Vlm verlaat de Fam
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Hendrickx WesHe
- 125cc junior EK
- Berichten: 64
- Lid geworden op: Wo 09 Dec 2009, 14:40
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Vlm verlaat de Fam
Ik hoor juist ene vertellen VLM weg bij de FAM !!!!
Nu gaan er veel naar de VBM komen lopen.
Mijn gedacht is

Nu gaan er veel naar de VBM komen lopen.
Mijn gedacht is
0 x
-
Peter De BackerPe
- mx all time winner
- Berichten: 1008
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Vlm verlaat de Fam
@ Andy,
Beide bonden zullen gewoon blijven bestaan.
Samensmelting zit er echt niet aan te komen.
Sommige reeksen zitten nu al overvol.
VLM-JMS sluiten gewoon aan bij UMC.
Dit is noodzakelijk om erkend te blijven door BLOSO, met de daar aangebonden mogelijke subsidies.
(veronderstel dat het FAM-fiasco in St-Lenaerts hierwel de doorslag geeft gegeven).
Er zal binnenkort nog goed nieuw bekend gemaakt worden voor de UMC-piloten. Zal het op het forum plaatsen als alles officieel is.
Beide bonden zullen gewoon blijven bestaan.
Samensmelting zit er echt niet aan te komen.
Sommige reeksen zitten nu al overvol.
VLM-JMS sluiten gewoon aan bij UMC.
Dit is noodzakelijk om erkend te blijven door BLOSO, met de daar aangebonden mogelijke subsidies.
(veronderstel dat het FAM-fiasco in St-Lenaerts hierwel de doorslag geeft gegeven).
Er zal binnenkort nog goed nieuw bekend gemaakt worden voor de UMC-piloten. Zal het op het forum plaatsen als alles officieel is.
0 x
http://www.motocross-shop.be
DB-Service Zelzate
DB-Service Zelzate
- Lucky Breugelmans
- ama sx 250 champ
- Berichten: 743
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:47
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: beringen
- Contact:
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: Vlm verlaat de Fam
@ Peter
ja da wist ik ook wel dat een samensmelting er niet zit aan te komen
maar dat zou pas goed nieuws zijn
ja da wist ik ook wel dat een samensmelting er niet zit aan te komen
maar dat zou pas goed nieuws zijn
0 x
- David De Merlier
- mx3 wk champ
- Berichten: 599
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:47
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Vlm verlaat de Fam
@Lucky, VBM wil ook graag naar de UMC
Jaman

0 x
http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Vlm verlaat de Fam
Hendrickx Wes schreef:Ik hoor juist ene vertellen VLM weg bij de FAM !!!!
Nu gaan er veel naar de VBM komen lopen.
Mijn gedacht is![]()
![]()
![]()
waarom zouden er veel overstappen naar VBM? Omdat ze liever de absurde FAM regels volgen?
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Rolly Geerkens
- mx2 wk champ
- Berichten: 655
- Lid geworden op: Vr 14 Aug 2009, 03:41
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Vlm verlaat de Fam
VBM zou ook de stap moeten doen naar de UMC en zo kan men dan eindelijk betere prijzen hanteren.
MAAR hopelijk krijgen ze ook alle vergunningen voor de omlopen dan tijdig in orde ,want hier knelde toch dikwijls het schoentje.
We zullen zien wat de toekomst brengt .
MAAR hopelijk krijgen ze ook alle vergunningen voor de omlopen dan tijdig in orde ,want hier knelde toch dikwijls het schoentje.
We zullen zien wat de toekomst brengt .
0 x
-
Hendrickx WesHe
- 125cc junior EK
- Berichten: 64
- Lid geworden op: Wo 09 Dec 2009, 14:40
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Vlm verlaat de Fam
@ Ettienne da bedoel ik juist waarom zouden ze naar de VBM lopen denk dat het merendeel de overstap juist aanroept.
Het is IK moest ermee lachen toen hij zei nu lopen de meeste naar de VBM.
@ Luc ik wist da ook al van s'morgens maar die andere die da wist te vertellen blijkbaar niet.
En veel volk naar de VBM lopen
ik moet er nog steeds mee lachen.
Het is IK moest ermee lachen toen hij zei nu lopen de meeste naar de VBM.
@ Luc ik wist da ook al van s'morgens maar die andere die da wist te vertellen blijkbaar niet.
En veel volk naar de VBM lopen
0 x
-
Billy MeesBi
- european champ mx2
- Berichten: 220
- Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Vlm verlaat de Fam
de juiste mensen rond de tafel en alles tegoei in de juiste lijntjes laten lopen en tis een stap in de toekomst die beter zal zijn denk ik
0 x
- Hendrik Lejeune
- ama lites national champ
- Berichten: 496
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:30
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Vlm verlaat de Fam
Rolly Geerkens schreef:VBM zou ook de stap moeten doen naar de UMC en zo kan men dan eindelijk betere prijzen hanteren.
MAAR hopelijk krijgen ze ook alle vergunningen voor de omlopen dan tijdig in orde ,want hier knelde toch dikwijls het schoentje.
We zullen zien wat de toekomst brengt .
er is ooit eens een 'stemming' geweest 'naaar het schijnt' op het einde van het seizoen 2008 bij de vbm piloten,en toen is 'naar het schijnt' beslist om verder te gaan met FAM.............misschien dat het nu anders zal zijn.................
0 x
www.purepassion.eu
alles voor de beginnende en ervaren trialist.
alles voor de beginnende en ervaren trialist.
-
Werner DewitWe
- mx1 wk rookie
- Berichten: 336
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:53
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Vlm verlaat de Fam
Denk ge nou echt da de VLM u zomaar laat gaan rijen waar ge wilt ?? De verzekering is veranderd , niet de bond hé !
0 x
It was 1989 my thoughts were short my hair was long !!
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
-
John De CremerJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 164
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:24
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Vlm verlaat de Fam
Werner, dat zou eens de nagel op de kop kunnen zijn !!!
Heb me laten vertellen dat ze de fam verlaten omdat het nog niet streng genoeg was ... ???
Begrijpe wie begrijpe kan ???
Nu onder UMC kunnen ze hun reglementen zelf zo streng maken als ze willen.
Wordt uitkijken !!!
Heb me laten vertellen dat ze de fam verlaten omdat het nog niet streng genoeg was ... ???
Begrijpe wie begrijpe kan ???
Nu onder UMC kunnen ze hun reglementen zelf zo streng maken als ze willen.
Wordt uitkijken !!!
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Vlm verlaat de Fam
vlm is helemaal niet streng wanneer ge u aan de reglementen houd en denk juist dat het de sterkte is van vlm dat ze het nooit echt uit de hand laten lopen , der moet tucht zijn , !!!
0 x
speaker Frankske
-
Sandy Van De PerreSa
- mxdn winner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Vlm verlaat de Fam
het zou nog sneller kunnen gedaan zijn voor het begint.
het is een hobby waarom strenge regels
laat ons hopen dat alles vlot verloopt
het is een hobby waarom strenge regels
laat ons hopen dat alles vlot verloopt
0 x
-
Bart WoutersBa
- 125cc junior EK
- Berichten: 61
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Booischot
- Contact:
Re: Vlm verlaat de Fam
zou er nu ook geen kleine verandering in het regelement kome,zoals da je mag rijde van/tot aan uw bus of caravan en parkoer.zou ni slecht zijn.
0 x
nieuwelingen MX2 nr.32
- Nikita Lambrix
- 80cc pilot
- Berichten: 43
- Lid geworden op: Ma 02 Nov 2009, 10:00
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Veldwezelt
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Vlm verlaat de Fam
bij vlm zitten er ne hoop die vergeten da mensen crossen voor hun plezier.
regels moeten er zijn, maar ge moet ni overdrijven he.
zolang dezelfde oudstrijders(voor sommige mag da letterlijk genomen worden) daar krampachtig vasthouden aan hun postje zal daar nooit iets veranderen. ik vraag me echt af of de prijs van een vergunning nu ook zal zakken naar prijs van de andere bonden? da zal wel ni...
regels moeten er zijn, maar ge moet ni overdrijven he.
zolang dezelfde oudstrijders(voor sommige mag da letterlijk genomen worden) daar krampachtig vasthouden aan hun postje zal daar nooit iets veranderen. ik vraag me echt af of de prijs van een vergunning nu ook zal zakken naar prijs van de andere bonden? da zal wel ni...
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Davy DerbovenDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 311
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: noorderwijk city
Re: Vlm verlaat de Fam
Rijden van bus tot aan start !!!
Der zijn er die harder rijden naast het parcour dan er op !!
Hoeft echt niet voor mij ,en als je zelf kinderen hebt zul je van hetzelfde gedacht zijn !!
greetz davy
Der zijn er die harder rijden naast het parcour dan er op !!
Hoeft echt niet voor mij ,en als je zelf kinderen hebt zul je van hetzelfde gedacht zijn !!
greetz davy
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Vlm verlaat de Fam
De rijders die zich misdragen in het rennerspark zijn nog altijd snel tot de orde geroepen, daar moeten andere rijders niet de dupe van zijn.
...en dan is het verhaal van het "afspannen" van het rennerspark ook opgelost!
Niemand zit er dan nog iets mee in om wat verder te gaan staan.
...en dan is het verhaal van het "afspannen" van het rennerspark ook opgelost!
Niemand zit er dan nog iets mee in om wat verder te gaan staan.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten