vmcf peutie vilvoorde

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Pa
Pascal Pieters
ama lites national champ
Berichten: 467
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: oilst

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Pascal Pieters Za 05 Okt 2013, 08:56

woowwww zoveel bergen weeral een klein dubbelke tssss,mij zien ze dan toch ni..
0 x


Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Jurgen De Smet Za 05 Okt 2013, 13:10

Man man er liggen ongeveer 5 bergen in en een dubbel . Licht zanderige grond .
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Guy Dick Za 05 Okt 2013, 13:34

walter vantilt 2 schreef:Guy Dick, als je zegt dat je met een mclb vergunning nergens mag rijden, ben je mis! Je krijgt er afvaardigingen om elders te gaan rijden! Bmb, Vlm, Vmcf of waar dan ook. Maar,mclb heeft regels! Een betrouwbare kalender, waardoor het NIET nodig is, om elders te MOETEN gaan rijden. Groeten.


Ik heb geschreven dat je nergens anders GRATIS mag rijden, daar heb ik 200% gelijk in...
Het is een vaststaand feit dat - op amateur-nivo - enkel VLM en MCLB een betrouwbare kalender hebben omdat ze met inrichters werken. Daar is geen discussie over.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
St
Steve Van Calster
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Do 10 Mei 2012, 18:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Steve Van Calster Za 05 Okt 2013, 21:16

Ze kunnen nogal klagen en zagen hee Jürgen.
Al die vmcf wil rijden zullen op post zijn
Al die naar een andere federatie overgestapt zijn klaag en zaag op jullie eigen topic!
0 x


Jo
Jo America
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Ma 27 Aug 2012, 23:33
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Jo America Zo 06 Okt 2013, 01:06

Zo is dat Steve.
0 x


Ju
Jurgen Van Camp
125cc junior EK
Berichten: 60
Lid geworden op: Do 10 Mei 2012, 19:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Jurgen Van Camp Ma 07 Okt 2013, 12:27

Was al bij al nog geslaagd croske. Met alle respect, maar die reeks zijspannen en quads daar moeten ze toch eens over nadenken.
Je kan toch geen reeks inlassen voor 3 zijspannen zoals zondag, was ook niet de eerste keer dacht ik.
Die mannen moeten ook rijden natuurlijk maar toch, op die manier kunnen die daar toch weinig plezier aan hebben volgens mij.
0 x


Th
Thibo Vdhauwe
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 19:08
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Thibo Vdhauwe Ma 07 Okt 2013, 16:07

foto's van zondag .. met het logo van mijn vriendin..

Zij maakt normaal gezien al de foto's .. maar door mijn blessure, was ik eens aan de beurt! ;)

toevoegen, en dan bekijken maar! ;)


https://www.facebook.com/sarah.heyvaert.37
0 x


Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Jurgen De Smet Ma 07 Okt 2013, 18:31

beste mx vrienden
we hebben iets geprobeerd dit weekend met die american race . sommige kwamen zeggen tof eens iets anders . anders zeiden voor mij hoef het niet .

1 ding wil ik recht zeggen de punten telling is niet verlopen zoals het moest . per categorie beginnen met 25 p dan 22 p 20 p dit was een groot nadeel in reeksen waar weinig piloten waren in hun categorie . ik heef even een voorbeeld . nationalen mx 2 waren dit weekend met zijn 3
. eerste reeks michael fraeyman heeft problemen met bril stopt even en hervat da, de reeks om als laatste binnen te komen andere mx 2 piloten rijden 2 plaats en, 5plaats van de 14 . michael vertrekt nu eerste en de andere mx2 piloten kunnen hem niet gaan halen . hij strijkt zo de 25 punten op en is zeker van de overwinning want 20 en 25 is het en niet 1 + 12pl = 13 p
hierbij mijn oprechte SORRY ik heb dit over het oog gezien .

hierbij heb ik alle klasses met het hand uitgerekend en een kleine rechtzetting bij sommige reeksen ( bij de meeste was het ok )

beloften :
1 robbe simons ipv : vanclee
2ocula seppe simons
3 ocula jelle seppe

nieuwelingen a
1 van looy nils ipv : brisme kris
2brisme kris van looy nils
3 brooze gary thaon loic

nationalen mx1
1 meese Kenneth ipv meese
2 uten glenn van dievel
3 van dievel giani uten


natioanlen mx 2

1 marchand florian ipv michael
2 vandekerckhove donny florian
3 fraeyman michael donny


bij deze even rechtgezet en nogmaals sorry uit mijn fouten leer ik he .

ps ge moet nu niet achter een andere beker komen vragen he :) :) :)
0 x


Lu
Luc Defraine
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Di 18 Dec 2012, 21:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: S.P.Leeuw

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Luc Defraine Di 08 Okt 2013, 23:14

er moet me toch iets van het hart. Er zijn blijkbaar niet genoeg crossen geweest in de VMCF ? waarom stel ik dan vast dat er soms maar bitter weinig crossers aantreden als er WEL cross is ? Te nat, te droog, te warm , te ver, altijd excuses voorhanden.... Ik ken er heel veel die niet klagen om het aantal crossen dat men voorgeschoteld kreeg omdat ze er gewoon het geld niet voor hebben om wekelijks van hier naar daar te trekken ! das nu eenmaal de nieuwe realiteit, dus moeten we die opmerkingen best met een korreltje zout nemen. Voor een betrouwbare kalender ben ik dan weer wel een voorstander. Maar wie beter denkt te kunnen, moet het zelf maar eens proberen of hun geluk proberen in een andere federatie. Ieder beslist daar zelf over ;)
0 x


sh
sharon de keyser
mx2 amateur champ
Berichten: 177
Lid geworden op: Ma 11 Jul 2011, 23:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor sharon de keyser Di 08 Okt 2013, 23:21

@Luc Defraine, ewel daar moet ik u gelijk ingeven. Ik ben dit seizoen een jaartje VMCF komen rijden, ewel ik heb er geen spijt van gehad. Wie dat zegt van die kalender, je kon toch met u vergunning gaan rijden naar de VLM?? We mogen al blij zijn dat federaties hebben die overeen komen en waar we dus mogen gaan rijden. Nu is het seizoen bij de vmcf AL afgelopen, ewel je kan toch met je vergunning bij de VLM gaan rijden. Akkoord dat de kalender zo niet mocht veranderd worden, maar ze hebben iedere week hun best gedaan om toch een wedstrijd voor te schotelen, CHAPEAU want volgend mij is het niet makkelijk om tegenwoordig plaatsen te vinden waar wedstrijd mag gegeven worden (spreek van ondervinding, wij hebben dit jaar ook plaats gezocht maar veel njet van gemeentes gehad als ze wisten dat het voor motorcross was).
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Werner Castelyns Wo 09 Okt 2013, 08:41

Sharon en Luc, volledig mee akkoord!

Wij werken bij drie federaties op zaterdag onze oldtimerkalender af en ik durf hier met een gerust hart schrijven dat op de VMCF steeds de vriendelijkste sfeer heerst!

De wedstrijden die wij dit jaar bij VMCF gereden hebben, Schoonaarde, Huldenberg, Wachtebeke, Koningshooikt, Gouy, Borgloon en Wambeek waren één voor één allemaal in orde!
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 9 gasten

Aanmelden · Registreer