vlm arendonk 24 maart

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
St
Steff Kerckhofs
european champ mx2
Berichten: 247
Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 20:59
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Steff Kerckhofs Vr 22 Mar 2013, 13:51

Ge gaat da zelf moeten ontdekken denk ik hoe het erbij ligt.de ene zegt goed en de andere zegt slecht....zeker dt er al een deel piloten afhaken...
0 x


Gebruikersavatar
Joeri Grandjean
mx2 wk champ
Berichten: 634
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Houtvenne

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Joeri Grandjean Vr 22 Mar 2013, 14:52

perfect zal het er allesinds ni bijliggen he. Morgen nog wat sneeuw en vriestemperaturen, zondag 0°, mja, dan wordt het pas gevaarlijk.
0 x


*AKA* Schicht
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Werner Castelyns Vr 22 Mar 2013, 15:25

Met de wind van de afgelopen dagen droogt het supersnel op!
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Vr 22 Mar 2013, 16:58

de start ligt droog , het waait nog hard , dus hetgene wat nat is , droogt nog op,en morgen vriestemperaturen dus ...dat komt goed!
0 x


speaker Frankske
Gu
Guske Daneels
mx2 amateur champ
Berichten: 199
Lid geworden op: Vr 26 Feb 2010, 17:28
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Guske Daneels Vr 22 Mar 2013, 18:23

Mannen lig nu niet te speculeren op de staat van het parkoer,rijen moeten jullie doen of zijn jullie saloncrossers aan het worden of wat.
Ik begrijp heel goed als men zegt het is veel te duur als je de motor kapot rijdt in het diepe slijk maar vroeger was dat ook duur en reedt iedereen soms tot de zaal erin maar dat namen we er maar bij.
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Vr 22 Mar 2013, 18:51

groot gelijk guske.veel te hard verwend nu, ze gaan rijden wanneer ze willen en waar ze willen er is totaal geen federatiegevoel meer , gewoon afschaffen die dubbele vergunningen das 1groot vergif!!
0 x


speaker Frankske
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Mark Dejonghe Vr 22 Mar 2013, 18:59

Niet mee eens.!!!
0 x


Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Jurgen De Smet Vr 22 Mar 2013, 19:25

jeugd piloten zijn altijd welkom in de zusterfederatie vmcf te assenede waar ze zonder meerkost kunnen aan deelnemen en een superfinale voorgeschoteld krijgen .
0 x


De
Dennis Dierckx
125cc rookie
Berichten: 144
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 14:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Dennis Dierckx Vr 22 Mar 2013, 19:44

@ Frank ik denk dat vlm best blij mag zijn met die dubbele vergunning.
Of denk je dat plots iedereen komt of terugkomt naar vlm omdat het daar plots veel beter is.
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Filip Hardis Vr 22 Mar 2013, 21:41

Guske Daneels schreef:Mannen lig nu niet te speculeren op de staat van het parkoer,rijen moeten jullie doen of zijn jullie saloncrossers aan het worden of wat.
Ik begrijp heel goed als men zegt het is veel te duur als je de motor kapot rijdt in het diepe slijk maar vroeger was dat ook duur en reedt iedereen soms tot de zaal erin maar dat namen we er maar bij.


Guske, of Frankske,
ik heb ulle een voorstel! JULLIE betalen AL mijn kosten, en IK ga ELKE WEEK rijden, in wa voor omstandigheden dan ook! Deal??
Nee?? Stopt er dan toch mee om iemand da ni ga rijn ne saloncrosser te noemen!
Vroeger...... Vroeger was alles anders! Toen had Jeezeke het licht ok nog ni gebracht!

@ Dennis : Gij durft iet zegge zenne.... :D ;) :D
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Iv
Ivan Inniger
125cc junior EK
Berichten: 57
Lid geworden op: Di 02 Feb 2010, 15:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Ivan Inniger Vr 22 Mar 2013, 22:33

...en die sporen die worden alsmaar dieper...Nu is t al tot aan "de zaal" r in ! :-)
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Gunther Truyens Vr 22 Mar 2013, 22:45

vorige weeek was er ok heel goed te rijden ondanks de sneeuw van de dagen ervoor, gewoon afwachte zal veel vant weer zondag zelf afhangen!zolang het ma ni vriest!
0 x


Ma
Maarten Cremers
50cc rider
Berichten: 22
Lid geworden op: Do 03 Sep 2009, 20:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Maarten Cremers Vr 22 Mar 2013, 23:29

Ja met die vriestempraturen zal het zeker super liggen ! En vooral als de grond nat is ?!
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Paul Verdonschot Za 23 Mar 2013, 08:45

Frank Janssen schreef:de start ligt droog , het waait nog hard , dus hetgene wat nat is , droogt nog op,en morgen vriestemperaturen dus ...dat komt goed!



Volgens mij ist al van oktober geleden ,dat er nog iets heeft gedroogd frank ;) , je zal zien eens rond een uur of 10 en de grond is niet bevroren zal het gewoon een slijkfestijn zijn !! en niets anders :!:
0 x


paladin
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Za 23 Mar 2013, 08:53

Dennis Dierckx schreef:@ Frank ik denk dat vlm best blij mag zijn met die dubbele vergunning.
Of denk je dat plots iedereen komt of terugkomt naar vlm omdat het daar plots veel beter is.


niet iedereen wordt hier beter van he dennis ,de piloten ja ,die rijden waar ze willen , de federatie ja heeft een pak piloten meer , organisatoren moeten al zoeken om niet tegenover een vmbb organisatie in te richten of ze hebben 100piloten minder , de ene zal content zijn en de andere klaagt steen en been , 450 PILOTEN hebben en 250die rijden is toch wraakroepend niet?
toch eens aan een andere formule denken de volgende jaren.pas op een samenwerking is nodig , daar ben ik me van bewust , maar waarom de kalenders er niet op af stellen, gelijk nu wuustwezel ,en arendonk twee antwerpse gemeentes. veel te dicht bij elkaar , als je de affiche bekijkt ben je toch sneller geneigd naar wuustwezel te trekken,dus arendonk zal niet veel rijders trekken ,al een geluk dat er bk wedsrijden op programma staan zodat de rijders nu wel kleur moeten bekennen , voor wie ze kiezen!
0 x


speaker Frankske
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Mark Dejonghe Za 23 Mar 2013, 09:41

Aan alles zijn er voor en nadelen....
0 x


De
Dennis Dierckx
125cc rookie
Berichten: 144
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 14:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Dennis Dierckx Za 23 Mar 2013, 09:52

Dat probleem zal zich binnen enkele jaren wel zelf oplossen denk ik.
Dan gaan we blij mogen zijn dat we nog ergens kunnen rijden.
0 x


Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Mike Van Dijck Za 23 Mar 2013, 10:14

denk dat VLM de BMB calender eerst bekijk voor ze hun proeven selecteren, tog wel raar dat inters, nationalen elke keer proef hebben als BMB een mooie cross heeft in de buurt :)

wat slim gezien is, anders hade ze vant weekend direct 20 piloten minder gehad.
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Steve Van Avondt Za 23 Mar 2013, 10:45

Tuurlijk vallen er bewust proeven samen met bmb-wedstrijden..ze willen liefst een 'echte' vlm-piloot als kampioen.
maar het is een illusie te denken dat er veel piloten wakker liggen van het kampioenschap,alleen zij die sponsorgericht een bepaalde richting uitgestuurd worden gaan er rekening mee houden.
als in het huidige klimaat iedere piloot slechts in 1 federatie mag starten zitten er veel federaties in de sh*t en zeker ook bmb want alle niet-gp-rijders rijden ook in een liefhebbersfederatie.

vroeger was het anders en beter..ja.
maar,toen was er niet de 4-takt..als je het ding in de soep reed kosste je dat hooguit 20.000frank als je pech had..als je een 4-takt in de soep draait kost je dat al snel 2000€ en meer.een amateur wil dat echt niet voorhebben,laat staan 2 keer in één seizoen want dan zijn er die er moeten mee stoppen. alst tegenwoordig echt slijk is laat een deel hem staan en de andere helft start smorgens met de gedachte,we zien wel,als hij maar heel blijft,dast belangrijkste vandaag. das de realiteit.geen gezonde situatie.
zet ze allemaal terug op nen 2-takt en je ziet terug cross.
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Gunther Truyens Za 23 Mar 2013, 10:51

@steve da heb je groot gelijk in!ik heb ok jare 4takt gerede ma ben terug tweetakt gaan rijde!
rede blaas zone 4takt maaar eens op!alst slijk is moet je eens kijken hoeveel 4takte er staan te stomen,bij tweetaktjes is dit veel minder!we klagen steen en been dat cross duurder is ma we kopen allemaal ne 4takt!we bepalen allemaal zelf met welke moto we rijde dus doen het onszelf aan!en met een tweetaktje kun je makkelijk mee kijk ma na bram schoepen elke week mooi bij de eerste tien in vlm!
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer