JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
-
Kristof VerdeyenKr
- mx2 amateur champ
- Berichten: 186
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Haacht
JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
Allen daarheen check ook
http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 4280067633
http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 4280067633
0 x
See you at the gate!
-
Bart WoutersBa
- 125cc junior EK
- Berichten: 61
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Booischot
- Contact:
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
parkoer licht al klaar, heel het rennerspark is de grond aangereden.foto's komen er deze week normaal ook nog op,mss een filmke van het parkoer.
0 x
nieuwelingen MX2 nr.32
-
Linda SurinxLi
- mx2 wk rookie
- Berichten: 256
- Lid geworden op: Vr 11 Dec 2009, 19:43
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Bart WoutersBa
- 125cc junior EK
- Berichten: 61
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Booischot
- Contact:
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
@ mike parkoer licht bijna op de zelfde plaats van vorig jaar maar langs de andere kant vant straat.
0 x
nieuwelingen MX2 nr.32
- Annelies Van Thielen
- mx1 wk rookie
- Berichten: 332
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 11:43
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Tessenderlo
- Contact:
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
Adres is: Gilseinde - 2380 Ravels zo staat op de website van VLM.
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
Mee welk ander parcoer kunde dieje grond daar vergelijken ?
Zanderig, hard of tussenin ?
Zanderig, hard of tussenin ?
0 x
-
Dirk Van De PerreDi
- mx2 amateur champ
- Berichten: 150
- Lid geworden op: Do 12 Nov 2009, 17:26
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Oud Turnhout
- Francois Rombouts
- mx2 wk rookie
- Berichten: 264
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: lier
- Contact:
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
jammer dat deze cross meteen de afsluiter van het seizoen word 
0 x
speaker Frankske
-
Bart WoutersBa
- 125cc junior EK
- Berichten: 61
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Booischot
- Contact:
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
heb er net op gerede parkoer ligt vrij hard ,maar het is een zanderige ondergond,denk dat je het een beetjes me retie kan vergelijken
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
de regen die ze voor morgen voorspellen kan het circuit mss wat veranderen he bart
0 x
speaker Frankske
-
Kristof VerdeyenKr
- mx2 amateur champ
- Berichten: 186
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Haacht
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
Als je in de GPS Gilseinde ingeeft zal je er probleemloos komen.
Zelf getest!
Zelf getest!
0 x
See you at the gate!
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
normaal staan er tog pijltjes tege het weekend? vrij simpel te vinden normaal denk..
Ik zal er ook bijzijn.. hopelijk houd mijne pols het lang genoeg vol
Ik zal er ook bijzijn.. hopelijk houd mijne pols het lang genoeg vol
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
- Rob Vandewinkel
- 125cc rookie
- Berichten: 124
- Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: bree
- Contact:
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
heb juist mijne crossmotor helemaal inorde gemaakt want ga er weer bij zijn en zeker nu dit de laatste cross is want ben al aan het uitkijken naar volgend seizoen 
0 x
vlm nieuweling mx1a #22
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
hoe is het daar vandaag gesteld na de regenval van gisteren?
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
Bart Wouters schreef:parkoer licht al klaar, heel het rennerspark is de grond aangereden.foto's komen er deze week normaal ook nog op,mss een filmke van het parkoer.
Ferm fotos en filmke ????? , ziet er goed!!!!!!
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
de slotwedstrijd bracht niet de grote massa te been in ravels , maar de reeksen waren het aanzien meer dan waard , de juniors en quadreeksen waren een streling voor het oog de juniores werden volledig beheerst door het viertal sillien , geens vols en bosch
sillien die won de eerste reeks na heel wat schermutselingen en een val van geens bracht niet meer de spanning om de reekszege, geens bleef wel op 2 voor de man van de remonte nigel vols die vanuit de buik van het peloton kwam opzetten naar een bijzonder fraaie derde plaats.de tweede reeks werd op gang getrokken door joeri andries die het voorin een viertal rondsen volhield eer bosch kon overnemen en de drie tenoren dan geens sillien en vols zaten erg ver achterin , maar in een mum van tijd kregen we 5leiders met sillien , bosch , geens vols en andries.een sterke vols die bemoedigende woordjes kreeg na de eerste reeks van ondergetekende voelde zich blijkbaar gesterkt , of was het omdat de mama er niet bij was? kortom spanning ten top met sillien geens en vols , vols trok ten aanval en geens wou de leider bedreigen maar sloeg tegen de vlakte ;vols kreeg vleugels en greep roy sillien bij het nekvel , de zege zat erin voor vols want bosch werd opgejaagd door sanders en andries , maar bosch wou van geen wijken weten en speelde ongewild scheidsrechter , in de slotronde kwam bosch nog bij sillien , maar er over wippen lukte niet .een sterke prestatie voor sillien en nigel vols die de menigte toch serieus konden bekoren samen met vechtjas heikki geens waren ze de sterksten in koers. de inters werden beheerst door sven wouters op een nieuwe machine hij ging in de eindstand sven scheynen en gerry vanden brande vooraf . de nationalen werden overklast door rik pijnen die glenn vdschraelen tot de orde ging roepen maikel maas werd erg mooi derde. de zijspannen werden beheerst door wim en dennis van den bulck die thuisrijders van de plas schoppe en eric vercammen en dries vandenbroek mee op het podium zagen.de titel bij de amateurs ging naar segers ,van buel terwijl tom tessely en kim vervoort de dagzege wegkaapten.het seizoen zit erop en we gaan ons weer een koude winter mogen vervelen,al zien we mekaar op de familie dag terug op de lissenvijver in geel op 31 oktober.volg aandachtig de vlm site voor wijzzigingen op het seizoen 2011 , hopelijk zien we mekaar volgend seizoen terug!greets franksken
sillien die won de eerste reeks na heel wat schermutselingen en een val van geens bracht niet meer de spanning om de reekszege, geens bleef wel op 2 voor de man van de remonte nigel vols die vanuit de buik van het peloton kwam opzetten naar een bijzonder fraaie derde plaats.de tweede reeks werd op gang getrokken door joeri andries die het voorin een viertal rondsen volhield eer bosch kon overnemen en de drie tenoren dan geens sillien en vols zaten erg ver achterin , maar in een mum van tijd kregen we 5leiders met sillien , bosch , geens vols en andries.een sterke vols die bemoedigende woordjes kreeg na de eerste reeks van ondergetekende voelde zich blijkbaar gesterkt , of was het omdat de mama er niet bij was? kortom spanning ten top met sillien geens en vols , vols trok ten aanval en geens wou de leider bedreigen maar sloeg tegen de vlakte ;vols kreeg vleugels en greep roy sillien bij het nekvel , de zege zat erin voor vols want bosch werd opgejaagd door sanders en andries , maar bosch wou van geen wijken weten en speelde ongewild scheidsrechter , in de slotronde kwam bosch nog bij sillien , maar er over wippen lukte niet .een sterke prestatie voor sillien en nigel vols die de menigte toch serieus konden bekoren samen met vechtjas heikki geens waren ze de sterksten in koers. de inters werden beheerst door sven wouters op een nieuwe machine hij ging in de eindstand sven scheynen en gerry vanden brande vooraf . de nationalen werden overklast door rik pijnen die glenn vdschraelen tot de orde ging roepen maikel maas werd erg mooi derde. de zijspannen werden beheerst door wim en dennis van den bulck die thuisrijders van de plas schoppe en eric vercammen en dries vandenbroek mee op het podium zagen.de titel bij de amateurs ging naar segers ,van buel terwijl tom tessely en kim vervoort de dagzege wegkaapten.het seizoen zit erop en we gaan ons weer een koude winter mogen vervelen,al zien we mekaar op de familie dag terug op de lissenvijver in geel op 31 oktober.volg aandachtig de vlm site voor wijzzigingen op het seizoen 2011 , hopelijk zien we mekaar volgend seizoen terug!greets franksken
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
spoedig herstel aan wim kesselaers van dapa sport en natasja haesendonckx de quadrijdster die voor de eerste maal op een solomotor plaatsnam die beiden een serieuze blessure hebben opgelopen en de eerst komende uren onder het mes moeten .veel beterschap aan beide piloten!!
0 x
speaker Frankske
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: JMS - VLM Ravels 16 en 17okt
ik vond het ne gerellige paardemolen! ni meer, ni minder!
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten