Na de succes volle opstarting van Kids en Sidecars Nederland vroeg de peetvader, Bart Notten, me meerdere malen om dit ook in Belgie te proberen.
Nadat Bart me wat inlichtingen gaf en ik ondertussen weet heb van enkel jeugdige teams in Belgie willen John Notaert en ikzelf ons inzetten voor de toekomst van de jeugd zijspansport.
Meer info op http://www.smxpics.be en http://www.smxpics.nl
Kids and Side-cars ook in Belgie ??
-
Driesen LucDr
- 125cc rookie
- Berichten: 133
- Lid geworden op: Ma 09 Nov 2009, 10:54
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Freddy Van MolFr
- 80cc pilot
- Berichten: 44
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:29
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: lommel
Re: Kids and Side-cars ook in Belgie ??
mooi da je iets voor de zijspan jeugd doet
hopelijk veel reactie s
en ouders laat je kinderen maar eens gaan
als ze van zijspan houden
grtz freddy
hopelijk veel reactie s
en ouders laat je kinderen maar eens gaan
als ze van zijspan houden
grtz freddy
0 x
-
Guske DaneelsGu
- mx2 amateur champ
- Berichten: 199
- Lid geworden op: Vr 26 Feb 2010, 17:28
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Tony KramarTo
- 125cc rookie
- Berichten: 109
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:35
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Kids and Side-cars ook in Belgie ??
hopelijk krijg je dit erdoor luc!!
dat zou een prachtige zaak zijn!!!!
dat zou een prachtige zaak zijn!!!!
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten