Berichtdoor Kristof Van Heck
Wo 03 Jul 2013, 20:51
Guy , nee eerlijk duurt het langst zeggen ze altijd ma ik denk dat jullie dat gezegde niet kennen. En klappen mee u gaat niet dat heb ik ondervonden vorig jaar, en je kan alleen maar roepen en niet praten. En als je me wilt aanvallen je mag ik kan gerust je boekje opendoen, ik sta recht in men schoenen. Ik ben recht voor de raap dat kan niet van iedereen gezegd worden. Ik durf met een gerust hart zeggen dat al mijn sponsorgeld en dat van de andere teamgenoten op de rekening gezet is, maar die van u hebben we nooit gezien. En gans de rekening leeg halen terwijl de rest van bestuur op een trouwfeest zit. Als dat dan vertrouwen is binnen een team, ik weet het niet en dan nog familie (?) Maar een mens kan hem al eens vergissen zeker. Maar we weten allemaal wie de rotten appel is maar iedereen ziet dat niet in he ! We hadden nochtans een mooi team, maar dan was die er te veel aan, en dan was de volgende aan de beurt en zo gaat da verder. Wie zijn de volgende? En als je zelf organiseert moet je ook een ander zijn organisatie niet onderuit halen door rond te bellen om niet naar de cross te komen, dat het te slecht ligt en dat het parcour op niks trekt (organisatie de davidscrossers) En laat ons gewoon met rust wij gaan elk weekend voor ons te amuseren maar das blijkbaar ook nog moeilijk voor sommige mensen.
0 x