Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
-
Heidi IndekeuHe
- 50cc rider
- Berichten: 10
- Lid geworden op: Ma 14 Mar 2011, 14:41
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
Hallo iedereen,
We zijn alles in gereedheid aan brengen om van de laatste mekaniekerscross een juweeltje te maken.
De mannen zijn vandaag begonnen met palen te kloppen en de bergen zijn al klaar.
We hebben 2 dagen cross, zaterdag JEUGD en zondag mekaniekers, DAMES en
de mooist verkleede piloot krijgt ook een suprise(apparte reeks)
Het GPS adres is ruitersbaan, Linde-Peer
Naast de manége van Paesen afrijden en dan recht door naar achter richting het militair domein.
Iedereen is natuurlijk meer dan welkom
We zijn alles in gereedheid aan brengen om van de laatste mekaniekerscross een juweeltje te maken.
De mannen zijn vandaag begonnen met palen te kloppen en de bergen zijn al klaar.
We hebben 2 dagen cross, zaterdag JEUGD en zondag mekaniekers, DAMES en
de mooist verkleede piloot krijgt ook een suprise(apparte reeks)
Het GPS adres is ruitersbaan, Linde-Peer
Naast de manége van Paesen afrijden en dan recht door naar achter richting het militair domein.
Iedereen is natuurlijk meer dan welkom
0 x
- Michael Ratanakul
- peewee pilot
- Berichten: 9
- Lid geworden op: Vr 19 Aug 2011, 17:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: wiekevorst
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
Zijn er mischien al foto's van het circuit ?
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
ik sta al te trappelen van ongeduld heidi 
0 x
speaker Frankske
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
meer info over die reeks da ge verkleed moet meerijn?
is da 1 reeks gewoon zoals ne superfinal ofiets?
is da 1 reeks gewoon zoals ne superfinal ofiets?
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
-
Davy DerbovenDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 311
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: noorderwijk city
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
is da op het parcour van in het begin van het jaar ? greetz
0 x
- Marvin Maes
- european champ mx2
- Berichten: 213
- Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Leopoldsburg
- Marvin Maes
- european champ mx2
- Berichten: 213
- Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Leopoldsburg
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
Davy Derboven schreef:is da op het parcour van in het begin van het jaar ? greetz
op facebook staan wa fotos
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
dacht dat dat parkoer linde peer was davy , dat was inderdaad een juweeltje!
0 x
speaker Frankske
-
Heidi IndekeuHe
- 50cc rider
- Berichten: 10
- Lid geworden op: Ma 14 Mar 2011, 14:41
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
Hallo mannen,
Foto's gaan we proberen voor morgen of woensdag.
i.v.m die verkleed reeks willen we meegeven dat het zou gaan over 2 reeksen voorzien om direkt na de dames te rijden.
Als jullie het liever maar 1 reeks zouden willen doen dan mogen jullie via dit forum reageren en dan laten we het weten aan VLM dat het maar 1 reeks wordt maar dan wel in de namiddag na de dames.
Graag uw reactie ????
Foto's gaan we proberen voor morgen of woensdag.
i.v.m die verkleed reeks willen we meegeven dat het zou gaan over 2 reeksen voorzien om direkt na de dames te rijden.
Als jullie het liever maar 1 reeks zouden willen doen dan mogen jullie via dit forum reageren en dan laten we het weten aan VLM dat het maar 1 reeks wordt maar dan wel in de namiddag na de dames.
Graag uw reactie ????
0 x
-
Heidi IndekeuHe
- 50cc rider
- Berichten: 10
- Lid geworden op: Ma 14 Mar 2011, 14:41
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
Het GPS adres is; ruitersbaan, Linde-peer.
Raar zullen jullie denken maar het parcour ligt op grondgebied Helchteren en het rennerspark op grondgebied
linde-peer
Neen, het is niet op het zelfde parcour als begin van het jaar.
Het is ongeveer 500m verders en aan de rechtse kant voor wie van Helchteren centrum komt.
Het is vlak langs de manége van Paesen de straat in en dan recht naar achter een verharde steentjes weg op.
Raar zullen jullie denken maar het parcour ligt op grondgebied Helchteren en het rennerspark op grondgebied
linde-peer
Neen, het is niet op het zelfde parcour als begin van het jaar.
Het is ongeveer 500m verders en aan de rechtse kant voor wie van Helchteren centrum komt.
Het is vlak langs de manége van Paesen de straat in en dan recht naar achter een verharde steentjes weg op.
0 x
- Ronny Neelen
- mx2 wk champ
- Berichten: 619
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:30
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: NEEROETEREN
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
Mike Van Dijck schreef:meer info over die reeks da ge verkleed moet meerijn?![]()
is da 1 reeks gewoon zoals ne superfinal ofiets?
ge gaat voor de eerste plaats zeker....
0 x
- Rudi Bouly
- mx2 wk rookie
- Berichten: 284
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:08
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
altijd een prachtorganisatie van Ludo , Heidi & co
0 x
-
Vanoosterhout BartVa
- 80cc pilot
- Berichten: 44
- Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 15:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
Weet iemand of ik zondag met een dagvergunning kan meerijden bij de nieuwelingen mx2?
0 x
el barto 55
- Roy Cloot
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 412
- Lid geworden op: Do 24 Sep 2009, 00:49
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
@vanoosterhout: schrijf u in uw eigen reeks in he man, dat zijn niet de nieuwelingen he maat, ouwe nationaal da ge zijt

0 x
RC
it ain't fast without mixed gas !!!
Maybe I should leave well enough alone
I might not be perfect but I'm me to the bone
it ain't fast without mixed gas !!!
Maybe I should leave well enough alone
I might not be perfect but I'm me to the bone
-
Vanoosterhout BartVa
- 80cc pilot
- Berichten: 44
- Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 15:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
hey cloot
ik wou bij de dames meerijden, ma mijn vriendin heeft al nummer 55
en ge weet: only 55
ik wou bij de dames meerijden, ma mijn vriendin heeft al nummer 55
en ge weet: only 55
0 x
el barto 55
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
- Marvin Maes
- european champ mx2
- Berichten: 213
- Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Leopoldsburg
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
ga morgen is kijken naar het parcour
kan ik zondags bij de nieuwelinge mee rijden ofzo ?
Grtzz
kan ik zondags bij de nieuwelinge mee rijden ofzo ?
Grtzz
0 x
- Joeri Grandjean
- mx2 wk champ
- Berichten: 634
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Houtvenne
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
kan zijn dat ik ook nog is afkom, voor die laatste keer
0 x
*AKA* Schicht
-
Vanoosterhout BartVa
- 80cc pilot
- Berichten: 44
- Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 15:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
Frank, hoeveel kost het huren van een transponder?
0 x
el barto 55
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
bart een transponder huren is 10 euro.
0 x
speaker Frankske
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten