aanstaand weekend zal het dorpscentrum van arendonk weer leeglopen om in het gehucht broekkant naar de jaarlijkse motorcross te gaan kijken, traditioneel ook gratis voor alle inwoners uit arendonk. de deltacrossers hebben alweer een verzorgd circuit uitgezet, dat het strijdtoneel moet gaan leveren voor de eerste kampioenschapspunten in tal van categorieën. na vele jaren van afwezigheid zullen ook de jeugdpilootjes uitgenodigd worden in arendonk en , hopelijk komen deze nu ook in grote getalen afgezakt naar de grensgemeente, er was zoveel vraag naar , dat er uiteindelijk toch nog eens van gekomen is , dus zaterdag jms in arendonk op zondag volgen dan de 20reeksen van vlm dewelke voor inters de openingsproef is , bij de b's al 6verschillende reekswinnaars op zes reeksen , waarbij delta jelle meeus en streekrijder van mieghem (die wss andere verplichtingen heeft), bij de mx 2 is waaltje banken terug van de partij dus de anderen zullen weten dat het gashendel wat verder open moet, Hendrickx, scheynen en schoepen moeten weerwerk kunnen bieden
bij de a rijders geen uitgesproken favorieten, breugelmans ,janssens ,geurts , van geldorp , de beuckelaer en sven scheynen , al hebben verheyen cools van dueren en vooral de man uit de buurt van massenhoven een streepje voor op dit circuit.
mss zijn er nog anderen die toch eens verrassend uit de hoek kunnen komen ,het wordt alleszinds een mooie strijd, de weergoden voorspellen wat kouder weer terug , zodat ook de tent op volle toeren zal draaien en de soep van moeke meeus vele magen zal vullen .
het circuit ligt uitgetekend op afwisselend zacht en iets harder maïsland,met enkele springbergen, en is voor de toeschouwers totaal overzichtelijk.
fans op post!
gps adres nieuwendijk arendonk
21/22maart jms/vlm arendonk
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 21/22maart jms/vlm arendonk
update arendonk
alles picco bello , lange rechte stukken ,zanderig ,maar ferm koud!
vlot te bereiken langs autobaan eindhoven antwerpen.afrit autobaan op 2minuten op het circuit. veel piloten in jms ,met heel veel gastrijders uit zweden en finland!
alles picco bello , lange rechte stukken ,zanderig ,maar ferm koud!
vlot te bereiken langs autobaan eindhoven antwerpen.afrit autobaan op 2minuten op het circuit. veel piloten in jms ,met heel veel gastrijders uit zweden en finland!
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 21/22maart jms/vlm arendonk
het inter kampioenschap is al 2toppers verloren , zowel Wesley verheyen en david cools deelden in de klappen na valpartijen , kijken deze toppers al dadelijk tegeen een achterstand aan , verheyen zou de ruugewervel geraakt hebben en zou een zestal weken geen wedstrijden mogen rijden , cools dook er in de slotreeks vanaf en viel op zijn al slechte heup, van massenhoven reed een sublieme wedstrijd en ontpopt zich nu al tot titelkandidaat nr 1!janssens en sven scheynen beperkten de schade, in de mx 2moest banken diep gaan om schoepen en kristof scheynen af te houden en de langste uit het pak glenn vanderschraelen was de betere in de b klasse voor thuisrijder jelle meeus en martijn vermijl.
weer heel wat piloten precies 300tekenden present bij de deltacrossers die content waren met de publieke belangstelling .volgend weekend zwaar labeur op de keiheuvel van balen!
weer heel wat piloten precies 300tekenden present bij de deltacrossers die content waren met de publieke belangstelling .volgend weekend zwaar labeur op de keiheuvel van balen!
0 x
speaker Frankske
- Patrick Luyten
- mx2 amateur champ
- Berichten: 162
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:46
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 21/22maart jms/vlm arendonk
Hallo,
Filmpje van de 2de Reeks Inters Open, vanop het snelheidsparkoer in Arendonk.
http://youtu.be/mEgnHytwQd8
Groeten,
Patrick.
Filmpje van de 2de Reeks Inters Open, vanop het snelheidsparkoer in Arendonk.
http://youtu.be/mEgnHytwQd8
Groeten,
Patrick.
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 21/22maart jms/vlm arendonk
voor de stunt van de dag zorgde beloften rijder arno van mieghem, na winst in de eerste reeks , een valpartij in de start van reeks 2 met 20seconden achterstand op de voorlaatste rijder begon de kannibaal aan zijn karwei , stuk voor stuk ging hij ze terug halen jeff van hoof was ver heel ver weg , maar een halve ronde voor tijd had van mieghem de kop te pakken , wat een stunt !!!
0 x
speaker Frankske
- Rob Vandewinkel
- 125cc rookie
- Berichten: 124
- Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: bree
- Contact:
Re: 21/22maart jms/vlm arendonk
waarom wordt er eigenlijk na de junioren gevlakt en niet na de inters de nieuwelingen hebben het meer nodig dan de junioren
0 x
vlm nieuweling mx1a #22
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 21/22maart jms/vlm arendonk
Wesley verheyen heeft vandaag het ziekenhuis verlaten om thuis te revalideren , een barst in de ruggewervels zal hem vermoedelijk 6 maand aan de kant houden , 6 weken plat liggen dat is de eerste boodschap , langs deze weg bijzonder spoedig herstel Wesley.ook david cools kwam zwaar ten val en hierover beter nieuws , die zou geen noemenswaardige problemen hebben opgelopen buiten flinke kneuzing aan de heup maar de kans bestaat dat binnen een week of 2 cools terug aan de start staat laat ons hopen dat david snel geneest.ook spoedig herstel aan jeff van hoof die de schouder uit de kom reed en hier nog wel de finish mee behaalde , jammer genoeg reed jeff net aan de kop .ook aan jeff een bijzonder spoedig herstel gewenst!
0 x
speaker Frankske
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten