Nog geen info ivm dit weekend?
De zon is opnieuw van de partij!
20 & 21 Juli vjmo-mclb Middelkerke
-
Polfliet JochemPo
- ama lites eastcoast champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
-
Kenny RoelandtKe
- 125cc junior EK
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 20 & 21 Juli vjmo-mclb Middelkerke
Parcour is zo goed als af. Het is terug iets veranderd ten opzichte van vorig jaar met een mooie afwisseling tussen snelle en technische stukken.
Vandaag de waves (7), kombocht en een combinatie dubbel met tafelbergje aangelegd.
Voor de rest de gekende tafelbergen en stopberg. Ook aan de finish is een klein tafelbergje bijgekomen. Foto's volgen deze week nog (waarschijnlijk donderdag).
Op zaterdagavond is er een eetfestijn met mosselen of koude schotel. De kaarten hiervoor zijn te verkrijgen vanaf zaterdagmorgen in de tent.
Op zondag komen alle reeksen aan bod met als afsluiter de Jongerenfinale. Hierdoor is er een aangepast programma dat je op de MCLB website kunt terugvinden (http://mclb.mclb-vjmo.be/kalender.php?pag=wedstrijdinfo)
Zondagmorgen zijn er ook verse boterkoeken, sandwiches en pistolets te verkrijgen!
Het weer ziet er goed uit voor het weekend zodat we al begonnen zijn met de sproeiwerken om het stof zo goed mogelijk te beperken.
Belangrijk: rennerspark pas open vanaf vrijdag 16u.
GPS: Fleriskotstraat
Vandaag de waves (7), kombocht en een combinatie dubbel met tafelbergje aangelegd.
Voor de rest de gekende tafelbergen en stopberg. Ook aan de finish is een klein tafelbergje bijgekomen. Foto's volgen deze week nog (waarschijnlijk donderdag).
Op zaterdagavond is er een eetfestijn met mosselen of koude schotel. De kaarten hiervoor zijn te verkrijgen vanaf zaterdagmorgen in de tent.
Op zondag komen alle reeksen aan bod met als afsluiter de Jongerenfinale. Hierdoor is er een aangepast programma dat je op de MCLB website kunt terugvinden (http://mclb.mclb-vjmo.be/kalender.php?pag=wedstrijdinfo)
Zondagmorgen zijn er ook verse boterkoeken, sandwiches en pistolets te verkrijgen!
Het weer ziet er goed uit voor het weekend zodat we al begonnen zijn met de sproeiwerken om het stof zo goed mogelijk te beperken.
Belangrijk: rennerspark pas open vanaf vrijdag 16u.
GPS: Fleriskotstraat
0 x
-
Polfliet JochemPo
- ama lites eastcoast champ
- Jan Meert
- mxdn winner
Jochem , de jongerenfinale is voor de nieuwelingen en junioren MX2 en MX1/3A en beloften.
Super initiatief die jongerenfinale, is telkens een reeks om niet te missen als toeschouwer!!
Vindt de reeksindeling ook wel super , zo mag het wel alle weken zijn
Super initiatief die jongerenfinale, is telkens een reeks om niet te missen als toeschouwer!!
Vindt de reeksindeling ook wel super , zo mag het wel alle weken zijn
0 x
SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Doeme spijtig dat de jongerenfinale niet gebaseerd is op de leeftijd . het zal in ieder geval in orde zijn , circuit is super volgens goede bron !!! topweekend !!
0 x
-
Cedric GyselCe
- 80cc pilot
hofman vertelde me dat als je een inter of nationaal bent en je bent jonger dan 18 jaar mag je ook meedoen met de jongerenfinale , gisteren eens tot in middelkerke geweest en ziet er goed uit wie graag springt zal er zich kunnen uitleven ! 
0 x
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
Ha den Dirk heeft een hart voor de jeugd he !!!! zalige man !!!!
0 x
- Auke Theuninck
- mx2 wk rookie
Gisteren ook eens gaan zien. Jongerenfinale is inderdaad voor diegene jonger dan 18j. Dus een nationaal jonger dan 18 kan ook meedoen.
Zag er goed uit, al hele week aan het sproeien om het stof te beperken of te vermijden.
Zag er goed uit, al hele week aan het sproeien om het stof te beperken of te vermijden.
0 x
-
Bjorn BuylBj
- 125cc junior EK
ziet het al volledig zittn.. :p wij zijn er zondag morgn
tot dan ...
0 x
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
Tof weekend , knap circuit , vloeiend en technisch en mooi ingekleed !! toch heb ik me weer lastig gemaakt op enkele....... die het toch nodig vinden te gaan staan op plaatsen die voorbehouden voor de piloten ,maw op het circuits !!na enkele weken afwezigheid "moet" je dat toch weer "gewoon " worden . Dat er niet meer ongelukken gebeuren versta ik niet , zelfs honden en kleine kinderen onvoorstelbaar . De mensen achter de afsluiten zijn natuurlijk ook het slachtoffer , ze zien niets en kunnen geen instructies geven aan hun piloot !! RESPECT !!! Ik zou persoonlijk den boel stilleggen enkele weken na elkaar het zou rap gedaan zijn , maar ja wie ben ik ???? De speaker diene mens doet ook nochtans zijn best , maar ja !!
0 x
-
Ludo MarissenLu
- mx2 wk rookie
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Volkomen mee eens Gerrit,ik ben wel geen regelmatige bezoeker van MCLB wedstrijden maar dit had ik eigenlijk nog nooit gezien,nochtans was alles picobello in orde, zowel de omloop als de dubbele afsluiting en de nadars,Prima organisatie en prachtige wedstrijden gezien,Ook nog enkele piloten terug gezien die ik een tijdje niet meer gesproken had,zeer fijne cross dag beleefd,Hetgene wat Gerrit aanhaald daar zou men inderdaad toch iets aan moeten doen want daar zouen weleens erge gevolgen van kunnen voortkomen,Niettegenstaande toch alles dik in orde en voor vervolg vatbaar
0 x