een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ed
Edward Weyers
125cc junior EK
Berichten: 96
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 22:44
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Edward Weyers Ma 03 Jun 2013, 11:49

een spoedig herstel aan jefke wuyts (jef vites) van ons twee
0 x


Ka
Karel Jacobs
125cc junior EK
Berichten: 91
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:05
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Karel Jacobs Ma 03 Jun 2013, 14:26

veel beterschap en een spoedig herstel.
Jaco 166
0 x


Sv
Sven Van Mieghem
mx1 wk rookie
Berichten: 320
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Sven Van Mieghem Ma 03 Jun 2013, 15:25

Hebben het gehoord in kester.
Heel veel beterschap van ons allen.
familie van mieghem
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Frank Janssen Ma 03 Jun 2013, 17:58

spoedig herstel en dat we je snel terug mogen begroeten op de cross!
sterkte aan peter en patricia
frank en silvi
Laatst gewijzigd door Frank Janssen op Ma 03 Jun 2013, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


speaker Frankske
Ge
Geert Rosiers
50cc rider
Berichten: 11
Lid geworden op: Za 19 Feb 2011, 20:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Geert Rosiers Ma 03 Jun 2013, 18:42

veel beterschap Jef van de fam Rosiers
0 x


Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Davy Derboven Ma 03 Jun 2013, 18:55

Spoedig herstel Jeff !.
0 x


Ke
Kelly Van Hofstraeten
peewee pilot
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 17 Okt 2012, 16:38
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Kelly Van Hofstraeten Ma 03 Jun 2013, 20:42

veel beterschap en sterkte gewenst , geef de moed zeker niet op en tot op de cross groetjes marc en kelly
0 x


St
Steff Kerckhofs
european champ mx2
Berichten: 247
Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 20:59
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Steff Kerckhofs Ma 03 Jun 2013, 21:40

iemand al meer nieuws over jeffke ?
0 x


Pe
Peter Boeykens
50cc rider
Berichten: 29
Lid geworden op: Za 26 Dec 2009, 17:39
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Peter Boeykens Ma 03 Jun 2013, 21:56

Spoedig herstel Fam.Boeykens nr 90
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Gunther Truyens Ma 03 Jun 2013, 22:02

veel beterschap!gunther en sanne
0 x


Pe
Peter Wynants
50cc rider
Berichten: 28
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:49
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Peter Wynants Ma 03 Jun 2013, 22:51

Veel beterschap jeff:)
0 x


Ed
Edward Weyers
125cc junior EK
Berichten: 96
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 22:44
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Edward Weyers Di 04 Jun 2013, 07:30

gisteren met zijn pa gebeld en hij word vandaag geopereerd veel sterkte jeffke
0 x


Gebruikersavatar
Andy Van Den Eeden
50cc rider
Berichten: 10
Lid geworden op: Wo 09 Jun 2010, 22:35
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Oelegem

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Andy Van Den Eeden Di 04 Jun 2013, 21:30

Veel beterschap en spoedig herstel. Tot op de CROSS he.
0 x


Va
Van De Vorst Mart
50cc rider
Berichten: 17
Lid geworden op: Wo 20 Jan 2010, 21:33
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Meeuwen

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Van De Vorst Mart Di 04 Jun 2013, 21:49

Dat we je snel terug mogen zien op de cross,veel beterschap van de vam van de vorst tot binnenkort.
0 x


Ed
Eddy Maestripieri
50cc rider
Berichten: 20
Lid geworden op: Di 30 Nov 2010, 18:56
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Eddy Maestripieri Wo 05 Jun 2013, 00:06

spoedig herstel !
0 x


Iv
Ivan Inniger
125cc junior EK
Berichten: 57
Lid geworden op: Di 02 Feb 2010, 15:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Ivan Inniger Wo 05 Jun 2013, 21:48

Sterkte Jeff !
0 x


Gebruikersavatar
Baggio Verbert
125cc junior EK
Berichten: 54
Lid geworden op: Wo 23 Feb 2011, 21:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Contact:

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Baggio Verbert Do 06 Jun 2013, 23:22

het beste gewenst

fam verbert ( baggio )
0 x


Wi
Wim Janssens
50cc rider
Berichten: 16
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 17:55
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: kessel
Contact:

Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke

Berichtdoor Wim Janssens Ma 10 Jun 2013, 20:43

veel beterschap jongen
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

Aanmelden · Registreer