Cross Heldergem 6 en 7 juli

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Di
Divy Parewyck1
50cc rider
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Cross Heldergem 6 en 7 juli

Berichtdoor Divy Parewyck1 Do 27 Jun 2013, 10:17

Mx The Scheldeboys wenst jullie allen van harte welkom op onze wedstrijd in Heldergem op 6 en 7 juli
Op vrijdagavond en zaterdagavond kan men vanaf 19u in de tent deelnemen aan volksspelen
Wij hopen op een leuk en zonnig crossweekend :-)
0 x

Ro
Rogge Bart
european champ mx2
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Cross Heldergem 6 en 7 juli

Berichtdoor Rogge Bart Do 27 Jun 2013, 12:09

Broodjesrunner zal aanwezig zijn met croissants, chocoladekoeken, verse belegde broodjes naast Janson ijskar kelly en debby en naast vinnysnacks de zaterdag in de namiddag en de zondag vanaf 7u30 smorgens.
0 x

Vi
Vincent Vermoesen
50cc rider
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Berichtdoor Vincent Vermoesen Di 02 Jul 2013, 14:57

Daarnet al eens gaan bekijken en het ziet er een mooi parcours uit. Redelijk technisch en ook wat heuvelachtig. En als toeschouwer heb je een goed zicht op het volledige parcours.

En bovenal voor dit jaar, schitterend weer!
0 x

Suz Haeck
mx all time winner
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross

Berichtdoor Suz Haeck Di 02 Jul 2013, 18:11

Het weer is aan jullie zijde dit jaar, :-)
succes met de organisatie , ziet er al goedjes uit
0 x

Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
ba
bart coignau
80cc pilot
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Berichtdoor bart coignau Di 02 Jul 2013, 21:54

donderdagavond komen er foto's van het terrein . het gras is alvast kort geknipt zowel op het terrein als rennerspark . morgen de tent erbij . RENNERSPARK PAS OPEN VRIJDAG 16U .
0 x

Kr
Kristof Van Heck
50cc rider

Berichtdoor Kristof Van Heck Wo 03 Jul 2013, 09:05

Ik hoop dat ze dit keer de juiste informatie geven. vorig jaar nodigde ze iedereen uit op hun mooiste dans schoenen, maar je had meer dan goeie laarzen nodig! En met weer van vandaag ;)
0 x

Di
Divy Parewyck1
50cc rider

Berichtdoor Divy Parewyck1 Wo 03 Jul 2013, 13:14

Beste heer Van Heck
Het is niet omdat jij als (ex) piloot vorig jaar in plaats van mee te werken, veel tegwerking gaf dat je dit jaar opnieuw moet proberen leugens te verspreiden, er is niemand die je verplicht te komen, gans het team heeft trouwens liever dat je wegblijft zodat de sfeer goed blijft en wij een prettig weekend cross kunnen geven
Stop met je kinderachtig gedoe en laat ons gerust !!!!
Guy Van Heck
0 x

Kr
Kristof Van Heck
50cc rider

Berichtdoor Kristof Van Heck Wo 03 Jul 2013, 16:00

Guy & Divy dit zijn de woorden die jullie vorig jaar zelf op het forum hebben geschreven nadat er iemand foto s had geplaatst. Tegen werken mmmm ? Ik was er de week voor de cross om parcour uit te slaan met vriendin waar was jij? :o En gans weekend van de cross behalve zaterdag avond want we zaten met een trouwfeest waar iedereen van team al lang van op de hoogte was. De zaterdag voor de cross was team samen en als in overleg 5 van de 7 piloten zeggen van tis niet haalbaar met weer dat ze voorspellen en 2 koppigge mensen doen verder ja dat dan team splitst. Met gevolg zaterdag afgelast! En van die leugens ja dan zouk eerst maar eens in de spiegel kijken! :shock:
0 x

Tony Hermans
mx3 wk champ

Berichtdoor Tony Hermans Wo 03 Jul 2013, 17:00

Ik ben naar het parcours gaan kijken. Een geluk dat het geregend heeft, met het weer dat voorspeld wordt, zal het in het weekend perfect liggen. DE MAX VAN EEN PARCOURS!! zo mogen er voor mij nog veel komen. Dit is nog eens een echt crossparcours. Een mooie natuurlijke omloop, zoals de ex BVM er vroeger veel had.
0 x

MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Wa
Walter Vantilt 2
125cc junior EK
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Berichtdoor Walter Vantilt 2 Wo 03 Jul 2013, 17:09

Tony, niet teveel van "vroeger" praten want, dat maakt u ook een dagske ouder !! haha
0 x

Jan Meert
mxdn winner

Berichtdoor Jan Meert Wo 03 Jul 2013, 19:06

@ Divy , zien jullie geen mogelijkheid om een extra reeks brommers en pitbikes op zaterdag in te lassen ?
Als ik afga op de vorige organisaties was dit toch telkens geslaagd .

Grtz
0 x

SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Di
Divy Parewyck1
50cc rider

Berichtdoor Divy Parewyck1 Wo 03 Jul 2013, 19:38

Jan, gezien de tegenslag van vorig jaar zijn we al blij met de weersvoorspelling van dit jaar en zetten wij ons 200% in om op zaterdag en zondag het gewone VJMO/MCLB programma af te werken, naar volgend jaar staan wij zeker open om een extra reeks in te lassen
mvg
Guy Van Heck Mx The Scheldeboys
0 x

ba
bart coignau
80cc pilot

Berichtdoor bart coignau Wo 03 Jul 2013, 19:41

Na er de derde zijn geweest , zal ik je eens in alle eerlijkheid en dit op de ogen van mijn zoon meneer van heck(witten) zeggen hoe het er bij ligt het terrein ligt voor 90 procent perfect de andere 10 percent ligt heel zwaar door de regen van vorige nacht en ochtend en da zal een zwaar stukje blijven. dus al da gezever van dansschoenen van vorig jaar doet nu niks meer ter zaken, er zijn al genoeg mensen komen kijken die kunnen bevestigen wat ik nu heb geschreven . Wat het rennerspark betreft het gras is kort afgedaan en hier en daar staat er op dit moment nog wat water. zijn nog maar woensdag en de cross is zaterdag en zondag . Ook Rome en Parijs zijn nie op één dag gebouwd.
0 x

Di
Divy Parewyck1
50cc rider

Berichtdoor Divy Parewyck1 Wo 03 Jul 2013, 20:00

Geachte heer Kristof Van Heck (Juniors MX1/3 nummer 38)

Ik Guy Van Heck voorzitter van Mx The Scheldeboys zou het ten zeerste op prijs stellen dat je zou stoppen met je kinderachtige spelletjes op de pc
Aangezien ik me 200% inzet voor het aanmaken van een mooi circuit in Heldergem heb ik geen tijd om me hiermee bezig te houden
Als je nog commentaar of opmerkingen hebt en je hebt ballen aan je lijf, ik woon nog steeds op dezelfde plaats (2km van je deur) en mijn gsm nummer is nog steeds 0477 84 74 10
Ik wil de mensen die WEL een warm hart hebben voor de cross een aangenaam weekendje cross bezorgen

Met vriendelijke groeten
Guy Van Heck
MX The Scheldeboys
0 x

Kr
Kristof Van Heck
50cc rider

Berichtdoor Kristof Van Heck Wo 03 Jul 2013, 20:09

Bart, ik weet ook wel wat dat da parcour kan verdragen na 2 jaar medewerking. Ik betwist dit niet, wou gewoon eerlijke informatie deze keer.
0 x

ba
bart coignau
80cc pilot

Berichtdoor bart coignau Wo 03 Jul 2013, 20:27

Kristof ik hoop dat ik je die heb gegeven voor dit jaar ? ik heb er toch niks aan om iets anders dan de waarheid te zeggen !
0 x

Kr
Kristof Van Heck
50cc rider

Berichtdoor Kristof Van Heck Wo 03 Jul 2013, 20:51

Guy , nee eerlijk duurt het langst zeggen ze altijd ma ik denk dat jullie dat gezegde niet kennen. En klappen mee u gaat niet dat heb ik ondervonden vorig jaar, en je kan alleen maar roepen en niet praten. En als je me wilt aanvallen je mag ik kan gerust je boekje opendoen, ik sta recht in men schoenen. Ik ben recht voor de raap dat kan niet van iedereen gezegd worden. Ik durf met een gerust hart zeggen dat al mijn sponsorgeld en dat van de andere teamgenoten op de rekening gezet is, maar die van u hebben we nooit gezien. En gans de rekening leeg halen terwijl de rest van bestuur op een trouwfeest zit. Als dat dan vertrouwen is binnen een team, ik weet het niet en dan nog familie (?) Maar een mens kan hem al eens vergissen zeker. Maar we weten allemaal wie de rotten appel is maar iedereen ziet dat niet in he ! We hadden nochtans een mooi team, maar dan was die er te veel aan, en dan was de volgende aan de beurt en zo gaat da verder. Wie zijn de volgende? En als je zelf organiseert moet je ook een ander zijn organisatie niet onderuit halen door rond te bellen om niet naar de cross te komen, dat het te slecht ligt en dat het parcour op niks trekt (organisatie de davidscrossers) En laat ons gewoon met rust wij gaan elk weekend voor ons te amuseren maar das blijkbaar ook nog moeilijk voor sommige mensen.
0 x

Suz Haeck
mx all time winner
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross

Berichtdoor Suz Haeck Wo 03 Jul 2013, 21:17

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding
0 x

Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Di
Divy Parewyck1
50cc rider

Berichtdoor Divy Parewyck1 Wo 03 Jul 2013, 22:16

Kristof,

Even ter info aangezien jullie nooit tijd hadden om mee te gaan naar kalendervergadering enzo meer waar voorschotten moeten betaald worden voor wedstrijd, alle onkosten voor tent, eten medewerkers, huren wc, ... getuigt dit dan van veel medewerking ?????????????????????????????
Jullie hadden enkel oog voor de inkomsten en stonden enkel klaar om te ontvangen (maar je bent snel de beginperiode van onze oprichting van het team vergeten waar ik steeds alles mocht voorschieten en anderhalf jaar moest wachten op het sponsorgeld van uw sponsors)
Ik ben alvast heel blij dat ik nu een heel sterk team achter mij staan heb die bergen werk verzetten en die echt beseffen dat het organiseren van een wedstrijd handen vol geld kost alvorens er 1 euro winst overblijft
Na de povere opkomst van vorig jaar is de rekening snel gemaakt, er was allesbehalve winst enkel een put die ik uit eigen zak heb betaald
Het kleine resterende bedrag dat nog op de clubrekening stond is inderdaad gebruikt om de put een beetje te vullen maar het grootste gedeelte heb ik zelf betaald, waar waren jullie voor de steun en het initiatief voor het zoeken van een oplossing ??
Ik denk dat dit meer zegt over u dan over dat mij
Wie heeft er dan verlies geleden ik of jullie !!!!!!
Wat mij betreft zijn jullie verleden tijd
0 x

He
Hempte Christophe
mx2 amateur champ

Berichtdoor Hempte Christophe Wo 03 Jul 2013, 23:55

Dat is een parcour motorcross het mag rap zondag zijn
0 x

Terug naar “mx amateur”