JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Kr
Kristof Verdeyen
mx2 amateur champ
Berichten: 186
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Haacht

JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Kristof Verdeyen Ma 11 Okt 2010, 17:05

0 x


See you at the gate!
Ba
Bart Wouters
125cc junior EK
Berichten: 61
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Booischot
Contact:

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Bart Wouters Ma 11 Okt 2010, 18:44

parkoer licht al klaar, heel het rennerspark is de grond aangereden.foto's komen er deze week normaal ook nog op,mss een filmke van het parkoer.
0 x


nieuwelingen MX2 nr.32
Li
Linda Surinx
mx2 wk rookie
Berichten: 256
Lid geworden op: Vr 11 Dec 2009, 19:43
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Linda Surinx Di 12 Okt 2010, 21:31

Heeft er iemand een adres
0 x


Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Mike Van Dijck Di 12 Okt 2010, 21:48

zelfde plek als voorg jaar?
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Ba
Bart Wouters
125cc junior EK
Berichten: 61
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Booischot
Contact:

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Bart Wouters Do 14 Okt 2010, 08:27

@ mike parkoer licht bijna op de zelfde plaats van vorig jaar maar langs de andere kant vant straat.
0 x


nieuwelingen MX2 nr.32
Gebruikersavatar
Annelies Van Thielen
mx1 wk rookie
Berichten: 332
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 11:43
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Tessenderlo
Contact:

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Annelies Van Thielen Do 14 Okt 2010, 09:15

Adres is: Gilseinde - 2380 Ravels zo staat op de website van VLM.
0 x


www.k-9pics.be

Racing Pics - MX ain't nothing without a women's eye!
www.racingpics.be
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Petrus De Winter Do 14 Okt 2010, 12:46

Mee welk ander parcoer kunde dieje grond daar vergelijken ?
Zanderig, hard of tussenin ?
0 x


Di
Dirk Van De Perre
mx2 amateur champ
Berichten: 150
Lid geworden op: Do 12 Nov 2009, 17:26
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Oud Turnhout

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Dirk Van De Perre Do 14 Okt 2010, 14:57

heeft er iemand een wedstrijdschema van zaterdag
0 x


Gebruikersavatar
Francois Rombouts
mx2 wk rookie
Berichten: 264
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: lier
Contact:

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Francois Rombouts Do 14 Okt 2010, 17:42

@Petrus
tussenin ist hard zanderig :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Frank Janssen Do 14 Okt 2010, 19:55

jammer dat deze cross meteen de afsluiter van het seizoen word :(
0 x


speaker Frankske
Ba
Bart Wouters
125cc junior EK
Berichten: 61
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Booischot
Contact:

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Bart Wouters Do 14 Okt 2010, 20:19

heb er net op gerede parkoer ligt vrij hard ,maar het is een zanderige ondergond,denk dat je het een beetjes me retie kan vergelijken
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Frank Janssen Do 14 Okt 2010, 20:30

de regen die ze voor morgen voorspellen kan het circuit mss wat veranderen he bart
0 x


speaker Frankske
Kr
Kristof Verdeyen
mx2 amateur champ
Berichten: 186
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Haacht

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Kristof Verdeyen Do 14 Okt 2010, 20:50

Als je in de GPS Gilseinde ingeeft zal je er probleemloos komen.
Zelf getest!
0 x


See you at the gate!
Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Mike Van Dijck Vr 15 Okt 2010, 19:06

normaal staan er tog pijltjes tege het weekend? vrij simpel te vinden normaal denk..

Ik zal er ook bijzijn.. hopelijk houd mijne pols het lang genoeg vol
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Gebruikersavatar
Rob Vandewinkel
125cc rookie
Berichten: 124
Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: bree
Contact:

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Rob Vandewinkel Vr 15 Okt 2010, 19:37

heb juist mijne crossmotor helemaal inorde gemaakt want ga er weer bij zijn en zeker nu dit de laatste cross is want ben al aan het uitkijken naar volgend seizoen :lol:
0 x


vlm nieuweling mx1a #22
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Filip Hardis Za 16 Okt 2010, 11:07

hoe is het daar vandaag gesteld na de regenval van gisteren?
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Petrus De Winter Za 16 Okt 2010, 13:01

Bart Wouters schreef:parkoer licht al klaar, heel het rennerspark is de grond aangereden.foto's komen er deze week normaal ook nog op,mss een filmke van het parkoer.


Ferm fotos en filmke ????? , ziet er goed!!!!!!
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Frank Janssen Zo 17 Okt 2010, 18:42

de slotwedstrijd bracht niet de grote massa te been in ravels , maar de reeksen waren het aanzien meer dan waard , de juniors en quadreeksen waren een streling voor het oog de juniores werden volledig beheerst door het viertal sillien , geens vols en bosch
sillien die won de eerste reeks na heel wat schermutselingen en een val van geens bracht niet meer de spanning om de reekszege, geens bleef wel op 2 voor de man van de remonte nigel vols die vanuit de buik van het peloton kwam opzetten naar een bijzonder fraaie derde plaats.de tweede reeks werd op gang getrokken door joeri andries die het voorin een viertal rondsen volhield eer bosch kon overnemen en de drie tenoren dan geens sillien en vols zaten erg ver achterin , maar in een mum van tijd kregen we 5leiders met sillien , bosch , geens vols en andries.een sterke vols die bemoedigende woordjes kreeg na de eerste reeks van ondergetekende voelde zich blijkbaar gesterkt , of was het omdat de mama er niet bij was? kortom spanning ten top met sillien geens en vols , vols trok ten aanval en geens wou de leider bedreigen maar sloeg tegen de vlakte ;vols kreeg vleugels en greep roy sillien bij het nekvel , de zege zat erin voor vols want bosch werd opgejaagd door sanders en andries , maar bosch wou van geen wijken weten en speelde ongewild scheidsrechter , in de slotronde kwam bosch nog bij sillien , maar er over wippen lukte niet .een sterke prestatie voor sillien en nigel vols die de menigte toch serieus konden bekoren samen met vechtjas heikki geens waren ze de sterksten in koers. de inters werden beheerst door sven wouters op een nieuwe machine hij ging in de eindstand sven scheynen en gerry vanden brande vooraf . de nationalen werden overklast door rik pijnen die glenn vdschraelen tot de orde ging roepen maikel maas werd erg mooi derde. de zijspannen werden beheerst door wim en dennis van den bulck die thuisrijders van de plas schoppe en eric vercammen en dries vandenbroek mee op het podium zagen.de titel bij de amateurs ging naar segers ,van buel terwijl tom tessely en kim vervoort de dagzege wegkaapten.het seizoen zit erop en we gaan ons weer een koude winter mogen vervelen,al zien we mekaar op de familie dag terug op de lissenvijver in geel op 31 oktober.volg aandachtig de vlm site voor wijzzigingen op het seizoen 2011 , hopelijk zien we mekaar volgend seizoen terug!greets franksken
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Frank Janssen Zo 17 Okt 2010, 18:49

spoedig herstel aan wim kesselaers van dapa sport en natasja haesendonckx de quadrijdster die voor de eerste maal op een solomotor plaatsnam die beiden een serieuze blessure hebben opgelopen en de eerst komende uren onder het mes moeten .veel beterschap aan beide piloten!!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt

Berichtdoor Filip Hardis Zo 17 Okt 2010, 19:10

ik vond het ne gerellige paardemolen! ni meer, ni minder!
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten

Aanmelden · Registreer