mx zaterdag tiegem

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Jonathan Claeys
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Vr 23 Apr 2010, 05:16
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

mx zaterdag tiegem

Berichtdoor Jonathan Claeys Do 01 Mei 2014, 08:31

ik heb een vraagske
mag ik zaterdag meedoen met mijn wallaroo in de speciale crossreeks of zijn het alleen maar schakelbrommers da mogen meedoen?
en wanneer zijn het inschrijvingen?
mvg jona
0 x


De
Depetter David
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 14:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: mx zaterdag tiegem

Berichtdoor Depetter David Do 01 Mei 2014, 12:16

aparte reeks voor brommers en mobiletten en nrm reeks pitbikes apart
0 x


Be
Beau Delobelle
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 07:47
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VJMO

Re: mx zaterdag tiegem

Berichtdoor Beau Delobelle Do 01 Mei 2014, 17:59

voor foto's en info cross tiegem : zie link https://www.facebook.com/events/692330044139826/
0 x


Gebruikersavatar
Jonathan Claeys
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Vr 23 Apr 2010, 05:16
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: mx zaterdag tiegem

Berichtdoor Jonathan Claeys Do 01 Mei 2014, 18:14

ok merciekes
0 x


Kr
Kris Petit
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2014, 17:03
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: mx zaterdag tiegem

Berichtdoor Kris Petit Do 01 Mei 2014, 18:52

Brommers met of zonder transponder ?
0 x


De
Depetter David
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 14:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: mx zaterdag tiegem

Berichtdoor Depetter David Do 01 Mei 2014, 18:55

pitbike met brommers nrm zonder
0 x


Kr
Kris Petit
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2014, 17:03
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: mx zaterdag tiegem

Berichtdoor Kris Petit Do 01 Mei 2014, 20:35

Ok podium of niet ?
0 x


De
Depetter David
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 14:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: mx zaterdag tiegem

Berichtdoor Depetter David Do 01 Mei 2014, 20:57

ja nrm wel word ge toch ke naar voor geroepen
0 x


Ro
Rogge Bart
european champ mx2
Berichten: 216
Lid geworden op: Za 19 Sep 2009, 09:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: mx zaterdag tiegem

Berichtdoor Rogge Bart Vr 02 Mei 2014, 15:57

Broodjesrunner zal zaterdag van smiddags al aanwezig zijn met croissants, chocoladekoeken, verse belegde broodjes naast Janson ijskar kelly en debby de zaterdag s'middags en de zondag vanaf 7u30 smorgens aan de tent.

:oops:
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 6 gasten

Aanmelden · Registreer