den Boer Vr 28 Jan 2011, 20:30

Kalm hé Dirk ;) Als ik maar voor de Jeroen Thijs ben dan is mijn zondag al goed.
0 x


Bj
Bjorn Geijsels
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 13:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: hulststraat 17 bocholt
Contact:

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Bjorn Geijsels Za 29 Jan 2011, 00:35

het zou mooi zijn mocht wouter de lijn kunnen door trekken
en ook van voor meeknallen bij de inters :D
0 x


mx is not a crime its away of life
Gebruikersavatar
Jeroen Thijs
125cc rookie
Berichten: 121
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:45
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Jeroen Thijs Za 29 Jan 2011, 09:54

Ja ja robert dat heb ik hier met de cyclocross gezien.
Je reed bijna een ronde achterna da belooft ha,ha ,ha ,ha, :twisted:
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Frank Janssen Zo 30 Jan 2011, 10:10

piloten die hun vergunning nog niet in orde hebben , voor morgen insturen is voor jullie nog altyd een vermindering van 20euro en voor vlm zelf heel wat papierwerk minder op de eerste wedstrijd!
0 x


speaker Frankske
Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Michael Willekens Zo 30 Jan 2011, 10:15

tot wanneer blijft je nummer van vorig jaar vast staan frankske??
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Frank Janssen Zo 30 Jan 2011, 10:19

denk dat je die best nu vastlegt michael dat ze hem tegen de eerste wedstrijd niet hebben weggegeven.als je die nr wil behouden is 1 seintje genoeg en zal ik het nodige wel doen
0 x


speaker Frankske
Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Michael Willekens Zo 30 Jan 2011, 10:28

oke merci!
0 x


Ba
Bart Claes
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Zo 30 Jan 2011, 22:32
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Bart Claes Zo 30 Jan 2011, 22:46

Het VLM-seizoen 2011 opent met een primeur!!!

De QUEEN of SAND-cup

De organisatoren van de wedstrijden in
Lommel-Heeserbergen op 27 februari 2011 en Balen-Keiheuvel op 6 maart 2011 slaan de handen in elkaar met de QUEEN of SAND-cup, dewelke openstaat voor dames vanaf 15 jaar.
De cup wordt gespekt met een leuke prijzenpot.

Wedstrijd format:
Iedere wedstrijd bestaat uit 2 reeksen van 15min+1r.
Per wedstrijd wordt een eindklassering opgemaakt met prijsuitreiking van de eerste drie.
De winnaar van de QUEEN of SAND-cup is degene met de meeste punten over de twee wedstrijden.
Puntentelling per reeks: 1ste plaats > 25ptn., 2de plaats > 22ptn., 3de plaats > 20ptn.,
4de plaats > 18ptn., 5de plaats > 16ptn., 20ste plaats > 1 pt.
De eerste vijf laureaten van de QUEEN of SAND-cup
worden op 6 maart 2011 te Balen-Keiheuvel gehuldigd.
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Frank Janssen Ma 31 Jan 2011, 22:07

mooi initiatief van de kruiers en diga en dat beloofd dan ook uitermate een spektakelstuk te worden met diverse wk dames achter het starthekken.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Frank Janssen Vr 04 Feb 2011, 21:49

steven de beuckelaer gaat de vlm rangen ook terug vervoegen
wedden dat die veel hole shots gaat lukken!!!
0 x


speaker Frankske
Fr
Freddy Van Mol
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:29
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: lommel

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Freddy Van Mol Vr 04 Feb 2011, 22:27

rijen er ook zijspannen in lommel of nie
grtz freddy
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Berichtdoor Frank Janssen Vr 04 Feb 2011, 22:43

freddy de eerste 2wedstrijden in lommel en balen is er een queen of sandcup(dames) en er zouden ook superfinales zijn om het zijspangemis te compenseren , dat betekent dus wel dat ge drie keer inters krijgt!
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

Aanmelden · Registreer