19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tremelo

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ju
Jurgen Mattheus
125cc junior EK
Berichten: 60
Lid geworden op: Do 12 Jul 2012, 15:16
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Jurgen Mattheus Zo 19 Mei 2013, 14:02

Vervloesem Danny schreef:Aan degene die nu commentaar hebben, denken jullie nu dat wij als organisatie daar plezier aan hebben dat het is afgelast.
Die parking is niet droog op 2 dagen.
Hopelijk de volgende cross beter weer.



@ Danny: Dit was zeker ni om commentaar te geven aangezien ik wel kan beseffen dat door zo een voorval veel in duigen valt en dat niemand dit wilt. Maar dat trainen vind ik geen slecht idee zodat we nog eens in de buurt kunnen rijden.
0 x


Ve
Vervloesem Danny
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Heist o/d Berg
Contact:

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Vervloesem Danny Zo 19 Mei 2013, 14:06

beste jurgen,
waardoor dit niet onze eigendom is, kan en mag er op dit parcour niet getraind worden.
0 x


Kr
Kristof Thijs
125cc junior EK
Berichten: 51
Lid geworden op: Di 13 Apr 2010, 07:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Kristof Thijs Zo 19 Mei 2013, 17:03

Waar is den tijd dat de parking van ondergeschikt belang was ?
Dat was ne schone tijd.
Als de crossers wat minder moesten zagen over de parking alle weken ,dan zouden de organisatoren wat meer risico durven nemen en de cross wel laten doorgaan .
Ik ben gisteren op de parking geweest ,ze heeft al veel slechter gelegen .
Met een paar tractors en een paar minuten geduld van de crossers had het waarschijnlijk geen probleem geweest.
Morgen zal iets anders zijn met het weer .
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Gunther Truyens Zo 19 Mei 2013, 19:14

awel kristof ben content da je het zegt!als ik nooit een slechter parking op moet ben ik heel content!heb al op ander pleinen gestaan ze!
0 x


Ve
Vervloesem Danny
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Heist o/d Berg
Contact:

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Vervloesem Danny Zo 19 Mei 2013, 20:53

Gunther,de omstandigheden vrijdag voormiddag en de vooruitzichten waren ver van goed.
wij en de mensen van vlm,hebben geen glazen bol.En zo is er beslist om af te lassen. Je bent er zelf de donderdag geweest lag het toen bij u wel perfect dan.
Als iedereen er moet worden opgetrokken,hoeveel komen er dan rijden denk je?
Na een uur staat het forum vol van hoe slecht het er bij ligt.
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Robert Van Den Boer Zo 19 Mei 2013, 22:08

Het is allemaal de schuld van Frank Deboosere. Morgen gaat het naart schijnt hevig regenen. Ik denk dat ik maar naar de zee trek met mijn mannekes. Heb ik waarschijnlijk het hele strand voor mij alleen onder een heerlijk zonneke 8-).
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Gunther Truyens Zo 19 Mei 2013, 23:05

bwa goed was het mss ni,persoonlijk denk ik ook dat beter was geweest om ni te frezen,ma dat hebbe jullie zeker met goei bedoelinge gedaan!! ma toch als je vrijdag al beslist om af te lassen omdat ze slecht weer geven?? e geluk da ni elke club zo redeneerd want dan moete we veel thuis blijve ze!
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer