mc lille 30aug 2015

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

mc lille 30aug 2015

Berichtdoor Frank Janssen Di 18 Aug 2015, 14:42

de voorlaatste wedstrijd komt er stilletjes aan bij de mensen van mc lille
al enkelen zijn nu reeds zeker van de titel van clubkampioen , oldtimer man kim paepen , inter mx 2 brent vanhulsel, lady shaney truyts en als het geheugen me niet inde steek laat is ook marnicq lagrou reeds zeker van de titel , in al de andere categorieën is er vaak wat afscheiding tussen de nr 1 en 2, in andere is het nog reuze spannend zoals in heel wat jeugdklassen .het is vaak voor de ouders en supporters nagelbijten tot de finischvlag getoond is.rijders vanaf initiatie , 65, 85 of het nu kleine of grote wielen zijn , 125CC aspiranten , debutanten(inloopklasse), beloften , nieuwelingen MX 1/2/3 , juniores MX 1/2/3 , inters MX 1/2/3 A ? B OF MX 2 ( nationalen worden bij inters geplaatst) oldtimers vanaf 96en veeeeeel ouder zijn uiteraard allen welkom , en laten we zeker de ladys niet vergeten. blasters ,kleine en grote quads eveneens van harte welkom .
inschrijven kan op zaterdag tussen 19 en 21h
en zondag vanaf 7 tot 9h trainingen vangen aan vanaf 9h !
het uurschema wordt vanaf 9u30 uitgegeven in het secretariaat.
wil je spanning ,spektakel en dat voor een zeer schappelijke prijs dan kan jij voor slechts 10euro een ganse dag getuige zijn van bloedstollende duels , het betere jumpwerk en dat op een spektakelcircuit ,wat gans overzichtelijk is .ben je een koukleum , wel daar hebben wij ook een leuke verrassing voor , want zelfs jij kan in een gezellig verwarmde kantine de ganse wedstrijden vanaf enkele meters hoog bekijken zoals in een loge .als we dan nog vertellen dat een drankje en een hapje door onze medewerkers aan tafel worden gebracht dan kan jij je zelfs koning of koningin voelen voor 1 dag. DEAL,? we verwachten jullie!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: mc lille 30aug 2015

Berichtdoor Frank Janssen Di 18 Aug 2015, 22:38

vaak wordt ook de vraag gesteld hoe het kampioenschap nu eigenlijk bepaald word.de 23 beste uitslagen op 26reeksen worden bij mekaar geteld en dit is het totaal aantal punten , dus voor de duidelijkheid 23 beste uitslagen met de meeste punten bij elkaar tellen. je kan de tussenstanden bekijken op de eigen website bij kampioenschap let wel dit geeft nog een beetje een vertekend beeld want hier zijn alle reeksen die verreden zijn al opgeteld er zijn nog twee wedstrijden waarin punten kunnen verdiend worden dus aan de piloten wordt gevraagd om hun beste beentje voor te zetten want aan deze stand kan dus nog heel wat veranderen!.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: mc lille 30aug 2015

Berichtdoor Frank Janssen Zo 23 Aug 2015, 10:04

ook nog altijd gebeten door de microbe?.
aarzel niet , er is beslist nog een categorie waar jij in past!
ook een vriendelijke oproep aan oldtimers, het circuit van lille is goed geschikt voor oldtimerwedstrijden , dus waarom nog wachten???er zijn hier ook verschillende klasses zodat de kans groot is dat je hier ook wel bekenden tegen het lijf gaat lopen.!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: mc lille 30aug 2015

Berichtdoor Frank Janssen Wo 26 Aug 2015, 05:35

de oldtimers rijden nu zondag trouwens hun finale ,aangezien op de laatste wedstrijd (13september) een superkampioenschap plaatsvind is er te weinig ruimte om nog oldtimers te laten rijden.de kampioenen zijn hier reeds gekend , maar de andere podiumkandidaten strijden nog dat het een lieve lust is.
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten

Aanmelden · Registreer