V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ka
Karel Jacobs
125cc junior EK
Berichten: 91
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:05
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Karel Jacobs Wo 18 Sep 2013, 22:18

Margareta: JMS is de duurste vergunning (bond) die er is.
en dan ga je de pilootjes nog inkom laten betalen?
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Werner Castelyns Do 19 Sep 2013, 10:00

JMS is inderdaad de duurste bond, ook voor de organisator...
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Davy Derboven Do 19 Sep 2013, 13:04

Werner, duurste voor de organisator ? Ik weet wat een organisator moet betalen voor Jms , daar komt dan nog is rescue bij voor zaterdag !! Er zijn crossen onlangs geweest waar ze zaterdags meer piloten hadden als zondag , bij elke jeugdpiloot is er wel een papa en mama bij , dan spreek ik nog ni over de ander supporters die alleen voor zaterdags komen , allemaal extra inkom .. Waar zit uwe logica dan dat de Jms voor een organisator de duurste is !!Let wel , ik spreek over hoe het dit jaar is met piloten , ni over verleden seizoen !!!margareta , de jeugd inkom laten betalen ? Gij bent de grappigste hier op het forum .. Man man schrijft dan niks he !!!
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Werner Castelyns Do 19 Sep 2013, 16:50

Davy, VLM / JMS is gewoon de duurste bond.

VBM en VMCF zijn veel goedkoper.

En inderdaad, als de oldtimers ook rijden datzelfde weekend is de kans groot dat er soms méér rijders zijn op zaterdag dan op zondag... ;)
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Ve
Vervloesem Danny
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Heist o/d Berg
Contact:

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Vervloesem Danny Do 19 Sep 2013, 16:52

Davy het is niet allemaal winst wat je ontvangt,je hebt een hoop onkosten voor iedereen is betaald.
Als je weet wat je aan de VLM moet betalen zondags,moet er al veel volk de inkom passeren.
0 x


Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Davy Derboven Do 19 Sep 2013, 17:01

Danny , dat je veel onkosten hebt met een cross weekend weet ik maar al te goed !! Het ging hier over de Jms !.
Werner . Chance dat de Jms de oldtimers heeft of we kunnen de jms opdoeken !
Blijf het zeggen , het pilotenaantal dit jaar , mogen de organisatoren ni klagen denk . Verleden jaar moesten ze op sommige crossen tevreden zijn met 90 piloten op zaterdag , cross geven JMS erbij of geen cross , dat is mijn standpunt !
Trouwens gaat hier maar over 3 organisaties op een heel jaar dus de meesten zijn jeugdgezind !.
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Werner Castelyns Do 19 Sep 2013, 17:29

Voor 2013 mag JMS inderdaad niet klagen!

De tijden zijn ooit anders geweest.
In 2011 waren op 4 van de 5 JMS crossen met oldtimers méér oldtimers dan alle andere categorieën samen.
In Kampenhout kwamen we toen 5 rijders te kort om in de "meerderheid" te zijn omdat daar ook een reeks voor landbouwquads doorgaat.

Wat gaat er gebeuren indien VBM met een kalender naar buiten komt en een deel van de rijders naar daar verhuist...?
En ook VMCF is terug goed bezig dacht ik.
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Davy Derboven Do 19 Sep 2013, 17:46

Werner , ik had het dan ook over hoe het dit jaar gaat en hoe het volgend seizoen gaat zijn denk ik !.
Want met alle respect , Vbm en vmcf hebben beide grote verwachtingen terug voor volgend seizoen maar of het allemaal zo gaat zijn heb ik toch ferm mijn twijfels over , ik ben mijn laatste cross nog ni vergeten dat we daar gaan rijden zijn (houthalen organisatie van beide ) nooit ni meegemaakt !.
Dat het daar goedkoper gaat zijn twijfel ik ni aan !
Er zijn ondertussen al een paar organisaties van Vbm naar Vlm gekomen , dan denk ik aan meeuwen , teamtrofee Neerpelt , laatste moet nog doorgaan maar meeuwen was een zeer goede cross voor hen denk dus die zullen wel Vlm blijven denk ..
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Werner Castelyns Do 19 Sep 2013, 18:02

Daar zit zeker waarheid in Davy.

Maar het verleden haaft al meermaals bewezen dat het crosslandschap verandert van jaar op jaar.
Dat VLM momenteel de beste amateurfederatie is, en waarschijnlijk volgend seizoen ook, hoeft geen betoog, dat is gewoon zo. Maar het is nog zo lang niet geleden dat het met VLM veel minder goed ging, toen was VMCF "the place to be".

Bij VBM is het grootste probleem momenteel het vinden van organisatoren.
Indien VBM met een kalender naar buiten kan komen zijn ze weer vertrokken.
Hetgeen VBM bij het begin van het seizoen voorhad is inderdaad niet voor herhaling vatbaar, maar zo zijn er van bvb. VLM ook voorbeelden aan te halen, wel wat langer geleden.
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Mike Van Dijck Do 19 Sep 2013, 18:12

Weet iemand da topic over de cross in Reet staan? vind het nie... :)
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Ka
Karel Jacobs
125cc junior EK
Berichten: 91
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:05
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Karel Jacobs Do 19 Sep 2013, 19:46

helemaal in het begin op de eerste pagina. beter zoeken. ;-)
0 x


Ge
Geert Rosiers
50cc rider
Berichten: 11
Lid geworden op: Za 19 Feb 2011, 20:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Geert Rosiers Do 19 Sep 2013, 20:12

Werner VBM ? en VMCF heeft minder piloten dan JMS, denk is na voor je iets schrijft!!!
en nu terug naar reet aub
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Petrus De Winter Do 19 Sep 2013, 20:21

Werner Castelyns schreef:Davy, VLM / JMS is gewoon de duurste bond.

VBM en VMCF zijn veel goedkoper.

En inderdaad, als de oldtimers ook rijden datzelfde weekend is de kans groot dat er soms méér rijders zijn op zaterdag dan op zondag... ;)


Niet overdrijven he mannen , dat kan is ne keer of 2 gebeuren dat er zaterdags meer zijn maar daar houd het mee op . :twisted:
0 x


St
Steven Peeters
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Wo 03 Nov 2010, 20:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Steven Peeters Do 19 Sep 2013, 20:24

kzal hier nog eens iets zetten he,
gisteren zijn we met ons team de tent gaan zetten.

ze is 35 meter lang en 15 meter breed ,
dus plaats genoeg om een zot feestje te houden :-)


de omloop ligt er nog zeer goed bij na de vele regen,
het stof van op het filmke is al zeker geblust.
we hebben voor alle zekerheid zaterdag nog
een kraan ingeschakeld voor de omloop er optimaal bij te leggen.

hopelijk mogen we rekenen op de goede weersvoorspellingen en dan
gaan we ne super finale tegemoet.

allen van harte welkom op circuit De KLAK te REET (Rumst)

groeten mc kleiduivels
0 x


Da
Dave Dankers
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 21:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Dave Dankers Vr 20 Sep 2013, 21:57

merci steven, we zullen er zeker zijn, dat komt daar wel goe
0 x


St
Steven Peeters
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Wo 03 Nov 2010, 20:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Steven Peeters Za 21 Sep 2013, 18:58

hallo crossliefhebbers

bij deze laat ik nog even weten dat
het circuit er super bij ligt.
dit kan bevestigd worden door de piloten die momenteel
aanwezig zijn.
we hebben vandaag de laatste puntjes op de i gezet
en morgen kunnen de piloten zich uitleven op een prachtomloop
met tal van springbergen.

voor diegene die twijfelen, je gaat er zeker spijt van hebben!!!!

iedereen die morgen aanwezig zal zijn gaat genieten van super
spannende wedstrijden en afsluitend groot kampioenenbal.

allen van harte welkom
groeten steven
0 x


Li
Lies Nagels
125cc rookie
Berichten: 122
Lid geworden op: Do 09 Feb 2012, 18:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Lies Nagels Za 21 Sep 2013, 22:33

zijn er ook dagvergunningen in reet
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Robert Van Den Boer Zo 22 Sep 2013, 22:04

Bedankt Mc de kleiduivels voor deze prachtige organisatie. En niet te vergeten bedankt aan de vlm, om me met mijn 46 trainingstijd bij de vrijetijdsrijders te zetten. En toch heb ik het geroep en getier van van mijn mede piloten van de inters gemist ;)
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Filip Hardis Zo 22 Sep 2013, 22:14

Hey Robert, mooie afsluiter van het seizoen dan!?
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013

Berichtdoor Robert Van Den Boer Zo 22 Sep 2013, 22:39

De finale blijft voor mij de mooiste cross van het seizoen. Zeker nu het weer terug in Reet wordt georganiseerd. Het blijft toch een parel van een omloop.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

Aanmelden · Registreer