vmcf 1 maart te assenede

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Pa
Pascal Leyssens
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Di 15 Mei 2012, 20:43
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Pascal Leyssens Di 24 Feb 2015, 20:09

iemand enig idee hoe het er in assenede bij ligt? laatste dagen zijn de weergoden niet zo gunstig gezind na een paar mooiere weken.
0 x


Pe
Peter De Backer
mx all time winner
Berichten: 1008
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Peter De Backer Di 24 Feb 2015, 21:18

Pascal,

Ik heb afgelopen weekend het circuit volledig aangelegd.
Alle palen staan er en tevens heb ik er 3 springbergen ingelegd.

Zondag was het er ondanks de zware regenval op zaterdagmiddag nog gewoon berijdbaar.

Grootste probleem is het rennerspark, daar staat momenteel nog mosterdzaad op. De landbouwer is zondag begonnen met dit af te rijden, maar is na iets meer dan een uur mee gestopt, omdat het er te drassig bij lag. Mogelijks kunnen we een ander perceel gebruiken, maar dan moeten we toestemming krijgen van een buurtbewoner om de gemeenschappelijke weg te mogen gebruiken.

Morgen zal ik enkele foto's gaan trekken, donderdagavond valt de definitieve beslissing of de cross al dan niet dit weekend of op 14-15 maart ipv Moerbeke zal doorgaan.

Opgelet:
indien de cross zou doorgaan is rennerspark pas toegankelijk vanaf zaterdag 28/2 9u00.

Op bevel van brandweer enkel parkeren in rijen toegestaan. Wordt door brandweer Assenede gecontroleert en indien niet goedgekeurd vervalt de vergunning ! Dus gelieve de aanwijzingen aan de toegang op te volgen. M.a.w. VERBODEN AF TE SPANNEN !!!!!

VRIJE TRAINGEN Zaterdag van 14 tot 17u
0 x


An
Andre Verschueren
80cc pilot
Berichten: 42
Lid geworden op: Wo 04 Sep 2013, 10:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Andre Verschueren Wo 25 Feb 2015, 12:52

Het seizoen is nog niet begonnen, en het is alweer dezelfde ellende als alle voorgaande jaren. In Motorgazet staat een kalender te blinken met 31 crossen op, terwijl ze al op voorhand weten dat er een deel gaan afvallen.
Mosterdzaad op de parking in Assenede??? Dat komt heel goed uit, op die manier hebben ze een oplossing voor Moerbeke, waarvan reeds maanden geweten is dat deze wedstrijd niet zal kunnen doorgaan, maar die wel ganse winter op kalender is blijven staan!!!

Wat met Haaltert (kan niet met Pasen heb ik vernomen uit goede bron), Puurs, Paal, Tessenderlo?? Wachtebeke staat er ook weer 2 keer op??

Kortom, het wordt een seizoen, zoals alle vorige!!!
0 x


Pe
Peter De Backer
mx all time winner
Berichten: 1008
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Peter De Backer Wo 25 Feb 2015, 13:33

Allez zulle: hier is hem ook weer hoor.

@ Andre:

Dat je in het verleden mssch een probleem hebt gehad met de vmcf is ondertussen al duidelijk geworden. Je hebt voor een andere federatie gekozen ok, dus stop met zaken te gaan verkondigen waar je totaal geen weet van hebt of van horen vertellen hebt.

Als je de toestand wil gaan bekijken in Assenede, je bent meer dan welkom. Wil zelfs met je tot bij de landbouwer gaan om het uit zijn eigen mond te horen vertellen. Denk je dat ik de moeite zou gaan doen om alle palen te gaan kloppen en de bergen te gaan aanleggen als er al reeds zou beslist zijn dat de cross niet zou doorgaan?

Zoals hierboven vermeld, zouden we eventueel gebruik kunnen maken van een ander perceel voor het rennerspark, maar dan moeten we over een gemeenschappelijke weg. Ga jij de kosten op je rekening nemen om de herstelling te bekostigen van de schade die er word aangericht als er 300 voertuigen hebben overgereden?

De weersomstandigheden heb ik, mssch dat jij dat wel kan, niet in de hand.
Bij MCLB hebben ze ook reeds 2 wedstrijden moeten afgelasten en ook het trainingscircuit in Axel 15km verderop is al verschillende keren gesloten geweest wegens wateroverlast.

Voor Moerbeke waar ik net zoals te Assenede (niet VMCF) inrichter ben is de vergunning reeds weken geleden afgeleverd,die kan je komen bekijken wanneer we samen naar Assenede gaan.

Indien de cross te Assenede, wat pas morgenmiddag wordt beslist niet zou doorgaan wordt deze verplaatst naar de datum van Moerbeke omdat:

1. Ik de inrichter ben van beide wedstrijden
2. Het circuit in Assenede reeds is aangelegd
3. Ik in Moerbeke dan nog op latere datum kan organiseren

Het feit dat er elk jaar inrichters afhaken om te organiseren, heeft een deel te maken met zageventen die op alles kritiek denken te moeten geven (te nat, te snel, te veel draaien,te weinig bergen, te veel bergen,....) of erger nog zoals jij gewoon totale onzin en onwaarheden lopen te verkondigen.
0 x


Br
Brent Socquet
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Wo 25 Feb 2015, 13:49
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Brent Socquet Wo 25 Feb 2015, 13:51

Ik hoop echt dat deze dit weekend doorgaat! mensen kunnen niet wachten hehe :)
0 x


An
Andre Verschueren
80cc pilot
Berichten: 42
Lid geworden op: Wo 04 Sep 2013, 10:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Andre Verschueren Wo 25 Feb 2015, 16:11

Peter De Backer, ik ben inderdaad 1 keer zo stom geweest om over te stappen naar VMCF en dat is me heel slecht bevallen, en dat zal me slecht blijven bevallen!! Het was 1 grote klucht, en het zal een klucht blijven!!!
Wat je vertelt van Moerbeke is dikke zever. Bewaar mijn vorige post maar goed, en binnen een paar maanden zullen we zien of ik gelijk had ja of nee. Ik ben misschien een zagevent, maar als ik jouw posts zou eens bekijk, wat zit jij dan te kakken op posten van JMS/VLM en VJMO/MLB als je toch in VMCF zit?
0 x


Bi
Bini Conserriere
european champ mx2
Berichten: 217
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 14:13
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Bini Conserriere Wo 25 Feb 2015, 16:25

alléé wie we hier weer hebben ,de optimist andre
0 x


Ma
Matteo Boxy
mx2 wk rookie
Berichten: 295
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Matteo Boxy Wo 25 Feb 2015, 18:15

André, ik zou het wat kalm aan doen als ik u was.
0 x


Pa
Patrick Vanmeert
ama lites eastcoast champ
Berichten: 424
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Patrick Vanmeert Wo 25 Feb 2015, 19:16

@ André Verschueren,

Ga alsjeblieft in een ander forum je kritiek spuien en blijf hier weg.
Er zijn wel mensen die graag in de vmcf rijden en laat die gewoon met rust.
Verleden jaar zijn er enkel wedstrijden afgelast wat, bij mijn weten, in elke bond gebeurd is door diverse omstandigheden.
We zijn het voorbije seizoen ook in Assenede gaan rijden en toen was het rennerspark ook drassig en toch hebben we een pracht van een wedstrijd kunnen rijden.
Peter heeft toen ook zijn beste beentje voorgezet om dit te kunnen laten slagen dus, nogmaals laat je kritiek achterwege.
Wij als piloot in de vmcf respecteren dergelijke mensen ten volste, kritiek geven is heel makkelijk, richt zelf eens in en dan kan je pas meespreken wat dit allemaal met zich meebrengt.

Als de cross afgelast wordt, wat zoals Peter aangaf dat dit donderdag wordt beslist, is dit een treurige zaak voor de organisator maar ook voor de piloten, doch er zijn nu eenmaal dingen in het leven die je niet in de hand hebt.

@Peter,
Er zijn mensen die je werk wel respecteren, trek je dus niks van een nietsnut die enkel kritiek kan spouwen.
Keep up the good work! Als we wat meer mensen als jou hadden ging de motocross in dit land niet verloren.
0 x


Pe
Peter De Backer
mx all time winner
Berichten: 1008
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Peter De Backer Wo 25 Feb 2015, 20:22

@ndre: VLM in Minderhout is reeds vandaag afgelast wegens wateroverlast, dus is blijkbaar niet enkel in VMCF dat ze met dit probleem zitten.
0 x


Ve
Vervloesem Danny
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Heist o/d Berg
Contact:

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Vervloesem Danny Wo 25 Feb 2015, 20:27

Peter de vlm zullen de enige niet zijn als je de weerman moet geloven.Is heel spijtig maar niks aan te doen.
0 x


Gr
Greg Vullers
mx2 amateur champ
Berichten: 175
Lid geworden op: Vr 24 Jul 2009, 19:42
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Greg Vullers Do 26 Feb 2015, 05:53

Meneer ANDRE

Uwe mclb is al 2 weken na mekaar afgelast moet je daar niet over janken.
Ga elders gaan zagen vent.
0 x


Jo
Johan Homme
peewee pilot
Berichten: 6
Lid geworden op: Wo 12 Sep 2012, 18:07
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Johan Homme Do 26 Feb 2015, 12:03

Jankers en zagers heb je overal .Zelfs van vmcf piloten die eens naar de mclb komen rijden in Oostrozebeke . :roll:
0 x


Gl
Glenn Boffin
125cc junior EK
Berichten: 68
Lid geworden op: Di 09 Apr 2013, 00:41
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Glenn Boffin Do 26 Feb 2015, 13:55

Zijn er foto 's van de omloop ? Grtzz
0 x


Pe
Peter De Backer
mx all time winner
Berichten: 1008
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Peter De Backer Do 26 Feb 2015, 16:23

Met grote spijt zijn we genoodzaakt om de wedstrijd wegens de slechte staat van het rennerspark af te lassen.
0 x


An
Andre Verschueren
80cc pilot
Berichten: 42
Lid geworden op: Wo 04 Sep 2013, 10:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vmcf 1 maart te assenede

Berichtdoor Andre Verschueren Zo 19 Apr 2015, 21:26

@ Peter De Backer, wanneer mag ik de vergunning van Moerbeke nu komen bekijken???

Peter De Backer schreef:Allez zulle: hier is hem ook weer hoor.

@ Andre:

Dat je in het verleden mssch een probleem hebt gehad met de vmcf is ondertussen al duidelijk geworden. Je hebt voor een andere federatie gekozen ok, dus stop met zaken te gaan verkondigen waar je totaal geen weet van hebt of van horen vertellen hebt.

Als je de toestand wil gaan bekijken in Assenede, je bent meer dan welkom. Wil zelfs met je tot bij de landbouwer gaan om het uit zijn eigen mond te horen vertellen. Denk je dat ik de moeite zou gaan doen om alle palen te gaan kloppen en de bergen te gaan aanleggen als er al reeds zou beslist zijn dat de cross niet zou doorgaan?

Zoals hierboven vermeld, zouden we eventueel gebruik kunnen maken van een ander perceel voor het rennerspark, maar dan moeten we over een gemeenschappelijke weg. Ga jij de kosten op je rekening nemen om de herstelling te bekostigen van de schade die er word aangericht als er 300 voertuigen hebben overgereden?

De weersomstandigheden heb ik, mssch dat jij dat wel kan, niet in de hand.
Bij MCLB hebben ze ook reeds 2 wedstrijden moeten afgelasten en ook het trainingscircuit in Axel 15km verderop is al verschillende keren gesloten geweest wegens wateroverlast.

Voor Moerbeke waar ik net zoals te Assenede (niet VMCF) inrichter ben is de vergunning reeds weken geleden afgeleverd,die kan je komen bekijken wanneer we samen naar Assenede gaan.

Indien de cross te Assenede, wat pas morgenmiddag wordt beslist niet zou doorgaan wordt deze verplaatst naar de datum van Moerbeke omdat:

1. Ik de inrichter ben van beide wedstrijden
2. Het circuit in Assenede reeds is aangelegd
3. Ik in Moerbeke dan nog op latere datum kan organiseren

Het feit dat er elk jaar inrichters afhaken om te organiseren, heeft een deel te maken met zageventen die op alles kritiek denken te moeten geven (te nat, te snel, te veel draaien,te weinig bergen, te veel bergen,....) of erger nog zoals jij gewoon totale onzin en onwaarheden lopen te verkondigen.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten

Aanmelden · Registreer