vmcf peutie vilvoorde
-
Pascal PietersPa
- ama lites national champ
- Berichten: 467
- Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:05
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: oilst
Re: vmcf peutie vilvoorde
woowwww zoveel bergen weeral een klein dubbelke tssss,mij zien ze dan toch ni..
0 x
-
Jurgen De SmetJu
- mx2 wk champ
- Berichten: 604
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: vmcf peutie vilvoorde
Man man er liggen ongeveer 5 bergen in en een dubbel . Licht zanderige grond .
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: vmcf peutie vilvoorde
walter vantilt 2 schreef:Guy Dick, als je zegt dat je met een mclb vergunning nergens mag rijden, ben je mis! Je krijgt er afvaardigingen om elders te gaan rijden! Bmb, Vlm, Vmcf of waar dan ook. Maar,mclb heeft regels! Een betrouwbare kalender, waardoor het NIET nodig is, om elders te MOETEN gaan rijden. Groeten.
Ik heb geschreven dat je nergens anders GRATIS mag rijden, daar heb ik 200% gelijk in...
Het is een vaststaand feit dat - op amateur-nivo - enkel VLM en MCLB een betrouwbare kalender hebben omdat ze met inrichters werken. Daar is geen discussie over.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Steve Van CalsterSt
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Do 10 Mei 2012, 18:26
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: vmcf peutie vilvoorde
Ze kunnen nogal klagen en zagen hee Jürgen.
Al die vmcf wil rijden zullen op post zijn
Al die naar een andere federatie overgestapt zijn klaag en zaag op jullie eigen topic!
Al die vmcf wil rijden zullen op post zijn
Al die naar een andere federatie overgestapt zijn klaag en zaag op jullie eigen topic!
0 x
-
Jo AmericaJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 62
- Lid geworden op: Ma 27 Aug 2012, 23:33
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
-
Jurgen Van CampJu
- 125cc junior EK
- Berichten: 60
- Lid geworden op: Do 10 Mei 2012, 19:33
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: vmcf peutie vilvoorde
Was al bij al nog geslaagd croske. Met alle respect, maar die reeks zijspannen en quads daar moeten ze toch eens over nadenken.
Je kan toch geen reeks inlassen voor 3 zijspannen zoals zondag, was ook niet de eerste keer dacht ik.
Die mannen moeten ook rijden natuurlijk maar toch, op die manier kunnen die daar toch weinig plezier aan hebben volgens mij.
Je kan toch geen reeks inlassen voor 3 zijspannen zoals zondag, was ook niet de eerste keer dacht ik.
Die mannen moeten ook rijden natuurlijk maar toch, op die manier kunnen die daar toch weinig plezier aan hebben volgens mij.
0 x
-
Thibo VdhauweTh
- 125cc junior EK
- Berichten: 89
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 19:08
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: vmcf peutie vilvoorde
foto's van zondag .. met het logo van mijn vriendin..
Zij maakt normaal gezien al de foto's .. maar door mijn blessure, was ik eens aan de beurt!
toevoegen, en dan bekijken maar!
https://www.facebook.com/sarah.heyvaert.37
Zij maakt normaal gezien al de foto's .. maar door mijn blessure, was ik eens aan de beurt!
toevoegen, en dan bekijken maar!
https://www.facebook.com/sarah.heyvaert.37
0 x
-
Jurgen De SmetJu
- mx2 wk champ
- Berichten: 604
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: vmcf peutie vilvoorde
beste mx vrienden
we hebben iets geprobeerd dit weekend met die american race . sommige kwamen zeggen tof eens iets anders . anders zeiden voor mij hoef het niet .
1 ding wil ik recht zeggen de punten telling is niet verlopen zoals het moest . per categorie beginnen met 25 p dan 22 p 20 p dit was een groot nadeel in reeksen waar weinig piloten waren in hun categorie . ik heef even een voorbeeld . nationalen mx 2 waren dit weekend met zijn 3
. eerste reeks michael fraeyman heeft problemen met bril stopt even en hervat da, de reeks om als laatste binnen te komen andere mx 2 piloten rijden 2 plaats en, 5plaats van de 14 . michael vertrekt nu eerste en de andere mx2 piloten kunnen hem niet gaan halen . hij strijkt zo de 25 punten op en is zeker van de overwinning want 20 en 25 is het en niet 1 + 12pl = 13 p
hierbij mijn oprechte SORRY ik heb dit over het oog gezien .
hierbij heb ik alle klasses met het hand uitgerekend en een kleine rechtzetting bij sommige reeksen ( bij de meeste was het ok )
beloften :
1 robbe simons ipv : vanclee
2ocula seppe simons
3 ocula jelle seppe
nieuwelingen a
1 van looy nils ipv : brisme kris
2brisme kris van looy nils
3 brooze gary thaon loic
nationalen mx1
1 meese Kenneth ipv meese
2 uten glenn van dievel
3 van dievel giani uten
natioanlen mx 2
1 marchand florian ipv michael
2 vandekerckhove donny florian
3 fraeyman michael donny
bij deze even rechtgezet en nogmaals sorry uit mijn fouten leer ik he .
ps ge moet nu niet achter een andere beker komen vragen he

we hebben iets geprobeerd dit weekend met die american race . sommige kwamen zeggen tof eens iets anders . anders zeiden voor mij hoef het niet .
1 ding wil ik recht zeggen de punten telling is niet verlopen zoals het moest . per categorie beginnen met 25 p dan 22 p 20 p dit was een groot nadeel in reeksen waar weinig piloten waren in hun categorie . ik heef even een voorbeeld . nationalen mx 2 waren dit weekend met zijn 3
. eerste reeks michael fraeyman heeft problemen met bril stopt even en hervat da, de reeks om als laatste binnen te komen andere mx 2 piloten rijden 2 plaats en, 5plaats van de 14 . michael vertrekt nu eerste en de andere mx2 piloten kunnen hem niet gaan halen . hij strijkt zo de 25 punten op en is zeker van de overwinning want 20 en 25 is het en niet 1 + 12pl = 13 p
hierbij mijn oprechte SORRY ik heb dit over het oog gezien .
hierbij heb ik alle klasses met het hand uitgerekend en een kleine rechtzetting bij sommige reeksen ( bij de meeste was het ok )
beloften :
1 robbe simons ipv : vanclee
2ocula seppe simons
3 ocula jelle seppe
nieuwelingen a
1 van looy nils ipv : brisme kris
2brisme kris van looy nils
3 brooze gary thaon loic
nationalen mx1
1 meese Kenneth ipv meese
2 uten glenn van dievel
3 van dievel giani uten
natioanlen mx 2
1 marchand florian ipv michael
2 vandekerckhove donny florian
3 fraeyman michael donny
bij deze even rechtgezet en nogmaals sorry uit mijn fouten leer ik he .
ps ge moet nu niet achter een andere beker komen vragen he
0 x
-
Luc DefraineLu
- 50cc rider
- Berichten: 12
- Lid geworden op: Di 18 Dec 2012, 21:26
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: S.P.Leeuw
Re: vmcf peutie vilvoorde
er moet me toch iets van het hart. Er zijn blijkbaar niet genoeg crossen geweest in de VMCF ? waarom stel ik dan vast dat er soms maar bitter weinig crossers aantreden als er WEL cross is ? Te nat, te droog, te warm , te ver, altijd excuses voorhanden.... Ik ken er heel veel die niet klagen om het aantal crossen dat men voorgeschoteld kreeg omdat ze er gewoon het geld niet voor hebben om wekelijks van hier naar daar te trekken ! das nu eenmaal de nieuwe realiteit, dus moeten we die opmerkingen best met een korreltje zout nemen. Voor een betrouwbare kalender ben ik dan weer wel een voorstander. Maar wie beter denkt te kunnen, moet het zelf maar eens proberen of hun geluk proberen in een andere federatie. Ieder beslist daar zelf over 
0 x
-
sharon de keysersh
- mx2 amateur champ
- Berichten: 177
- Lid geworden op: Ma 11 Jul 2011, 23:30
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: vmcf peutie vilvoorde
@Luc Defraine, ewel daar moet ik u gelijk ingeven. Ik ben dit seizoen een jaartje VMCF komen rijden, ewel ik heb er geen spijt van gehad. Wie dat zegt van die kalender, je kon toch met u vergunning gaan rijden naar de VLM?? We mogen al blij zijn dat federaties hebben die overeen komen en waar we dus mogen gaan rijden. Nu is het seizoen bij de vmcf AL afgelopen, ewel je kan toch met je vergunning bij de VLM gaan rijden. Akkoord dat de kalender zo niet mocht veranderd worden, maar ze hebben iedere week hun best gedaan om toch een wedstrijd voor te schotelen, CHAPEAU want volgend mij is het niet makkelijk om tegenwoordig plaatsen te vinden waar wedstrijd mag gegeven worden (spreek van ondervinding, wij hebben dit jaar ook plaats gezocht maar veel njet van gemeentes gehad als ze wisten dat het voor motorcross was).
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vmcf peutie vilvoorde
Sharon en Luc, volledig mee akkoord!
Wij werken bij drie federaties op zaterdag onze oldtimerkalender af en ik durf hier met een gerust hart schrijven dat op de VMCF steeds de vriendelijkste sfeer heerst!
De wedstrijden die wij dit jaar bij VMCF gereden hebben, Schoonaarde, Huldenberg, Wachtebeke, Koningshooikt, Gouy, Borgloon en Wambeek waren één voor één allemaal in orde!
Wij werken bij drie federaties op zaterdag onze oldtimerkalender af en ik durf hier met een gerust hart schrijven dat op de VMCF steeds de vriendelijkste sfeer heerst!
De wedstrijden die wij dit jaar bij VMCF gereden hebben, Schoonaarde, Huldenberg, Wachtebeke, Koningshooikt, Gouy, Borgloon en Wambeek waren één voor één allemaal in orde!
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 9 gasten