mclb 1 en 2 september horebeke
-
Guy Van HoeGu
- 50cc rider
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
mclb 1 en 2 september horebeke
is er al info over het parcour ;is het het zelfde plein zoals ieder jaar.laat de info maar komen;het ziet er weer goed uit voor tweekend goede weersvoorspellingen
0 x
-
Rogge BartRo
- european champ mx2
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: mclb 1 en 2 september horebeke
Broodjesrunner zal aanwezig zijn op zaterdag en zondag in horebeke met croissants, chocoladekoeken en belegde broodjes, bestellen chocoladekoeken en croissants voor zondagmorgend mogelijk op zaterdagoverdag of savonds. s'Zondags ook verkrijgbaar eclairs, mattetaart en confituurtaarten.
0 x
-
Isabelle De VosIs
- 125cc rookie
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Roman DieterRo
- 50cc rider
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Het circuit is inderdaad hetzelfde als vorig jaar. De Trambaan is terug bewerkt met de kraan en vanavond volgen de fotos.
Vandaag wordt de rest vh circuit gefreesd en de rest vd week wordt er water ge injecteerd zodoende stof te vermijden. De ondergrond is momenteel hard, we doen er alles aan om het circuit zo perfect mogelijk klaar te "leggen".
We hopen jullie allen te verwelkomen en wensen iedereen een sportief weekend toe.
Groeten
Opel Team Roelandt-Roman
Vandaag wordt de rest vh circuit gefreesd en de rest vd week wordt er water ge injecteerd zodoende stof te vermijden. De ondergrond is momenteel hard, we doen er alles aan om het circuit zo perfect mogelijk klaar te "leggen".
We hopen jullie allen te verwelkomen en wensen iedereen een sportief weekend toe.
Groeten
Opel Team Roelandt-Roman
0 x
-
Goossens RickyGo
- 125cc rookie
filmpje van gisterenavond https://www.facebook.com/photo.php?v=3876647269378
gisterenavond zijn ook de sproeiwerken al begonnen !
gisterenavond zijn ook de sproeiwerken al begonnen !
0 x
honda racing by Dirk Tanghe
-
Roman DieterRo
- 50cc rider
De eerste 80.000 liter is een feit. We blijven proberen om het stofvrij te houden.
0 x
- David De Merlier
- mx3 wk champ
@Dieter , das ni moeilijk zie 2 weken geleden. Maar als ze geen stof hebben klagen ze ook dus niet teveel sproeien.haha
0 x
http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
-
Roman DieterRo
- 50cc rider
110.000 liter en de regen heeft ons goed geholpen deze nacht.
Door het freeswerk van begin deze week kan het serieus intrekken.
@david: we zullen ons best doen maar we zijn in het verleden ook reeds tot de vaststelling gekomen dat het onmogelijk is om voor iedereen goed te doen, iedereen heeft een eigen mening die wij respecteren ( te lang, te kort, te breed, te smal, te snel, te traag) maar wij kunnen alleen ons best doen.
@iedereen: Kom gerust langs bij ons Cava standje
Door het freeswerk van begin deze week kan het serieus intrekken.
@david: we zullen ons best doen maar we zijn in het verleden ook reeds tot de vaststelling gekomen dat het onmogelijk is om voor iedereen goed te doen, iedereen heeft een eigen mening die wij respecteren ( te lang, te kort, te breed, te smal, te snel, te traag) maar wij kunnen alleen ons best doen.
@iedereen: Kom gerust langs bij ons Cava standje
0 x
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Da laatste klinkt heel intersant 
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
-
Vincent VermoesenVi
- 50cc rider
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
En ook hier is de Vinny Snacks-mobielen aanwezig. Met lekkere verse frietjes, zelfgemaakte stoofvlees, lekkere hamburger, braadworsten, mexicanoburgers, hotdogs met zuurkool en de superlekkere escargots.
Allen welkom. Ik was dinsdag al eens het parcours gaan inspecteren. Leuk parcours mijn gedacht. Ik denk ook een beetje technisch. Maar het ziet er dik in orde uit en de weergoden zullen alle crossers ook vrij gunstig blijven.
Groetjes,
Vincent en Jean
Allen welkom. Ik was dinsdag al eens het parcours gaan inspecteren. Leuk parcours mijn gedacht. Ik denk ook een beetje technisch. Maar het ziet er dik in orde uit en de weergoden zullen alle crossers ook vrij gunstig blijven.
Groetjes,
Vincent en Jean
0 x
-
Tom CallewaertTo
- 50cc rider
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Veel gekwetsten gezien vandaag.
Alvast veel beterschap aan 'patat' David de Merlier die zwaar ten val kwam in reeks 2.
Iemand al iets van wendy gehoord hoe het met hem gaat?
Alvast veel beterschap aan 'patat' David de Merlier die zwaar ten val kwam in reeks 2.
Iemand al iets van wendy gehoord hoe het met hem gaat?
0 x
-
Roman DieterRo
- 50cc rider
Het OPEL Team ROELANDT-ROMAN wil jullie allen bedanken voor jullie opkomst.
Echter wensen wij een voorbeeldje te geven dat mensen heel weinig respect hebben tov de (collega)motorcrossers en de werkploeg/organisatie.
Door de harde ondergrond was het bijna onmogelijk om paaltjes in de grond te kloppen en toch waren er 4 mannen op zondagmiddag doodleuk bezig (piloten of supporters)bewust paaltjes aan het uittrekken om het circuit aan te passen aan hun wensen.
Achteraan werd er een stuk van 50 meter na een bocht veranderd waardoor de doorgang van de ziekenwagen onmogelijk werd gemaakt, de koorden werden gewoon in de prikkeldraad gehangen, ik vraag mij af of de "schuldigen" hierbij echt niet verder nadenken.
We willen wel de mensen bedanken die proper hun vuilnis nagelaten hebben in een gesloten zak. Waarvoor dank, dit maakt het voor ons makkelijker om alles terug in de oorspronkelijke staat achter te laten. Positieve zaken mogen ook wel eens vermeld worden.
Bedankt en hopelijk tot volgend jaar.
Opel TEAM ROELAND ROMAN
Echter wensen wij een voorbeeldje te geven dat mensen heel weinig respect hebben tov de (collega)motorcrossers en de werkploeg/organisatie.
Door de harde ondergrond was het bijna onmogelijk om paaltjes in de grond te kloppen en toch waren er 4 mannen op zondagmiddag doodleuk bezig (piloten of supporters)bewust paaltjes aan het uittrekken om het circuit aan te passen aan hun wensen.
Achteraan werd er een stuk van 50 meter na een bocht veranderd waardoor de doorgang van de ziekenwagen onmogelijk werd gemaakt, de koorden werden gewoon in de prikkeldraad gehangen, ik vraag mij af of de "schuldigen" hierbij echt niet verder nadenken.
We willen wel de mensen bedanken die proper hun vuilnis nagelaten hebben in een gesloten zak. Waarvoor dank, dit maakt het voor ons makkelijker om alles terug in de oorspronkelijke staat achter te laten. Positieve zaken mogen ook wel eens vermeld worden.
Bedankt en hopelijk tot volgend jaar.
Opel TEAM ROELAND ROMAN
0 x
-
Joeri LambrechtJo
- 125cc rookie
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
en moest iedereen zijn eigen vuilzak mee naar huis nemen,wat ook een kleine moeite is en eigenlijk nie meer dan normaal is...dan zou het helemaal leuke zijn e...
0 x
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ja idd jammer van de gekwetsten, patat heeft ingedeukte ruggewervels de C 4 , heeft al terug gevoel in zen benen,
Hoe ist het met die nr 12 uuit de nieuwelingens reeks ? ook zwaar afgegaan Diego temmerman, breuk in het schouderblad, en diegene die ik zen vergeten, spoedig herstel toegewenst,
al moe ik zeggen rode kruis waren niet echt allert zenne, en vooral niet haastig :s
Hoe ist het met die nr 12 uuit de nieuwelingens reeks ? ook zwaar afgegaan Diego temmerman, breuk in het schouderblad, en diegene die ik zen vergeten, spoedig herstel toegewenst,
al moe ik zeggen rode kruis waren niet echt allert zenne, en vooral niet haastig :s
0 x
Suz-mx Team