Kids and Side-cars ook in Belgie ??

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Dr
Driesen Luc
125cc rookie
Berichten: 133
Lid geworden op: Ma 09 Nov 2009, 10:54
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Kids and Side-cars ook in Belgie ??

Berichtdoor Driesen Luc Ma 03 Jan 2011, 12:03

Na de succes volle opstarting van Kids en Sidecars Nederland vroeg de peetvader, Bart Notten, me meerdere malen om dit ook in Belgie te proberen.

Nadat Bart me wat inlichtingen gaf en ik ondertussen weet heb van enkel jeugdige teams in Belgie willen John Notaert en ikzelf ons inzetten voor de toekomst van de jeugd zijspansport.
Meer info op http://www.smxpics.be en http://www.smxpics.nl
0 x


Fr
Freddy Van Mol
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:29
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: lommel

Re: Kids and Side-cars ook in Belgie ??

Berichtdoor Freddy Van Mol Ma 03 Jan 2011, 12:29

mooi da je iets voor de zijspan jeugd doet
hopelijk veel reactie s
en ouders laat je kinderen maar eens gaan
als ze van zijspan houden
grtz freddy
0 x


Gu
Guske Daneels
mx2 amateur champ
Berichten: 199
Lid geworden op: Vr 26 Feb 2010, 17:28
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Kids and Side-cars ook in Belgie ??

Berichtdoor Guske Daneels Wo 05 Jan 2011, 21:50

Het zou mooi zijn.
0 x


To
Tony Kramar
125cc rookie
Berichten: 109
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:35
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Kids and Side-cars ook in Belgie ??

Berichtdoor Tony Kramar Do 06 Jan 2011, 20:40

hopelijk krijg je dit erdoor luc!!
dat zou een prachtige zaak zijn!!!!
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

Aanmelden · Registreer