VMCF OP 27/9 EN 28/9 TE WAMBEEK

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Os
Osselaer Alphonse
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Vr 22 Apr 2011, 08:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

VMCF OP 27/9 EN 28/9 TE WAMBEEK

Berichtdoor Osselaer Alphonse Zo 21 Sep 2014, 14:05

MC WAMBEEK

MOTORCROSS TE WAMBEEK

ZATERDAG BK OLDTIMERS

ZATERDAG 27/09/2014 VRIJE TRALNINGEN VAN 15UUR TOT 18 UUR

ZONDAG 28/09/2014 VMCF WEDSTRIJDEN TRAININGEN BEGIN 8 UUR WEDSTRIJDEN VANAF 10 UUR

VRIJDAG PARKING OPEN OM 17UUR TOT 22U30

ZATERDAG PARKING OPEN OM 7 UUR TOT 23 UUR

ZONDAG PARKING OPEN OM 7 UUR

GEEN BARBEQUE AUB (STOPPELVELD)

INGANGSBANEN OP DE PARKING VRIJ LATEN ZODAT IEDEREEN PLAATS HEEFT EN KAN KOMEN EN GAAN WANNEER

MEN WIL ( ORDERS OVERHEID_EN BRANDWEER )GEEN OPEN RUIMTES AFSLUITEN AUB

BRENG GOED HUMEUR MEE U Z W

MC WAMBEEK

GPS:DOELSTRAAT 1741 WAMBEEK
0 x


Os
Osselaer Alphonse
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Vr 22 Apr 2011, 08:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VMCF OP 27/9 EN 28/9 TE WAMBEEK

Berichtdoor Osselaer Alphonse Zo 21 Sep 2014, 14:19

VOOR IEDEREEN

EETGELEGENHEID VANAF 19 UUR

AANSLUITEND

THE NEW FLAMINGO¨S

JEAN&FRANK GAAN HOERENDHARD

TENT ZATERDAGAVOND GRATIS INKOM

VOLG DE PIJLEN MOTORCROSS VAN CENTRUM WAMBEEK

RUIME PARKING VOORZIEN
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VMCF OP 27/9 EN 28/9 TE WAMBEEK

Berichtdoor Werner Castelyns Ma 22 Sep 2014, 16:58

Zaterdag de finale voor het Belgisch Kampioenschap Oldtimers!
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Th
Thibo Vdhauwe
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 19:08
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: VMCF OP 27/9 EN 28/9 TE WAMBEEK

Berichtdoor Thibo Vdhauwe Ma 22 Sep 2014, 19:02

Osselaer Alphonse schreef:MC WAMBEEK



En wat valt er te knabbelen fonske? :D
0 x


Os
Osselaer Alphonse
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Vr 22 Apr 2011, 08:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VMCF OP 27/9 EN 28/9 TE WAMBEEK

Berichtdoor Osselaer Alphonse Di 23 Sep 2014, 05:58

@ THIBO voor het eten is er halve kip met groentjes en patatjes aan 13 euro p/p

MVG FONSKE
0 x


Li
Linda Surinx
mx2 wk rookie
Berichten: 256
Lid geworden op: Vr 11 Dec 2009, 19:43
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VMCF OP 27/9 EN 28/9 TE WAMBEEK

Berichtdoor Linda Surinx Do 25 Sep 2014, 11:50

mijne zoon wil zaterdag en zondag komen rijden waar vinden we ergens een uurschema voor zondag.
Groetjes Linda
0 x


Os
Osselaer Alphonse
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Vr 22 Apr 2011, 08:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VMCF OP 27/9 EN 28/9 TE WAMBEEK

Berichtdoor Osselaer Alphonse Do 25 Sep 2014, 14:05

@:LINDA KIJK EENS BIJ WERNER CASTELYNS KLIK ONDERAAN BIJ WWW.KATESRETROPAGE.BE DAAR STAAT UURSCHEMA VOOR ZATERDAG VOOR ZONDAG TRAININGEN VANAF 8UUR ?????
0 x


Da
David Jacobs
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Zo 27 Jun 2010, 20:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Wespelaar

Re: VMCF OP 27/9 EN 28/9 TE WAMBEEK

Berichtdoor David Jacobs Do 25 Sep 2014, 20:33

Bedankt Werner Castelijns voor het uurschema zaterdag.
Op zondag starten de trainingen zoals gewoonlijk om 8 U.
De reeksen om 10U te beginnen met jeugd 1,2 en 3.
Tot Zaterdag.
0 x


"VMCF Nieuw. open A #48.Suzuki & vintage MX racing .Team Banden Michel Boortmeerbeek.WWW.JacobsMotoren.tk herstelling bromfietsen tuinmachines alle merken Haacht&Weerde 0479/97.74.32.
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VMCF OP 27/9 EN 28/9 TE WAMBEEK

Berichtdoor Werner Castelyns Vr 26 Sep 2014, 07:37

Da's graag gedaan! ;)
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

Aanmelden · Registreer