Vlm verlaat de Fam

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Luc Dejonghe Vr 29 Okt 2010, 22:23

goe gezien moens :D
0 x


He
Hendrickx Wes
125cc junior EK
Berichten: 64
Lid geworden op: Wo 09 Dec 2009, 14:40
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Hendrickx Wes Vr 29 Okt 2010, 22:28

Ik hoor juist ene vertellen VLM weg bij de FAM !!!!
Nu gaan er veel naar de VBM komen lopen.
Mijn gedacht is :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x


Pe
Peter De Backer
mx all time winner
Berichten: 1008
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Peter De Backer Vr 29 Okt 2010, 23:01

@ Andy,

Beide bonden zullen gewoon blijven bestaan.

Samensmelting zit er echt niet aan te komen.

Sommige reeksen zitten nu al overvol.

VLM-JMS sluiten gewoon aan bij UMC.
Dit is noodzakelijk om erkend te blijven door BLOSO, met de daar aangebonden mogelijke subsidies.

(veronderstel dat het FAM-fiasco in St-Lenaerts hierwel de doorslag geeft gegeven).

Er zal binnenkort nog goed nieuw bekend gemaakt worden voor de UMC-piloten. Zal het op het forum plaatsen als alles officieel is.
0 x


Gebruikersavatar
Lucky Breugelmans
ama sx 250 champ
Berichten: 743
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:47
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: beringen
Contact:

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Lucky Breugelmans Vr 29 Okt 2010, 23:15

@ wes da wisten we deze morgen al hoor. :)
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Andy Moens Vr 29 Okt 2010, 23:57

@ Peter

ja da wist ik ook wel dat een samensmelting er niet zit aan te komen

maar dat zou pas goed nieuws zijn ;)
0 x


Gebruikersavatar
David De Merlier
mx3 wk champ
Berichten: 599
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:47
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor David De Merlier Za 30 Okt 2010, 00:40

@Lucky, VBM wil ook graag naar de UMC :D Jaman :roll: :shock: :D
0 x


http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Etienne Dierckx Za 30 Okt 2010, 09:24

Hendrickx Wes schreef:Ik hoor juist ene vertellen VLM weg bij de FAM !!!!
Nu gaan er veel naar de VBM komen lopen.
Mijn gedacht is :lol: :lol: :lol: :lol:


waarom zouden er veel overstappen naar VBM? Omdat ze liever de absurde FAM regels volgen?
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Rolly Geerkens
mx2 wk champ
Berichten: 655
Lid geworden op: Vr 14 Aug 2009, 03:41
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Rolly Geerkens Za 30 Okt 2010, 10:10

VBM zou ook de stap moeten doen naar de UMC en zo kan men dan eindelijk betere prijzen hanteren.

MAAR hopelijk krijgen ze ook alle vergunningen voor de omlopen dan tijdig in orde ,want hier knelde toch dikwijls het schoentje.

We zullen zien wat de toekomst brengt .
0 x


He
Hendrickx Wes
125cc junior EK
Berichten: 64
Lid geworden op: Wo 09 Dec 2009, 14:40
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Hendrickx Wes Za 30 Okt 2010, 10:48

@ Ettienne da bedoel ik juist waarom zouden ze naar de VBM lopen denk dat het merendeel de overstap juist aanroept.
Het is IK moest ermee lachen toen hij zei nu lopen de meeste naar de VBM.

@ Luc ik wist da ook al van s'morgens maar die andere die da wist te vertellen blijkbaar niet.

En veel volk naar de VBM lopen :lol: :lol: ik moet er nog steeds mee lachen.
0 x


Bi
Billy Mees
european champ mx2
Berichten: 220
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Billy Mees Za 30 Okt 2010, 14:06

de juiste mensen rond de tafel en alles tegoei in de juiste lijntjes laten lopen en tis een stap in de toekomst die beter zal zijn denk ik
0 x


Gebruikersavatar
Hendrik Lejeune
ama lites national champ
Berichten: 496
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:30
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Hendrik Lejeune Za 30 Okt 2010, 18:54

Rolly Geerkens schreef:VBM zou ook de stap moeten doen naar de UMC en zo kan men dan eindelijk betere prijzen hanteren.

MAAR hopelijk krijgen ze ook alle vergunningen voor de omlopen dan tijdig in orde ,want hier knelde toch dikwijls het schoentje.

We zullen zien wat de toekomst brengt .



er is ooit eens een 'stemming' geweest 'naaar het schijnt' op het einde van het seizoen 2008 bij de vbm piloten,en toen is 'naar het schijnt' beslist om verder te gaan met FAM.............misschien dat het nu anders zal zijn.................
0 x


www.purepassion.eu
alles voor de beginnende en ervaren trialist.
We
Werner Dewit
mx1 wk rookie
Berichten: 336
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:53
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Werner Dewit Za 30 Okt 2010, 20:24

Denk ge nou echt da de VLM u zomaar laat gaan rijen waar ge wilt ?? De verzekering is veranderd , niet de bond hé !
0 x


It was 1989 my thoughts were short my hair was long !!
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
Jo
John De Cremer
mx2 amateur champ
Berichten: 164
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:24
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor John De Cremer Za 30 Okt 2010, 21:55

Werner, dat zou eens de nagel op de kop kunnen zijn !!!
Heb me laten vertellen dat ze de fam verlaten omdat het nog niet streng genoeg was ... ???
Begrijpe wie begrijpe kan ???
Nu onder UMC kunnen ze hun reglementen zelf zo streng maken als ze willen.
Wordt uitkijken !!!
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Frank Janssen Za 30 Okt 2010, 22:00

vlm is helemaal niet streng wanneer ge u aan de reglementen houd en denk juist dat het de sterkte is van vlm dat ze het nooit echt uit de hand laten lopen , der moet tucht zijn , !!!
0 x


speaker Frankske
Sa
Sandy Van De Perre
mxdn winner
Berichten: 933
Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Sandy Van De Perre Za 30 Okt 2010, 22:02

het zou nog sneller kunnen gedaan zijn voor het begint.
het is een hobby waarom strenge regels :?:
laat ons hopen dat alles vlot verloopt
0 x


Ba
Bart Wouters
125cc junior EK
Berichten: 61
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Booischot
Contact:

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Bart Wouters Zo 31 Okt 2010, 10:22

zou er nu ook geen kleine verandering in het regelement kome,zoals da je mag rijde van/tot aan uw bus of caravan en parkoer.zou ni slecht zijn.
0 x


nieuwelingen MX2 nr.32
Gebruikersavatar
Nikita Lambrix
80cc pilot
Berichten: 43
Lid geworden op: Ma 02 Nov 2009, 10:00
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Veldwezelt

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Nikita Lambrix Zo 31 Okt 2010, 10:41

@ frankske: je hebt tucht en je hebt muggenzifterij...
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Filip Hardis Zo 31 Okt 2010, 11:37

bij vlm zitten er ne hoop die vergeten da mensen crossen voor hun plezier.
regels moeten er zijn, maar ge moet ni overdrijven he.
zolang dezelfde oudstrijders(voor sommige mag da letterlijk genomen worden) daar krampachtig vasthouden aan hun postje zal daar nooit iets veranderen. ik vraag me echt af of de prijs van een vergunning nu ook zal zakken naar prijs van de andere bonden? da zal wel ni...
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Davy Derboven Zo 31 Okt 2010, 12:18

Rijden van bus tot aan start !!! :shock: :shock:
Der zijn er die harder rijden naast het parcour dan er op !!
Hoeft echt niet voor mij ,en als je zelf kinderen hebt zul je van hetzelfde gedacht zijn !!

greetz davy
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Vlm verlaat de Fam

Berichtdoor Werner Castelyns Zo 31 Okt 2010, 12:22

De rijders die zich misdragen in het rennerspark zijn nog altijd snel tot de orde geroepen, daar moeten andere rijders niet de dupe van zijn.

...en dan is het verhaal van het "afspannen" van het rennerspark ook opgelost!
Niemand zit er dan nog iets mee in om wat verder te gaan staan.
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten

Aanmelden · Registreer