Vervloesem Danny schreef:Aan degene die nu commentaar hebben, denken jullie nu dat wij als organisatie daar plezier aan hebben dat het is afgelast.
Die parking is niet droog op 2 dagen.
Hopelijk de volgende cross beter weer.
@ Danny: Dit was zeker ni om commentaar te geven aangezien ik wel kan beseffen dat door zo een voorval veel in duigen valt en dat niemand dit wilt. Maar dat trainen vind ik geen slecht idee zodat we nog eens in de buurt kunnen rijden.