9augustus mc lille

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

9augustus mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Do 30 Jul 2015, 21:40

op zondag 9augustus krijgen we de 10de wedstrijd bij mc lille
na de welgekomen vakantie voor iedereen ,is het nu terug menens
we duiken zo stilaan de finales in van het kampioenschap, in zowat alle kategorieen.
jullie weten ongetwijfeld reeds dat bij ons iedereen kan deelnemen aan de wedstrijden , beginnend rijder of internationaal ,beginnend van initiatie rijder tot oldtimer.
werkelijk alles en iedereen zijn van harte welkom op de schitterende breugelheide ,om mee te dingen naar een mooie uitslag die de geschiedenisboeken inkan.
veel bekende rijders gingen jullie al voor, door bij ons deel te nemen aan 1van de reeds verreden wedstrijden.het is een prachtbaan tot in de puntjes verzorgd , spektakel van de eerste tot de laatste meter , met diverse springbulten bezaaid, zandcircuit.
rijders uit alle federaties zijn welkom .indien je weinig ervaring hebt kan je meedoen bij de inloopklasse debutanten ( de winnaar gaat de volgende wedstrijd een klasse hoger rijden.)
dames en quads zijn uiteraard ook welkom om te rijden , en breng gerust wat familie mee om jullie aan te moedigen! inschrijven zaterdagavond van 19tot 21h of zondagmorgen tussen 7 en 9. om 7 h staat de koffie reeds klaar!!! trainingen in principe vanaf 9h! daarna wordt een dagschema opgemaakt wat vanaf 9h30 kan afgehaald worden op het secretariaat, en nou hup inpakken en richting lille
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 9augustus mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Di 04 Aug 2015, 05:36

hopelijk zijn jullie allen ,terug van de partij, de weergoden hebben vrijdag een regenbui in petto , , maar zondag , de wedstrijddag zou het al terug mooi weer zijn ,en dan hebben onze terreinverzorgers de omloop weer platgewalst tot een plaatje waar onze vaste fotografen rene , makke en melissa,ongetwijfeld weer mooie plaatjes kunnen maken. initiatierijders die hun eerste stappen zetten hoeven niet bang te zijn van het zand want zo los ligt het echt niet,hier worden al mooie snelheden bereiktdat het een lust voor het oog is.dit geldt ook voor de oldtimerrijders , lille is ongetwijfeld een geschikte baan voor de oudere machines,oud belgisch kampioen werner geurts is bij ons vaste klant!
dames , beginnende crossers, alle jeugdklassen , kleine en grote quads , oldtimers , veteranen , en de klasses van beloften tot internationaal , allen hebben deze startrecht , dus waarom zou jiJ nog twijfelen? EN VOOR DE NIEUWKOMERS of twijfelaars , kom eens af en geniet van de ongelofelijk plezante en gemoedelijke sfeer die rond het circuit hangt.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 9augustus mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Wo 05 Aug 2015, 22:32

uiteraard kan er zaterdag getraind worden tot 18h waarna het circuit gevlakt en gesproeid wordt en klaargestoomd voor de wedstrijddag op zondag , dewelke zowat rond 9h zal beginnen met trainingen voor alle categorieën , let op dit is geen tijdstraining!!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 9augustus mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Za 08 Aug 2015, 08:14

geen onweer of zelfs geen regenbui gehad vannacht, er zal dus geen reden zijn om thuis te blijven, 25 graden zegt de weerman voor morgen , het zullen dus niks dan lachende gezichten zijn.mooi weer en wedstrijden bij mc lille , meer moet eens mens toch niet hebben!
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

Aanmelden · Registreer