transferts bij de amateurs voor 2013
-
Gu
- the legend!
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: transferts bij de amateurs voor 2013
Als dit allemaal op de kalender komt doe ik mijn pet af voor het nieuwe bestuur. Dit toont toch aan dat men respekt heeft voor de piloten want er zal een pak werk door het bestuur zelf moeten gedaan worden... Als je kijkt dat VBM alleen een paar inrichters op de kalender zet en voor de rest zegt: foert, ga maar op een ander rijden...
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Guy Dick schreef:Als dit allemaal op de kalender komt doe ik mijn pet af voor het nieuwe bestuur. Dit toont toch aan dat men respekt heeft voor de piloten want er zal een pak werk door het bestuur zelf moeten gedaan worden... Als je kijkt dat VBM alleen een paar inrichters op de kalender zet en voor de rest zegt: foert, ga maar op een ander rijden...
Ben ik volledig met je eens!! ALS...., dat woord hebben we al dikwijls gehoord...
Anderzijds, de VBM piloten weten nu wel waar ze staan, voor de meesten hun vergunning genomen hebben... en dat heb ik liever.
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Pe
- mx2 amateur champ
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
mooie kalender van de vmcf en maar te hoopen dat er zoveel mogelijke crossen doorgaan
0 x
-
Jo
- mx2 amateur champ
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
aub zeg ... die crossen stonden er voor 2012 ook allemaal op en nu gaat het in een keer wel lukken ??? Zoals Tony zegt : ALS, ALS en nog een ALS ... als het schaap verdronken is ... Ja, Sinterklaas is er bijna zeker?
0 x
-
Wi
- peewee pilot
Als ik dat hier zie en lees dan zijn het altijd de zelfste dat hier opzitten jullie zouden
wat minder kommentaar geven dat zal veel beter zijn afbreken kan ik ook en Sinterklaas
die komt voor jullie
wat minder kommentaar geven dat zal veel beter zijn afbreken kan ik ook en Sinterklaas
die komt voor jullie
0 x
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
@ willy diegene niet nu nog niet begrijpt dat vele piloten hun geloof in vmcf kwijtzijn , die geloofd pas in sinterklaas me deunkt !
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
Willy Danau schreef:Als ik dat hier zie en lees dan zijn het altijd de zelfste dat hier opzitten jullie zouden
die komt voor jullie
Sinterklaas die bestaat ook niet!! en Willy ik breek niets af!!(want ik weet dat je het ook op mij hebt)
maar ik bevestig waar ik zeker van ben!!!
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
-
Do
- mx2 wk champ
Ik snap niet waarom de vertrekkers persé "hun gelijk" willen halen.
Zoveel te beter als jullie volgend jaar in een bond gaan rijden die jullie beter ligt.
Maar moet dat dan daarom op de kap van een andere bond? Straks gaan we nog denken dat jullie liever blijven
OP de meeste plaatsen van de kalender heb ik persoonlijk al een VMCF cross gereden,ik zou dus niet weten waarom dat in de toekomst niet meer kan!
Zoveel te beter als jullie volgend jaar in een bond gaan rijden die jullie beter ligt.
Maar moet dat dan daarom op de kap van een andere bond? Straks gaan we nog denken dat jullie liever blijven

OP de meeste plaatsen van de kalender heb ik persoonlijk al een VMCF cross gereden,ik zou dus niet weten waarom dat in de toekomst niet meer kan!
0 x
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
Domien Lammens schreef:Ik snap niet waarom de vertrekkers persé "hun gelijk" willen halen.
Domien!! ik kan je er opnoemen waar ik ook heb gereden,maar NOOIT nog zal gereden worden!!zowel in mclb,bmb, vmcf, vlm, vbm!!!is het beter zo????????????
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
-
Do
- mx2 wk champ
-
Ca
- ama sx 250 champ
Domien Lammens schreef:Wat is dan eigenlijk het punt ,Tony ?
Versta jij zijn punt niet ? Dat er wedstrijden op de kalender staan waar nooit nog zal gereden worden .Ofwel ben ik wree mis.
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
- Suz Haeck
- mx all time winner

. <---- punt
0 x
Suz-mx Team
-
Lu
- mxdn winner
toch verstandig vd Jurgen dat em er geen datums opgekleefd heeft
dan kunnen ze beetje schuiven é indien nodig

0 x
-
Di
- world THQ sx champ
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
amai dat is ier ook elk jaar hetzelfde liedje...beter een slotje op amateur zetten denk ik
0 x
-
Do
- mx2 wk champ
@Geert , Suz
Zo ver was ik ook al,Ik snap alleen de link met mijn bericht niet.
IK zelf heb er nog vertrouwen in , dat dat bij Tony niet het geval is dat kan ik op elke pagina 2-3 keer lezen.
Ik bedoel hier niets persoonlijk mee , ik stel enkel vast.
IK begin trouwens ook te snappen waarom ze met geen nieuws naar buiten komen, het wordt toch allemaal direct afgebroken!
Daarom heb ik veel respect voor het huidige bestuur dat ze na een heel moeilijk jaar nog verder willen doen!
Zo ver was ik ook al,Ik snap alleen de link met mijn bericht niet.
IK zelf heb er nog vertrouwen in , dat dat bij Tony niet het geval is dat kan ik op elke pagina 2-3 keer lezen.
Ik bedoel hier niets persoonlijk mee , ik stel enkel vast.
IK begin trouwens ook te snappen waarom ze met geen nieuws naar buiten komen, het wordt toch allemaal direct afgebroken!
Daarom heb ik veel respect voor het huidige bestuur dat ze na een heel moeilijk jaar nog verder willen doen!
0 x
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Ik blijf trouw aan vlm, met af en toe een vleugje vmcf. De piloten die nog een vergunning bij de vmcf pakken, doen da met hun hart en nie met hun verstand. Ik heb ook een hart voor motorcross. Dat de vmcf mag blijven bestaan.
0 x
-
Pe
- mx all time winner
Men zou beter het VMCF-bestuur wat meer steunen of minstens het voordeel van de twijfel geven ipv hier steeds af te breken.
Ok, het was dit jaar zeker gene vette, hadden ze trouwens op voorhand aangekondigd.
Je kon met je vergunning gratis deelnemen aan wedstrijden te Lille of JMS/VLM, maar heb er daar bitter weinig tegengekomen.
Er zullen waarschijnlijk een groot aantal piloten ontgoocheld zijn geweest, ja ook jij Tony,dat heb je al meermaals laten merken, dat weet ondertussen wel al iedereen op het forum.
Ik weet wel dat ze nu al bezig zijn met de vergunningen voor komend seizoen.
Vandaag werd er reds een afspraak gemaakt met de landbouwer voor Assenede, en zie daar verder geen problemen ivm de vergunningsaanvraag. Zoals elk jaar neem ik de aanleg van het circuit voor mijn rekening, dus kan men zich daar zoals de laatste 5 jaar opnieuw verwachten aan een zanderige omloop met verschillende springbergen. Iets wat ik ondanks het feit dat ik en mijn zoontje en JMS-vergunning hebben graag voor de VMCF blijf doen,want heb daar een pak mooie herinneringen en vrienden aan overgehouden.
Heb voor de rest niks met de VMCF te maken, maar hoop toch dat ze het vertrouwen van hun piloten krijgen en ze een mooi seizoen tegemoet gaan. Zou volgens mij een groot probleem kunnen worden mocht ook de VMCF er mee ophouden te bestaan, want men verwacht nu reeds overvolle reeksen bij zowel MCLB als VLM door de magere VBM-kalender.
Ok, het was dit jaar zeker gene vette, hadden ze trouwens op voorhand aangekondigd.
Je kon met je vergunning gratis deelnemen aan wedstrijden te Lille of JMS/VLM, maar heb er daar bitter weinig tegengekomen.
Er zullen waarschijnlijk een groot aantal piloten ontgoocheld zijn geweest, ja ook jij Tony,dat heb je al meermaals laten merken, dat weet ondertussen wel al iedereen op het forum.
Ik weet wel dat ze nu al bezig zijn met de vergunningen voor komend seizoen.
Vandaag werd er reds een afspraak gemaakt met de landbouwer voor Assenede, en zie daar verder geen problemen ivm de vergunningsaanvraag. Zoals elk jaar neem ik de aanleg van het circuit voor mijn rekening, dus kan men zich daar zoals de laatste 5 jaar opnieuw verwachten aan een zanderige omloop met verschillende springbergen. Iets wat ik ondanks het feit dat ik en mijn zoontje en JMS-vergunning hebben graag voor de VMCF blijf doen,want heb daar een pak mooie herinneringen en vrienden aan overgehouden.
Heb voor de rest niks met de VMCF te maken, maar hoop toch dat ze het vertrouwen van hun piloten krijgen en ze een mooi seizoen tegemoet gaan. Zou volgens mij een groot probleem kunnen worden mocht ook de VMCF er mee ophouden te bestaan, want men verwacht nu reeds overvolle reeksen bij zowel MCLB als VLM door de magere VBM-kalender.
0 x
http://www.motocross-shop.be
DB-Service Zelzate
DB-Service Zelzate
-
Lu
- mxdn winner
da klopt Peter niemand is erbij gebaat mocht VMCF er mee stoppen!! En als de kans zich voordoet zal ik er met plezier nog eens terug gaan 

0 x
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
Peter, je zegt dat we de VMCF moeten steunen: waarom neem jij dan een VLM/JMS vergunning voor jou en je zoontje? Wij steunen de VMCF van in 2007, zowel ik als piloot, als met mijn zoontje als piloot, als met ondersteuning naar verschillende piloten toe!!! Ik zit er niet mee in dat ik op mijn fouten gewezen word, maar anderen moeten daar ook tegen kunnen (een forum is toch om je mening te zeggen he, positief of negatief). En dit zal het laatste zijn dat ik hier ga zeggen, want ik word het eigenlijk ook beu. Tijd zal raad brengen!!!
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
- Suz Haeck
- mx all time winner
Denk dat er velen Tony zen berichten als aanvallen of afbreken zien, maar dat men hier zen punt niet begrijpt , volgens mij wil hij enkel zeggen dat het deze keer aan het bestuur is om te bewijzen dat vmcf verder kan, dat piloten hun loyaliteit al meer dan genoeg getoond hebben en er nog echte fans zijn die blijven, als ik de topic een beetje kan volgen, zal het dit jaar denk ik zelfs nog moeilijker worden, omdat er al vele piloten gekozen hebben voor zekere dan het onzekere ! Ik denk gewoon dat ze beetje te laat op de proppen komen met hun kalender die hopelijk zen vruchten zal afzwieren, want idd niemand zit te wachten dat vmcf zou stoppen, maar kan de piloten wel begrijpen dat je wekelijks wil rijden en liefst als nog mogelijk is niet op laatste moment afkomen van de mx gaat niet door, Je kiest toch denk ik voor je federatie om er te rijden, niet om elke week te moeten vaststellen dat je andere lokatie moet gaan zoeken, in ieder geval veel succes en laat jullie niet kennen en bewijs het tegendeel
Laatst gewijzigd door Suz Haeck op Zo 25 Nov 2012, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Suz-mx Team