speaker frankske is jarig

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Sa
Sas Peter
mx1 wk rookie
Berichten: 308
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 15:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Retie

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Sas Peter Do 23 Mei 2013, 18:54

Gelukkige verjaardag Frankske
0 x


Kr
Kristof De Reu
european champ mx2
Berichten: 249
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Kristof De Reu Do 23 Mei 2013, 19:29

nen dikke proficiat en drinkt maar nen goeie erop
0 x


Pe
Peter Moons
european champ mx2
Berichten: 248
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:55
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Peter Moons Do 23 Mei 2013, 19:45

weeral een kaarske meer op den taart , gelukkige verjaardag Frank.
0 x


" TEAM GREEN KAWASAKI "
In
Ingrid Deckx
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Vr 26 Feb 2010, 09:10
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Ingrid Deckx Do 23 Mei 2013, 19:48

gelukkige verjaardag frankske.
0 x


Pa
Patrick Schruers
ama lites rookie
Berichten: 362
Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Patrick Schruers Do 23 Mei 2013, 20:05

Happy B Day Frank ;)
0 x


St
Stijn Pollier
ama lites national champ
Berichten: 456
Lid geworden op: Di 29 Sep 2009, 12:45
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: aalter

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Stijn Pollier Do 23 Mei 2013, 20:37

een gelukkige verjaardag!!!
0 x


Me
Mergaerts Mario
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 15 Mar 2013, 19:08
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Mergaerts Mario Do 23 Mei 2013, 20:41

nog vele jaartjes frank ^^^^^^^^^^^^ we zullen zaterdag eentje drinken in olmen
0 x


Ma
Marc Vanhauwe
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:42
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: emblem

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Marc Vanhauwe Do 23 Mei 2013, 20:58

Proficiat frank en nog vele jaren als speaker bij vlm
marc-gerda
0 x


Be
Betty Vanlommel
ama lites rookie
Berichten: 355
Lid geworden op: Zo 30 Aug 2009, 17:13
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Betty Vanlommel Do 23 Mei 2013, 21:08

Een superleuke verjaardag gewenst Frank!
0 x


Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Davy Derboven Do 23 Mei 2013, 22:20

gelukkige verjaardag frank !!
0 x


Kr
Kris Van Noten
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Zo 17 Jan 2010, 16:44
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Kris Van Noten Do 23 Mei 2013, 22:28

happy b -day frank
0 x


Ge
Geert Rosiers
50cc rider
Berichten: 11
Lid geworden op: Za 19 Feb 2011, 20:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Geert Rosiers Vr 24 Mei 2013, 06:27

Gelukkige verjaardag Frank
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Frank Janssen Vr 24 Mei 2013, 12:52

bedankt iedereen pff 45 kaarsen heb je niet snel uitgeblazen zulle!
0 x


speaker Frankske
Wo
Wouter Van Massenhoven
european champ mx2
Berichten: 224
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 18:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Wouter Van Massenhoven Vr 24 Mei 2013, 16:08

Nog ne late gelukkige geboortendag ;)
0 x


Sc
Scevenels Patrick
125cc junior EK
Berichten: 94
Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 22:09
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Scevenels Patrick Za 25 Mei 2013, 00:59

Gelukkige verjaardag en doe er nog vele bij !!!
0 x


Sc
Scevenels Patrick
125cc junior EK
Berichten: 94
Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 22:09
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Scevenels Patrick Za 25 Mei 2013, 01:00

68 FRANS ik ook
0 x


Gebruikersavatar
Rolly Geerkens
mx2 wk champ
Berichten: 655
Lid geworden op: Vr 14 Aug 2009, 03:41
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: speaker frankske is jarig

Berichtdoor Rolly Geerkens Za 25 Mei 2013, 10:11

ook van ons nog een late Happy B-day Franksken and keep on speaking ;-)
greetz rolly en Bertje .
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

Aanmelden · Registreer