Pagina 1 van 3

Team trophy in Ravels

Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 21:35
door Nico Hendrickx
hoy iedereen, ik had vernomen dat er in Ravels een Team Trophy zou door gaan, kan er iemand mij daar meer oververtelle, waar we kunne inschrijven, wat het kost en wat de reglementen er van zijn....
Greets Nico

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Di 04 Okt 2011, 15:47
door Wesley Vlaselaers
Nico Hendrickx schreef:hoy iedereen, ik had vernomen dat er in Ravels een Team Trophy zou door gaan, kan er iemand mij daar meer oververtelle, waar we kunne inschrijven, wat het kost en wat de reglementen er van zijn....
Greets Nico

he nico wesley hier er is inderdaad op zaterdag een teamtrofee in ravels team bestaande uit drie piloten en max tot junior inschrijving bedraagt 30e per team maar je krijgt er een aantal drankbonnetjes voor in de plaats zodat het eigenlijk niets kost.
Ik zal u alvast de telnummer van de voorzitter van de zandklievers doorsturen van de ronny dus moest je willen inschrijven kan je dat met hem regelen ;)

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Do 06 Okt 2011, 19:53
door Davy Derboven
wesley,

kan je die nr naar mij ook doorgeven ?
greetz

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Do 06 Okt 2011, 20:06
door Petrus De Winter
Zet die nummer anders hier op , zijn er misschien nog die willen bellen .

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Do 06 Okt 2011, 21:39
door Filip Hardis
gade meedoen petrus?

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Do 06 Okt 2011, 22:21
door Wesley Vlaselaers
Davy Derboven schreef:wesley,

kan je die nr naar mij ook doorgeven ?
greetz

voor diegene die willen inschrijven dit is het nummer van de voorzitter ronny 0497141730 mc de zandklievers anders kan je het zondag ook melden met bart wouters van de nieuwelingen .
En nu allemaal present voor een tof crossje he zaterdag worden de palen alvast geklopt ;)

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Vr 07 Okt 2011, 12:47
door Petrus De Winter
Petrus De Winter schreef:Zet die nummer anders hier op , zijn er misschien nog die willen bellen .

Filip , als er nog iemand ne goeie piloot ;) nodig heeft dan mogen ze mij bellen :lol:

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Vr 07 Okt 2011, 18:10
door Davy Derboven
juist ingeschreven se !!!
team foto ludo
wim ceustermans
jente wynants
davy derboven
teamleider lars derboven !!

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Vr 07 Okt 2011, 18:42
door Caroline Hardis
@ Davy Derboven: Ik dacht dat Wim Ceustermans niemeer ging rijden dit seizoen? ;) Nu begrijp ik wel waarom gij dit seizoen zo weinig gereden hebt. Gij hebt u eigen willen sparen voor den team trophy :D Ma me zone teamleider... Dat kan nie fout aflopen ;)

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Za 08 Okt 2011, 11:18
door Davy Derboven
caroline; normaal ging de wim nemeer rijden morja , als zo ne teamleider da vraagt kunde ni weigeren he !! ;)

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Di 11 Okt 2011, 00:03
door Bart Wouters
Als er nog willen inschrijven zulle snel moete zijn want zijn nog maar enkele plaatsen vrij ,inschrijven kan je rechtreeks bij mij doen. via bericht of belle 0475840488

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Di 11 Okt 2011, 17:51
door Vervloesem Danny
Bart wat zijn de reglementen voor het team trophy?
Kan je die niet op het forum zetten?

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Di 11 Okt 2011, 19:46
door Schepmans Tom
zijn er dan gewoon reeksen ook of zal da niks zijn ??

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Di 11 Okt 2011, 20:02
door Petrus De Winter
Schepmans Tom schreef:zijn er dan gewoon reeksen ook of zal da niks zijn ??

Team trophy is zaterdags , zondag is het zoals in Wiekevorst .

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Di 11 Okt 2011, 20:43
door Bart Wouters
zaterdag voor de teamtrophy zijn 2reeksen voorzien voor amateurs a en amateurs b ,elk team hoort met 3piloten te rijden max. tot juniors.30euro inschrijving en 21drankbonnen in de plaats bij de aanmelding vrijdag of zaterdag.voor de rest rijden de reeksen normaal op zaterdag dus reeks met vrijetijds ,mama's en papa's ,en pitbikes ook komt normaal deze week nog op de site van jms of vlm.voor zondag rijden de reeksen zoals in wiekevorst.er is nog plaats voor 3teams en dan zijn beide reeksen volzet ,wie nu nog wil inschrijven zal recht bij de amateurs a komen ,wegens de b reeks volzet is.voor verdere vragen ,vraag gerust.

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Di 11 Okt 2011, 20:48
door Frank Janssen
Schepmans Tom schreef:zijn er dan gewoon reeksen ook of zal da niks zijn ??

scheppy nu dat ik er ga zijn , ga je toch moeten komen bewijzen dat wiekevorst geen toevalstreffer was he.
zelfde programma als in wiekevorst op zondag , en ook volgende week in helchteren zelfde programma en tijdschema!!

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Wo 12 Okt 2011, 14:46
door David Jacobs
Op VMCF site niks van Walcourt te vinden :( .
Als dat zo blijft zal het een VLM zondag worden :)
Al een chance dat VLM UMC is , of 't werdt een kostelijke zaak.
Tot Zondag.

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Wo 12 Okt 2011, 19:25
door Frank Janssen
david mss zou voor jou een gemengde vmcf /vlm vergunning soelaas kunnen brengen :lol:

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Wo 12 Okt 2011, 22:37
door David Jacobs
@ Speaker Franksken,

Volgens mij had ik dit jaar al zo'n vergunning :)
Niet dat dat de bedoeling was maar ik kies voor de
cross die mij het best ligt (terrein, afstand, e.d.)
Bij de VLM heb ik wel iedere zondag nen hele vurige supporter :D
Waarvoor dank!
Tot Zondag Frank.

Re: Team trophy in Ravels

Geplaatst: Do 13 Okt 2011, 20:18
door Petrus De Winter
Zelfde plaats als vorig jaar , zelfde parcoer ?
Of zijn er fotos van .