vlaggenmannen te kort !!!
laat ieder piloot bij de inschrijving iemand van familie of vrienden zelf aanduiden voor 1 of 2 reeksen te vlaggen ( niet meer dan 2 reeksen vlaggen ) in plaats voor er de ganse dag te staan met een vlagske..
1 reeks gevlagd is 1 comsumptie..
2 reeksen gevlagd is 2 comsumptie..
zo heb ge vlaggen mannen genoeg denk ik zo
kalender vbm wetstrijden gaan allen door
-
Ne
- mx2 amateur champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
-
Sy
- 125cc rookie
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: kalender vbm wetstrijden gaan allen door
Eddy goed idee!.en ne conducteur aannemen om da te dirigeren en te controlen? fultime job
0 x
-
Ma
- 125cc rookie
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
is er dit weekend een cross van de vbm . aangezien de vlm een weekendje rust heeft?
0 x
- Jan Meert
- mxdn winner
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
De VBM organiseerd het komende wknd de 2e Fed-Cup te Paal -Beringen op het plein van M. Bervoets .
0 x
SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Ivm met vlaggemensen, vind ik het idee van mclb niet zo slecht hoor, het is zo dat de organisatie de week ervoor vlagt, zodat ze tijdens hun eigen organisatie hun eigen volk ter beschikking hebben, die vlaggen dus gratis en op hun organisatie vlagt de organisatie van de week nadien,
prijzengeld enkel voor de eerste drie piloten, is doenbaar denk ik, en inkom voor piloten toch iets lager houden dan bv toeschouwer,
prijzengeld enkel voor de eerste drie piloten, is doenbaar denk ik, en inkom voor piloten toch iets lager houden dan bv toeschouwer,
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
-
Pe
- mx all time winner
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
didier widar schreef:wacht nog 5 jaar en waar dan naartoe?alle weken 150km rijden
om kunnen te crossen en ook zonder prijzengeld
Daar hoef je geen 5jr meer om te wachten Didier; Ik heb een vergunning bij JMS (Amateurs B), kost 300euro/jaar, 4 euro per wedstrijd inschrijvingsgeld en wij krijgen ook geen prijzengeld. Enkel bekertje voor eerste 3.
Maar mij hoor je niet klagen,heb het daar zeker naar mijn zin in tegenstelling tot voorgaande jaren bij andere federaties, waar ik geen plezier meer had in de mx.
0 x
http://www.motocross-shop.be
DB-Service Zelzate
DB-Service Zelzate
- Werner Castelyns
- the legend!
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Bij de oldtimers ook geen prijzengeld, en met rijders uit alle ons omringende landen (Luxemburg, Nederland, Duitsland en Frankrijk) mogen we zeggen dat het goed gaat met onze wedstrijden.
In Koningshooikt hadden we 5 Engelse rijders die wilden komen rijden, ze waren op vrijdag aanwezig toen de cross werd afgelast omwille van het slechte weer en die mannen zijn terug naar huis gereden.... zonder een negatief woord!
Wij hebben sinds jaren een Nederlands echtpaar in onze rangen die woonachtig zijn in Groningen, De Wilp, die mensen zijn beide de zestig reeds gepasseerd en zijn elke wedstrijd aanwezig.
Zij moeten al 250 kilometer rijden om tot aan de grens te geraken en dan nog verder naar de wedstrijd zelf!
Als wij een cross hebben in Willancourt, nog boven Arlon, in Belgisch Luxemburg dan rijden zij bijna 1000 kilometer op en af!
Oh ja, die man baat in Nederland nog een motor- en bromfietzaak uit, dus denk niet dat hij op zijn luie kont zit te rentenieren!
En allemaal zonder prijzengeld.
In Koningshooikt hadden we 5 Engelse rijders die wilden komen rijden, ze waren op vrijdag aanwezig toen de cross werd afgelast omwille van het slechte weer en die mannen zijn terug naar huis gereden.... zonder een negatief woord!
Wij hebben sinds jaren een Nederlands echtpaar in onze rangen die woonachtig zijn in Groningen, De Wilp, die mensen zijn beide de zestig reeds gepasseerd en zijn elke wedstrijd aanwezig.
Zij moeten al 250 kilometer rijden om tot aan de grens te geraken en dan nog verder naar de wedstrijd zelf!
Als wij een cross hebben in Willancourt, nog boven Arlon, in Belgisch Luxemburg dan rijden zij bijna 1000 kilometer op en af!
Oh ja, die man baat in Nederland nog een motor- en bromfietzaak uit, dus denk niet dat hij op zijn luie kont zit te rentenieren!
En allemaal zonder prijzengeld.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be